aaa no tak, zapomniałem Bad-i - Śro 01 Cze, 2011 Martin.h - jak złoże sobie komplet to podam ci całkowity koszt zestawu....
Jeżeli porównujesz Brembo z seryjnego auta do Alcona z WRC - to OK. (troche taniej a podobnie jakościowo tak?)
W takim razie ja kompletnie nie rozumiem po co ludzie jeżdżą na Ohlinsie/Proflexie skoro mogą na Bilsteinie
Powiedziałem co wiedziałem, wiecej się nie wypowiadam Bad-i - Śro 01 Cze, 2011 Martin, napisałem dokładnie to co powiedziały mi 3 osoby:
Tomek - scigajacy sie w GSMP i płaskich. Posiadający kilka fajnych potworów
Artur - człowiek który zbudował wiele samochodów rajdowych, wyscigowych, także były zawodnik
Marek - ASO Citroen, Vlodarsky Racing itd.....
Powiedz mi, jaki miałbym cel żeby wymyślać taką historie? Jeżeli ktos by mi przedstawił opinie od takich osob ze np. felgi RONAL nie nadaja sie do sportu to bym ich nie kupił. To był jedyny powód dla którego tutaj napisałem to co usłyszałem.
Jeżeli ktos uwaza Brembo z 406 coupe czy innych aut za dobre rozwiązanie to OK. Przeciez ja nie bede nikogo namawiał do takiego czy innnego tuningu.
Odnośnie Alcon vs Brembo: rozumiem ze mozesz miec subiektywną opinię. Ale w przypadku kiedy kładziemy na stole produkty w/w firm z tej samej półki. A tutaj porównywaliśmy Brembo z 406 coupe do Alcona monobloca z Imprezy WRC. Co byś w tej kwestii nie napisał to nie wyobrażam sobie ze Impreza WRC na tyle ma zbliżony hamulec do wspomnianego Brembo (nie pisze tutaj o Brembo z wyższej półki).
Ok i teraz serio to by było już na tyle z mojej strony.
edit: martin.h w chwili kiedy pisałem posta ty swojego edytowałeś, nie bede juz zmienial treści tego co napisałemkubas - Śro 01 Cze, 2011 Bad-i na nikogo nie najeżdżam. Uważam strozika za mega ogarniającego gościa ale zakładanie zacisku z 406 coupe do clio oraz alfy (tymbardziej że alfa ma swoje dedykowane zaciski BREMBO) to dla mnie słaby argument na poparcie tezy że w twoim 106 będą wibracje. Skoro ma taki zestaw na półce to załóżcie do ciebie, nie będzie dużo roboty, przejedziesz się i ocenisz.
O tym zacisku z subaru tak sobie jątrzyłem Barejka - Sob 16 Lip, 2011 Ludzie wiekszosc wklada 266 do saxo/106 a jak to wyglada z 283mm mam fele wiec powinien zmiescic sie zacisk, a czy pompka z 106 wyrobi 57mm tloczek w 266 jest 54 a seria 106 ma 48. Ladowac sie w to?misiek86electro - Sob 16 Lip, 2011 imo 266 spokojnie wystarcza aczkolwiek nie jezdziłem samochodem z 283mm , nie ma chyba sensu zakladać 15" na zime jak 266 robi robote Barejka - Sob 16 Lip, 2011 misiek86electro, o to chodzi ze zaciski z 306gti-6 kupilem w cenie litra wodki i nie chce zeby sie zmarnowaly speed555 - Nie 17 Lip, 2011
Barejka napisał/a:
Ludzie wiekszosc wklada 266 do saxo/106 a jak to wyglada z 283mm mam fele wiec powinien zmiescic sie zacisk, a czy pompka z 106 wyrobi 57mm tloczek w 266 jest 54 a seria 106 ma 48. Ladowac sie w to?
ja mam na lato 283 a na zime zakladam serie hamulec. roznica kolosalna w hamowaniu, ale co prawda nie jezdzilem nigdy na 266Barejka - Nie 17 Lip, 2011 brembo w 406 cupe mialo ta sama srednice tylko 4 tloczki?
pogrzebalem troche i ten zacisk wychodzil jeszcze podobno do citroena zx 16v oraz 406 turbo kubas - Nie 17 Lip, 2011
Barejka napisał/a:
brembo w 406 cupe mialo ta sama srednice tylko 4 tloczki?
pogrzebalem troche i ten zacisk wychodzil jeszcze podobno do citroena zx 16v oraz 406 turbo
Nie, z brembo w 406 coupe było 305mm lub 303mm hmm nie pamiętam ostatnio. Ale zakładająć do zwrotnicy z 205/106/306 itd wchodzi na tarcze 283mm.Barejka - Nie 17 Lip, 2011 kubas, czyli rozumiem ze daje sie duzy zacisk, ale tarcze 283 pod to brembo? To po co ten zacisk dla lansu? korek171 - Nie 17 Lip, 2011
Barejka napisał/a:
kubas, czyli rozumiem ze daje sie duzy zacisk, ale tarcze 283 pod to brembo? To po co ten zacisk dla lansu?
Może po to że ma 4 tłoczki....kubas - Nie 17 Lip, 2011
Barejka napisał/a:
kubas, czyli rozumiem ze daje sie duzy zacisk, ale tarcze 283 pod to brembo? To po co ten zacisk dla lansu?
Tak duży zacisk pod tarcze 283mm. To podobnie jak z głowicą i 4 zaworami na cylinder zamiast dwóch GeKo - Nie 17 Lip, 2011
Bad-i napisał/a:
- zakładali takie zaciski do Alfy i Clio sport na tor
To z całym szacunkiem, ale jeśli chodzi o Clio sporta to jebnęli niezłe Faux pas, do sporta nie można zakładać tego zacisku bo nie ma tarczy o grubości pasującej pod ten zacisk. Seryjne są za cienkie. Chciałem tak zrobić u siebie i po przeanalizowanu za i przeciw stwierdziłem nie będę robił rzeźby.PieQt - Śro 31 Sie, 2011 napiszcie mi proszę jak dla tłuka - bo szukałem info na forum, ale wy za skomplikowanie piszecie o tym - co to jest to dot 4 i dot 5 w płynach hamulcowych.
po co mi sucha temperatura wrzenia i ile ma wynosić ponad 100, 200, 300 więcej, mniej
jak dobrać płyn do dziarskiej jazdy na co dzień i czasem wypadnięcia na tor
Ferodo super formula dot 4
MOTUL RACING BRAKE FLUID RBF660
MOTUL RACING BRAKE FLUID RBF600
FERODO DOT 5.1 FBZ100C
inny jakiś od Vłodzia