Anonymous - Śro 17 Sty, 2007 OSKAR , witam i od razu takie mam małe pytanko do Ciebie. Powiedz jak Ci sie jeździ takim seryjnym VTR'em?? Bardzo odstaje od VTS'a???aaa i jeszcze masz wersje 100 konną czy 90??? Bo mój 90 konny "potwór" już do mnie jedzie i nie wiem czego sie spodziewać...:Dsaxorulez - Czw 18 Sty, 2007 Ja powiem bo ma porównanie..
Jest przepaść...ale moim zdaniem 8v można bardzo fajnie wydłubać na takie 115KM gdzie będzie już latać tak jak trzeba Anonymous - Czw 18 Sty, 2007
saxorulez napisał/a:
Jest przepaść.
no to mnie pocieszyłeś....115 powiadasz, tylko pytanie jakim kosztem, bo niestety to tez jest istotne..:)saxorulez - Czw 18 Sty, 2007 dolot 350PLN
głowica 1000PLN (tzn jej przygotowanie tak na profi)
wydech 1800PLN od kolrktora (np. Magnex)
kolektor 1800PLN (np. BTB)
strojenie 1200PLN
wałek 1200PLN
Razem: 7350
Ale można robić to systematycznie . Najpierw dolot i wydech. Potem np.. głowica.. a na konieć wałek ze strojeniem i hulasz na bogato Anonymous - Czw 18 Sty, 2007 to tak jakby powiedziec, długa droga przedemna...:)...taniej wyjdzie swap..:)..na 16v:DKonradMK - Czw 18 Sty, 2007 albo kupno vts saxorulez - Czw 18 Sty, 2007 w ten sposób nigdy nie ma końca.. bo co jest po VTSie.. np. CTR
wiec ile trzeba włożyć zeby objechać CTRa.. z 8000PLN w VTSa to juz lepiej dołożyć i kupic VTi które jeżdzi podobnie.. itd itd..
Tzn moim zdaniem w tuningu nie chodzi o to aby 8v jeżdził jak 16v za mniejsze pieniadze.. chodzi o samą frajde z budowania takiego auta. Zresztą podejrzewam ze seryjny VTS już by się meczył ze 115KM VTRemVlodarsky - Czw 18 Sty, 2007 Sugerujesz, że powinienem sprzedać samochód i kupić inny zamiast robić to co robie ?KonradMK - Czw 18 Sty, 2007 chyba nie o to chodzi Łukasz ładnie napisał że chodzi o sam fakt tuningu bo gdyby iść tym rozumowaniem to można dojść do wniosku że żaden tuning nie ma sensu bo zawsze znajdzie się szybsza fura od twojej. trzeba robić tak żeby było na czym oko zawiesićJakarti - Czw 18 Sty, 2007 i nie ma sensu porownywac sie z innym autem.. bo wiadomo ,ze podstawa innego moze byc duuuzo lepsza niz nawet najlepszy efekt tuningowy np w 8vVlodarsky - Czw 18 Sty, 2007 no właśnie...
A ja swój tuning już skończyłem i chciałem wam przedpremierowo pokazać efekty mojej pracy. Miało być S16 a wyszło S24 ale to już nie moja wina...
Jakarti - Czw 18 Sty, 2007 ale z Ciebie klamczuszek..bedzie po lapkach. bedzie!Vlodarsky - Czw 18 Sty, 2007 Nie no świruje ale taki motor właśnie bym chciał... tylko, że ten gość co tego robił przerabiał podłużnice i wycinał podłoge... waryjot KonradMK - Czw 18 Sty, 2007 wow :550:Niemy - Czw 18 Sty, 2007 piekny okaz!!