106 - Śro 01 Cze, 2011 tez nie mafaldzip - Śro 01 Cze, 2011 nie wiem jak jest ze 106 ale w saxo chyba byla na jakies zaciski girling z 405 czy cos takiego, nie?Bad-i - Śro 01 Cze, 2011
faldzip napisał/a:
nie wiem jak jest ze 106 ale w saxo chyba byla na jakies zaciski girling z 405 czy cos takiego, nie?
saxo to juz inna bajka kubas - Śro 01 Cze, 2011 Ja pierdykam.
Vłodziu ile takich zacisków przerobiłeś? Może to był jeden zepsuty zacisk?
Zacisk z C2 jest identyczny na 99%. I Umówmy się pisanie o tym że drutem jest wkładanie zacisku BREMBO to jakaś paranoja he he he. Wszystko pasuje jak seria łącznie z śrubami, tarczami itd... W uk jeździ na tym setki samochodów i nigdy nie słyszałem żeby był jakiś problem z wibracjami.
Bad-i Strozik jeździł w clio i alfie czyli tam to nie był taki Plug&Play więc mogło być milion powodów wibracji. Od zjebanego adaptera po źle dobrane tarcze włącznie.
Jak wejdziesz w saxo i homo będzie zezwalała na zacisk brembo to wkładaj to. Jak włożysz jakąś wydumkę z SUBARU za 2tysie to będzie strata kasy. To dopiero będzie drut wkładanie zacisku z SUBARU do Citroena.106 - Śro 01 Cze, 2011 na koniec warto jeszcze dodac ze 4tloczkowych zaciskow brembo jest kilka
rodzajow. w alfach sa inne, pugi 605 i 807 maja inne, 406 coupe maja jeszcze
inne itp.kubas - Śro 01 Cze, 2011
106 napisał/a:
na koniec warto jeszcze dodac ze 4tloczkowych zaciskow brembo jest kilka
rodzajow. w alfach sa inne, pugi 605 i 807 maja inne, 406 coupe maja jeszcze
inne itp.
I BMW też mają inne itd...
106 masz tylko odpięte serwo i zaślepione przewody od podciśnienia czy wykręcone serwo całkowicie ?Bad-i - Śro 01 Cze, 2011
kubas napisał/a:
Bad-i Strozik jeździł w clio i alfie czyli tam to nie był taki Plug&Play więc mogło być milion powodów wibracji. Od pomylony adaptera po źle dobrane tarcze włącznie.
Jak wejdziesz w saxo i homo będzie zezwalała na zacisk brembo to wkładaj to. Jak włożysz jakąś wydumkę z SUBARU za 2tysie to będzie strata kasy. To dopiero będzie drut wkładanie zacisku z SUBARU do Citroena.
kubas uważasz ze Strozik i jego koledzy składaja druty na wyscigi?? Tym bardziej uwazasz ze goscie ktorzy w sumie na mnie zarabiaja wola szukac czegos innego niz sprzedac mi to co maja gotowe w szufladzie. A moment moze te wibracje wszystkie 3 osoby tez sobie wymyslily......Zobacz Tomka SC to wtedy moze zrozumiesz ze gosc ma mega wiedze o składaniu samochodów do sportu.
Co do drugiego punktu, no ręcę mi opadły razem z moimi silikonowymi cyckami. Uważasz ze Alcon ze WRCa jest gorszy od seryjnego Brembo z 406coupe?? NO KAMAN!!!!
Wiesz jak sie dobiera hamulec zgodnie z homologacja? Dla przykładu jeden hamulec AP czy Alcona moze byc homologowany do wielu aut rajdowych. Dla przykladu cos co jezdzi w Imprezie WRC na tyle moze byc homologowane do Saxo, CTRa, czy nawet Clio. Nie wiem do ilu aut co pasuje, ale chyba nie sadzisz ze firmy robiace hamulce robia zestaw jeden jedyny dla jednego modelu samochodu. Wtedy taki AP mialby taka game zaciskow ze musieli by miec magazyn wiekszy niz na Broniszach Bad-i - Śro 01 Cze, 2011
kubas napisał/a:
Zacisk z C2 jest identyczny na 99%.
