To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - Tu się witamy...

CHRZANEK - Wto 16 Sty, 2007
Temat postu: WItam wszystkich
Witam wszystkich "hothatchowców".

Popełniłem "faux pas" nie witajac się od razu, więc szybko to poprawiam ;-)

Nazywam się Radek, jestem z Wawki, co nieco o mnie oraz namiary są w moim profilu. Od niedawna posiadam dość szybkiego hatch'a jakim jest Saxo VTS. Widze że to auto jest dośc popularne wśród Was ;-)

Licze że koledzy z forum podzielą się swoim doswiadczeniem.

Więc jeszcze raz witam wszystkich.

anjas - Wto 16 Sty, 2007

cześć!

jaki kolorek saxofona?

CHRZANEK - Wto 16 Sty, 2007

Niebieski metalic - jakoś do złudzenia przypomina subaru ;-)
M - Wto 16 Sty, 2007
Temat postu: Re: WItam wszystkich
CHRZANEK napisał/a:
Widze że to auto jest dośc popularne wśród Was ;-)

Popularne to mało powiedziane ;)

Witamy witamy do pisania zapraszamy :D :675:

CHRZANEK - Wto 16 Sty, 2007

To skoro tak sobie piszemy no to napisze troszke:
Mam za sobą (a może przed sobą również ;-) ) przygody z rajdami.
W sezonie 2002 jeżdziłem z Piotrkiem Wypychem własnie saxo VTS w N-2 i od tamtej pory auto zrobiło na mnie wrazenie.
Mineło pare lat, no i... udało się.
Mój VTS to pierwszy wypust czyli 1997r stary grill, stara fajera i osobliwy (denerwujacy) imobiliser w postaci kalkulatora ;-)
Poza przypadlościami które nękają 10 letnie samochody francuskie (rudy się dobiera tu i ówdzie) autko mechanicznie jest bez zarzutu.
Powiem więcej - uczy pokory, i chyba w tym przesady.
Aha - aby zapobiec tego typu pytaniom informuje ze udalo mi sie kupić za 8000Pln

FreeMan - Wto 16 Sty, 2007

ja rowniez WITAM SERDECZNIE !!
saxorulez - Wto 16 Sty, 2007

No i odrazu lepiej.. widzisz Chrzanek.
To ja pogoniłem kolegę do przedstawienia się :)

Witamy, dobry kolor jedyny słuszny :P

Czy wiesz coś o woim VTS - kupione w pL czy jakis import?

Niemy - Wto 16 Sty, 2007

witamy, witamy i kolejnego VTS'a chetnie przygarniamy :)
jak bedziesz sie udzielal na forum to bedziesz mogl zalozyc swoj temat w pimpie, a narazie mozesz tutaj wrzucic jakas fotke swojej fury

CHRZANEK - Wto 16 Sty, 2007

Cos wiem ale niedużo:
Auto pochodzi z beneluxu.
W PL od 1999 roku.
Pomijając handlarza który go sprowadził i chyba nawet nie rejestrował na siebie, samochód miał jednego poslkiego właściciela.
Niestety nie był szczególnie pielegnowany i stał "pod chmurą" więc ząb czasu go troche ugryzł.
Ponadto auto jest zeszpecone (nie jestem fanem tego typu tuningu) wlotami na masce pochodzacymi z astry GSI.
Troszke wyglada za mało okazale żebym się chwalił fotkami w przeznaczonym do tego celu temacie, więc ogranicze się do krótkiej charakterystyki:
silnik seria (pewnie pare koników zdechło)
skrzynia seria
zawias bilstein gwint + HR
środek seria (z wyjątkiem aluminiowej gałki zmiany biegów sparco)
wydech seria
felgi seria
poza wymienionymi wyżej wlotami wizual seria

Przelot to 160000km ogólnie stan mechaniczny oceniam na Bdb, blacharski na mierny, ale własnie po to go kupiłem żeby doprowadzić do stanu oryginalnego ;-)

saxorulez - Wto 16 Sty, 2007

dobrze... ja swojego też mam zamiar odgruzować i chyba wezmę sobie urlop na rozbieranie, lakierowanie i skłądanie samochodu w wakacje :P
CHRZANEK - Wto 16 Sty, 2007

Noo wakacje to najpóźniej.
Ja to nie mogę patrzeć na mojego "biedaka" bez listew progowych wygląda nadzwyczaj biednie ;-)
Mimo że wloty są prawdziwe i działają to jednak wolę maske oryginalną.
Musze znaleźć jakiegoś amatora i albo opchąć tą maskę którą mam, albo się zamienić.

Są jeszcze pewne "niuanse" przez które nie jest to 100% oryginał:
-ma białe tarcze zegarów (jakieś naklejki, ale będzie roboty żeby to zerwać)
-nie ma znaczków 16V na tylnych słupkach (jakoś to przeboleje)
-sderzak przedni od normalnej wersji (na szczęście mam już VTS-owy ;-) )

Ale demontaz/lakier/montaz z pewnością mnie nie ominie ...

k-mart - Wto 16 Sty, 2007

Witam :)
Jakies fotki mozesz smialo gdzies wstawic, moze ktos z naszych amatorow Ci poradzi co gdzie zdobyc :)

CHRZANEK napisał/a:
zawias bilstein gwint + HR

Dla mnie gwint to podstawa kazdego tjuningu. Niestety nie stac mnie by wpakowac o tak o z marszu min. 4000zl w gwint, bo w williamsie tylko KW sie liczy ;)

CHRZANEK - Wto 16 Sty, 2007

Powiem Ci że tuning to pojęcie bardzo wzgledne - ja chcialbym doprowadzić saxo do wyglądu oryginalnego + wlasnie gwintowany dość znacznie obniżony zawias.
Nawet fajery nie chce wymieniać tylko obszywam na nowo oryginalną, wszystko po to żeby było w oryginale ;-)
Felgi pozostawiam oryginalne 14tki, bo po pierwsze podobają mi się, po drugie drogi mamy jakie mamy i nawet o profil 55 się boje, po trzecie jak "zglebie" auto to wieksze kółka mogłyby troszke obcierać.

Ostatnio w Waszawie w dniu kiedy była barbórka, widziałem jak na wlocie na most gdański jeden Wiliams zakończył żywot :-( Kierujący przezył, samochód niestety nie...

Loko - Wto 16 Sty, 2007

Witam, widze że z kolegi pasjonat saxo :) i jak by to powiedzieć pasjonat classic auto. :)

A co do zdjeć to jeśli nie chcesz ich wkleić to ja to zrobie :D
Tu na forum nie ma żadnych tajemnic :)
Zresztą auto było już wklejane wcześniej.



I pare zdjęć w akcji :)



strick - Wto 16 Sty, 2007

Witam! Tak myślałem ze to to :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group