GeKo - Śro 01 Cze, 2011 Bad-i, Umówmy się że seryjny hamulec to też do sportu się nadaję jak wół do karety. Wątpie że najdziesz dzwon tarcze i zacisk do 106 z alcona w takich pieniądzach o jakich piszesz.Bad-i - Śro 01 Cze, 2011
GeKo napisał/a:
Bad-i, Umówmy się że seryjny hamulec to też do sportu się nadaję jak wół do karety. Wątpie że najdziesz dzwon tarcze i zacisk do 106 z alcona w takich pieniądzach o jakich piszesz.
Dizas czy na tym forum zawsze jak ktos cos napisze to musi sie spotykac z negatywna opinia?
Przeciez napisalem ze ja tez chcialem brembo z 406 coupe (czy czegos tam innego). Napisalem to dlatego ze dwie osoby ktore moim zdaniem sie na tym powaznie znaja mi takie rozwiazanie odradzily.
Ja nadal uwazam ze pewnie jest to lepsze rozwiazanie niz seria, ale skoro uslyszalem ze moga byc z tym problemy to sie taka informacja dziele.
Co do zestawu do 106 - już znalazłem kosmita - Śro 01 Cze, 2011 Czekamy na wypowiedź Vlodka M - Śro 01 Cze, 2011 Kurna, jak Bad-i pisze ze ludzie z ogromnym doświadczeniem mówią żeby tak nie robić to jest to oczywiste. Ja się już po długim czasie nauczyłem - słuchać mądrzejszych i bardziej doświadczonych od siebie.Bad-i - Śro 01 Cze, 2011
M napisał/a:
Kurna, jak Bad-i pisze ze ludzie z ogromnym doświadczeniem mówią żeby tak nie robić to jest to oczywiste. Ja się już po długim czasie nauczyłem - słuchać mądrzejszych i bardziej doświadczonych od siebie.
Po raz trzeci podkresle, nie robic tego do sportu - ja z tymi osobami tylko o takich rozwiazaniach rozmawiam.
Moze i do ulicznego tuningu czy tam czasami na Ulez by to polecili, tego nie wiem.
Ja slyszac opinie i potwierdzenie Vlodka ze rzeczywiscie takie rzeczy sie dzieja od razu zrezygnowalem.M - Śro 01 Cze, 2011 No mówimy o sporcie przecież.
Generalnie jak wydumka komuś pierdnie na szybkim odcinku to chyba mogiła.Vlodarsky - Śro 01 Cze, 2011 Tak wibracje są... ale nie przy hamowaniu a podczas jazdy - hamulce popiskują wtedy dosyć uciążliwie. Brytole walą tam górę smaru miedziowego między tłoczek a klocek i na jakiś czas jest cisza. Przerabiałem to w samochodzie Grega zaraz po montażu takiego zestawu.Bad-i - Śro 01 Cze, 2011 Dziekuje, a mozesz jeszcze tylko sprecyzowac czym sa spowodowane te wibracje ?Vlodarsky - Śro 01 Cze, 2011 Nie mam pojęcia czym są spowodowane. Taka budowa zacisku widocznie. Jakiś problem z przyleganiem klocków do tłoczków zapewne.106 - Śro 01 Cze, 2011 sorry ale nie zgodze sie z tym... nic nie piszczy podczas jazdy. brytole pisza
o piszczeniu ale przy hamowaniu a nie przy jezdzie - i tak sie dzieje... to fakt.
u mnie piszczy jak w ikarusie najlepiej stanac przy odcinku i posluchac jak
hamuja c2r2... tez piszczy Taka budowa zacisku
jeszcze jakis czas temu LECH ferodo WOJCIK pisal ze to TEN sam zacisk jest
w c2r2 w kicie szutrowym.
M napisał/a:
No mówimy o sporcie przecież.