Miałeś w ręku zacisk z szutrowej specyfikacji od C2R2??106 - Śro 01 Cze, 2011
kubas napisał/a:
106 napisał/a:
na koniec warto jeszcze dodac ze 4tloczkowych zaciskow brembo jest kilka
rodzajow. w alfach sa inne, pugi 605 i 807 maja inne, 406 coupe maja jeszcze
inne itp.
I BMW też mają inne itd...
106 masz tylko odpięte serwo i zaślepione przewody od podciśnienia czy wykręcone serwo całkowicie ?
wypiete... ale chetnie sie go pozbede przy okazji robienia hamulcow bo to
zbedne kg.... tylko trzeba ogarnac mocowanie pompy. w 306 jest to jakos
rozwiazane... musze skopiowac to do siebie.martin.h - Śro 01 Cze, 2011 Pytanie czy jest sens zakładania Alcona, którego kwota jest porównywalna z kosztem rajdówki ?
W adapterach nie ma filozofii, jesli wszystko jest dobrze wykonane to nie ma prawa bić.106 - Śro 01 Cze, 2011
martin.h napisał/a:
Pytanie czy jest sens zakładania Alcona, którego kwota jest porównywalna z kosztem rajdówki ?
W adapterach nie ma filozofii, jesli wszystko jest dobrze wykonane to nie ma prawa bić.
martin zalezy z kosztem jakiej rajdowki qbus - Śro 01 Cze, 2011
Cytat:
Pytanie czy jest sens zakładania Alcona, którego kwota jest porównywalna z kosztem rajdówki ?
Taki sam sens jak robienie A grupowego motoru, zakładania ohlinsa, proflexa tudzież jakiejś kłówki/sekwencji. Graty do motosportu kosztują w zasadzie tyle samo do każdego samochodu... tylko baza może być tańsza/droższa Bad-i - Śro 01 Cze, 2011
martin.h napisał/a:
Pytanie czy jest sens zakładania Alcona, którego kwota jest porównywalna z kosztem rajdówki ?
hmm kolejny mundry, przeczytałeś ostatnie dwie strony tematu?? Jak nie, to idz do swojego z gitarami i drugami - zwal gruche - przeczytaj jaka kwote podalem za Alcony i sie wypowiedz
Zadzwonie tez do Rudego i mu powiem ze jest gupim chooyem bo kupił zawias do CTRa który kosztował go wiecej niż samochód.Bad-i - Śro 01 Cze, 2011
qbus napisał/a:
Cytat:
Pytanie czy jest sens zakładania Alcona, którego kwota jest porównywalna z kosztem rajdówki ?
Taki sam sens jak robienie A grupowego motoru, zakładania ohlinsa, proflexa tudzież jakiejś kłówki/sekwencji.
dziękuję bo ja już nie miałem siły.....martin.h - Śro 01 Cze, 2011
qbus napisał/a:
Cytat:
Pytanie czy jest sens zakładania Alcona, którego kwota jest porównywalna z kosztem rajdówki ?
Taki sam sens jak robienie A grupowego motoru, zakładania ohlinsa, proflexa tudzież jakiejś kłówki/sekwencji. Graty do motosportu kosztują w zasadzie tyle samo do każdego samochodu... tylko baza może być tańsza/droższa
Tak, ale jeśli można mieć coś taniej (brembo), a równie dobrego to według mnie nie warto.
Bad-i, 2200 za same zaciski ? Do tego drugie tyle za tarcze plus pewnie z 1k - 1,5k za klocki.
Druga sprawa w jakim stanie są te zaciski? Jeśli będą wymagać regeneracji to koszt taki też nie jest niski, same gumki to pewnie z kilka stówek.