To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - Tu się witamy...

Anonymous - Śro 17 Sty, 2007

OSKAR , witam i od razu takie mam małe pytanko do Ciebie. Powiedz jak Ci sie jeździ takim seryjnym VTR'em?? Bardzo odstaje od VTS'a???aaa i jeszcze masz wersje 100 konną czy 90??? Bo mój 90 konny "potwór" już do mnie jedzie i nie wiem czego sie spodziewać...:D
saxorulez - Czw 18 Sty, 2007

Ja powiem bo ma porównanie.. :)
Jest przepaść...ale moim zdaniem 8v można bardzo fajnie wydłubać na takie 115KM gdzie będzie już latać tak jak trzeba :P

Anonymous - Czw 18 Sty, 2007

saxorulez napisał/a:
Jest przepaść.


no to mnie pocieszyłeś....115 powiadasz, tylko pytanie jakim kosztem, bo niestety to tez jest istotne..:)

saxorulez - Czw 18 Sty, 2007

dolot 350PLN
głowica 1000PLN (tzn jej przygotowanie tak na profi)
wydech 1800PLN od kolrktora (np. Magnex)
kolektor 1800PLN (np. BTB)
strojenie 1200PLN
wałek 1200PLN

Razem: 7350 :)

Ale można robić to systematycznie . Najpierw dolot i wydech. Potem np.. głowica.. a na konieć wałek ze strojeniem i hulasz na bogato :D

Anonymous - Czw 18 Sty, 2007

to tak jakby powiedziec, długa droga przedemna...:)...taniej wyjdzie swap..:)..na 16v:D
KonradMK - Czw 18 Sty, 2007

albo kupno vts :)
saxorulez - Czw 18 Sty, 2007

w ten sposób nigdy nie ma końca.. bo co jest po VTSie.. np. CTR
wiec ile trzeba włożyć zeby objechać CTRa.. z 8000PLN w VTSa to juz lepiej dołożyć i kupic VTi które jeżdzi podobnie.. itd itd.. :)

Tzn moim zdaniem w tuningu nie chodzi o to aby 8v jeżdził jak 16v za mniejsze pieniadze.. chodzi o samą frajde z budowania takiego auta. Zresztą podejrzewam ze seryjny VTS już by się meczył ze 115KM VTRem

Vlodarsky - Czw 18 Sty, 2007

Sugerujesz, że powinienem sprzedać samochód i kupić inny zamiast robić to co robie ?
KonradMK - Czw 18 Sty, 2007

chyba nie o to chodzi :) Łukasz ładnie napisał że chodzi o sam fakt tuningu bo gdyby iść tym rozumowaniem to można dojść do wniosku że żaden tuning nie ma sensu bo zawsze znajdzie się szybsza fura od twojej. trzeba robić tak żeby było na czym oko zawiesić
Jakarti - Czw 18 Sty, 2007

i nie ma sensu porownywac sie z innym autem.. :D bo wiadomo ,ze podstawa innego moze byc duuuzo lepsza niz nawet najlepszy efekt tuningowy np w 8v
Vlodarsky - Czw 18 Sty, 2007

no właśnie...

A ja swój tuning już skończyłem i chciałem wam przedpremierowo pokazać efekty mojej pracy. Miało być S16 a wyszło S24 ale to już nie moja wina...



Jakarti - Czw 18 Sty, 2007

ale z Ciebie klamczuszek..bedzie po lapkach. bedzie!
Vlodarsky - Czw 18 Sty, 2007

Nie no świruje ale taki motor właśnie bym chciał... tylko, że ten gość co tego robił przerabiał podłużnice i wycinał podłoge... waryjot :)
KonradMK - Czw 18 Sty, 2007

wow :550:
Niemy - Czw 18 Sty, 2007

piekny okaz!!


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group