Generalnie jak wydumka komuś pierdnie na szybkim odcinku to chyba mogiła.
jesli "wydumka" to w temacie tego zacisku .... to jest to nie do konca trafne
okreslenie. mniej wiecej tak jakby twoja honde nazywac wydumka bo wsadziles
do niej 1.6. tyle ze zrobiles to z zachowaniem fabrycznych punktow mocowac
i nie wiem czego tam jeszcze ... tak tez jest w przypadku tego zestawu
hamulcowego. nie przerabiasz nic. zero pilowania, spawania, naginania. odkrecasz, przykrecasz, odpowietrzasz i cieszysz sie jazda.
[quote="Vlodarsky"]Nie mam pojęcia czym są spowodowane. Taka budowa zacisku
widocznie. Jakiś problem z przyleganiem klocków do tłoczków zapewne.[/quote
czy slyszales ze peugeot (a takze fiat, lancia) wycofywal z rynku samochody
z tymi zaciskami? ja nie. gdyby "Taka budowa zacisku" byla niebezpieczna
na pewno bylo by o tym glosno.Bad-i - Śro 01 Cze, 2011 nie do końca wiem czy to jest niebezpieczne czy niewygodne. Wydaje mi sie ze tam sie nic nie odkreci/nie odpadnie, ale mimo wszystko ja w to nie wchodzę.
A jak sie zdenerwuje to zadzwonie do Tomka i dopytam dokładnie co tam było u niego....
Edit: zadzwoniłem do Tomka aby samemu sie upewnić w tym co piszę i tak:
- zakładali takie zaciski do Alfy i Clio sport na tor
- w obu przypadkach po kilku okrazeniach hamulce powodowaly wibracje "tak jakbys jechal na krzywych tarczach"
- jednoczesnie po tych kilku kolkach czules ze hamulec nie jest juz tak precyzyjny i "jest słabszy"
- jeżeli chodzi o wage - jest on z aluminium ale prawdopodobnie jego waga bedzie wynosila tyle co seryjnego ze 106/saxo poniewaz jest dosc spory
- "mamy takie zaciski to moge ci je dokladnie zwazyc i podac roznice"
Tyle sie dowiedzialem w ciagu 2 minutowej rozmowy106 - Śro 01 Cze, 2011 nie wchodzisz bo nie ma tego w homologacji :)
gdyby bylo w homologacji (jak wg wojcika jest w c2r2 w kicie szutrowym)
wchodzilbys w to jak w dobrego milfa. majac c2 dostalbys to zapakowane
w pudelko z logo citroen sport... bo tak jezdzi caly puchar c2.
....i przy kazdym hamowaniu robi im piiiiiiiiiiBad-i - Śro 01 Cze, 2011
106 napisał/a:
nie wchodzisz bo nie ma tego w homologacji
w homologacji 106 moze i nie ma
106 napisał/a:
gdyby bylo w homologacji (jak wg wojcika jest w c2r2 w kicie szutrowym)
wchodzilbys w to jak w dobrego milfa.
ja tam wchodze w Alcona monobloca - ale też jak w MILFa z Dekady
106 napisał/a:
majac c2 dostalbys to zapakowane
w pudelko z logo citroen sport... bo tak jezdzi caly puchar c2.
no właśnie tutaj pytanie, czy w pudełku jest brembo identyczne z seryjnymi ??
106 napisał/a:
....i przy kazdym hamowaniu robi im piiiiiiiiii
u mnie przy każdym hamowaniu też będzie piiiiiiiii - ale dodatkowo będzie BAHH....BAHH....BAHH.... Vlodarsky - Śro 01 Cze, 2011
106 napisał/a:
czy slyszales ze peugeot (a takze fiat, lancia) wycofywal z rynku samochody
z tymi zaciskami? ja nie. gdyby "Taka budowa zacisku" byla niebezpieczna
na pewno bylo by o tym glosno.
Nie, nie słyszałem i nigdzie też nie napisałem, że są niebezpieczne... Nie jeździłem na takich zaciskach. Opieram się na opiniach i doświadczeniu od strony serwisu. A co do piszczenia to ja akurat spotkałem się tylko z takimi które piszczą cały czas, a nie tylko przy hamowaniu.matt - Śro 01 Cze, 2011 jak wynika z dyskusji tarcza 283 mm w 106 nie ma homo, a 266 mm?