CHRZANEK - Wto 16 Sty, 2007 Temat postu: WItam wszystkichWitam wszystkich "hothatchowców".
Popełniłem "faux pas" nie witajac się od razu, więc szybko to poprawiam
Nazywam się Radek, jestem z Wawki, co nieco o mnie oraz namiary są w moim profilu. Od niedawna posiadam dość szybkiego hatch'a jakim jest Saxo VTS. Widze że to auto jest dośc popularne wśród Was
Licze że koledzy z forum podzielą się swoim doswiadczeniem.
Więc jeszcze raz witam wszystkich.anjas - Wto 16 Sty, 2007 cześć!
jaki kolorek saxofona?CHRZANEK - Wto 16 Sty, 2007 Niebieski metalic - jakoś do złudzenia przypomina subaru M - Wto 16 Sty, 2007 Temat postu: Re: WItam wszystkich
CHRZANEK napisał/a:
Widze że to auto jest dośc popularne wśród Was
Popularne to mało powiedziane
Witamy witamy do pisania zapraszamy :675:CHRZANEK - Wto 16 Sty, 2007 To skoro tak sobie piszemy no to napisze troszke:
Mam za sobą (a może przed sobą również ) przygody z rajdami.
W sezonie 2002 jeżdziłem z Piotrkiem Wypychem własnie saxo VTS w N-2 i od tamtej pory auto zrobiło na mnie wrazenie.
Mineło pare lat, no i... udało się.
Mój VTS to pierwszy wypust czyli 1997r stary grill, stara fajera i osobliwy (denerwujacy) imobiliser w postaci kalkulatora
Poza przypadlościami które nękają 10 letnie samochody francuskie (rudy się dobiera tu i ówdzie) autko mechanicznie jest bez zarzutu.
Powiem więcej - uczy pokory, i chyba w tym przesady.
Aha - aby zapobiec tego typu pytaniom informuje ze udalo mi sie kupić za 8000PlnFreeMan - Wto 16 Sty, 2007 ja rowniez WITAM SERDECZNIE !!saxorulez - Wto 16 Sty, 2007 No i odrazu lepiej.. widzisz Chrzanek.
To ja pogoniłem kolegę do przedstawienia się
Witamy, dobry kolor jedyny słuszny
Czy wiesz coś o woim VTS - kupione w pL czy jakis import?Niemy - Wto 16 Sty, 2007 witamy, witamy i kolejnego VTS'a chetnie przygarniamy
jak bedziesz sie udzielal na forum to bedziesz mogl zalozyc swoj temat w pimpie, a narazie mozesz tutaj wrzucic jakas fotke swojej furyCHRZANEK - Wto 16 Sty, 2007 Cos wiem ale niedużo:
Auto pochodzi z beneluxu.
W PL od 1999 roku.
Pomijając handlarza który go sprowadził i chyba nawet nie rejestrował na siebie, samochód miał jednego poslkiego właściciela.
Niestety nie był szczególnie pielegnowany i stał "pod chmurą" więc ząb czasu go troche ugryzł.
Ponadto auto jest zeszpecone (nie jestem fanem tego typu tuningu) wlotami na masce pochodzacymi z astry GSI.
Troszke wyglada za mało okazale żebym się chwalił fotkami w przeznaczonym do tego celu temacie, więc ogranicze się do krótkiej charakterystyki:
silnik seria (pewnie pare koników zdechło)
skrzynia seria
zawias bilstein gwint + HR
środek seria (z wyjątkiem aluminiowej gałki zmiany biegów sparco)
wydech seria
felgi seria
poza wymienionymi wyżej wlotami wizual seria
Przelot to 160000km ogólnie stan mechaniczny oceniam na Bdb, blacharski na mierny, ale własnie po to go kupiłem żeby doprowadzić do stanu oryginalnego saxorulez - Wto 16 Sty, 2007 dobrze... ja swojego też mam zamiar odgruzować i chyba wezmę sobie urlop na rozbieranie, lakierowanie i skłądanie samochodu w wakacje CHRZANEK - Wto 16 Sty, 2007 Noo wakacje to najpóźniej.
Ja to nie mogę patrzeć na mojego "biedaka" bez listew progowych wygląda nadzwyczaj biednie
Mimo że wloty są prawdziwe i działają to jednak wolę maske oryginalną.
Musze znaleźć jakiegoś amatora i albo opchąć tą maskę którą mam, albo się zamienić.
Są jeszcze pewne "niuanse" przez które nie jest to 100% oryginał:
-ma białe tarcze zegarów (jakieś naklejki, ale będzie roboty żeby to zerwać)
-nie ma znaczków 16V na tylnych słupkach (jakoś to przeboleje)
-sderzak przedni od normalnej wersji (na szczęście mam już VTS-owy )
Ale demontaz/lakier/montaz z pewnością mnie nie ominie ...k-mart - Wto 16 Sty, 2007 Witam
Jakies fotki mozesz smialo gdzies wstawic, moze ktos z naszych amatorow Ci poradzi co gdzie zdobyc
CHRZANEK napisał/a:
zawias bilstein gwint + HR
Dla mnie gwint to podstawa kazdego tjuningu. Niestety nie stac mnie by wpakowac o tak o z marszu min. 4000zl w gwint, bo w williamsie tylko KW sie liczy CHRZANEK - Wto 16 Sty, 2007 Powiem Ci że tuning to pojęcie bardzo wzgledne - ja chcialbym doprowadzić saxo do wyglądu oryginalnego + wlasnie gwintowany dość znacznie obniżony zawias.
Nawet fajery nie chce wymieniać tylko obszywam na nowo oryginalną, wszystko po to żeby było w oryginale
Felgi pozostawiam oryginalne 14tki, bo po pierwsze podobają mi się, po drugie drogi mamy jakie mamy i nawet o profil 55 się boje, po trzecie jak "zglebie" auto to wieksze kółka mogłyby troszke obcierać.
Ostatnio w Waszawie w dniu kiedy była barbórka, widziałem jak na wlocie na most gdański jeden Wiliams zakończył żywot Kierujący przezył, samochód niestety nie...Loko - Wto 16 Sty, 2007 Witam, widze że z kolegi pasjonat saxo i jak by to powiedzieć pasjonat classic auto.
A co do zdjeć to jeśli nie chcesz ich wkleić to ja to zrobie
Tu na forum nie ma żadnych tajemnic
Zresztą auto było już wklejane wcześniej.
I pare zdjęć w akcji
strick - Wto 16 Sty, 2007 Witam! Tak myślałem ze to to