- zakładali takie zaciski do Alfy i Clio sport na tor
To z całym szacunkiem, ale jeśli chodzi o Clio sporta to jebnęli niezłe Faux pas, do sporta nie można zakładać tego zacisku bo nie ma tarczy o grubości pasującej pod ten zacisk. Seryjne są za cienkie. Chciałem tak zrobić u siebie i po przeanalizowanu za i przeciw stwierdziłem nie będę robił rzeźby.
?
a jak pershing to pomontowal do clio 16v i do r19 16v z tarczami 280 ze sporta ?GeKo - Czw 01 Wrz, 2011
PieQt napisał/a:
napiszcie mi proszę jak dla tłuka - bo szukałem info na forum, ale wy za skomplikowanie piszecie o tym - co to jest to dot 4 i dot 5 w płynach hamulcowych.
po co mi sucha temperatura wrzenia i ile ma wynosić ponad 100, 200, 300 więcej, mniej
jak dobrać płyn do dziarskiej jazdy na co dzień i czasem wypadnięcia na tor
Ferodo super formula dot 4
MOTUL RACING BRAKE FLUID RBF660
MOTUL RACING BRAKE FLUID RBF600
FERODO DOT 5.1 FBZ100C
inny jakiś od Vłodzia
kurna nie znam się na tym i prosto poproszę
Bierz 5.1, RBFy są bardzo higroskopijne i wymagają częstej wymiany, aby zachowywały swoje parametry.
Wasq nie wiem, pewnie jeździ na cieńszej tarczy.Marek23 - Czw 01 Wrz, 2011 Ja do golfa zalałem Motula do hamulca.
Czy Carbo Lorain(czy jak to sie tam pisze) o kodzie CL6 to właśnie odpowiednik Ferodo DS3000? Co polecacie do clio do rajdów? DS3000 były dobre, na oesie 12 km jako tako trzymały fason,hamulec sie nie palił,czucie tez niezłe.PieQt - Czw 01 Wrz, 2011 GeKo dziękiTomcat - Czw 01 Wrz, 2011
speed555 napisał/a:
Barejka napisał/a:
Ludzie wiekszosc wklada 266 do saxo/106 a jak to wyglada z 283mm mam fele wiec powinien zmiescic sie zacisk, a czy pompka z 106 wyrobi 57mm tloczek w 266 jest 54 a seria 106 ma 48. Ladowac sie w to?
ja mam na lato 283 a na zime zakladam serie hamulec. roznica kolosalna w hamowaniu, ale co prawda nie jezdzilem nigdy na 266
Podobno są i tacy którzy założyli tą tarczę ponad 300...
a czy ktoś wie i przypomnie mi, czy do Saxo jakiekolwiek inne hamulce poza seryjnymi są zgodne z homo ? Oczywiście pomińmy nowe, markowe wynalazki które podwoiłyby jego wartość...EmerytRs2 - Pią 02 Wrz, 2011 bo taka akcja była, że albo wkładasz cieńszą tarczę, albo toczysz coś grubszego
i ja też bym brał dot 5.1, teraz mam ferodo racing i jest ok.
przy zmianie przewodów zaleję pewnie tym samym lub motulemmartin.h - Wto 06 Wrz, 2011 Pany czy po 15 minutach lajtowej jazdy z pracy płyn hamulcowy po 2 godzinach postoju może być jeszcze gorący? Czy ewentualnie zasyfiony płyn z wodą/powietrzem powoduje takie objawy?
Problem polega na tym, że od kilku-kilkunastu tygodni hamulce w pugu są fatalne, pedał jest strasznie miękki, nawet bez serwa. Ciężko jest nawet zblokować kółka. Klocki pracują prawidłowo. Moje podejżenie to własnie "zużyty" juz płyn, ewentualnie czy takie objawy moze powodować pompa? Czy pompę się odpowietrza?
Pug przez kilka miesiecy więcej stał niż jeździł, ale teraz zbliza się zima i trzeba się za niego wziąźć. Pomożecie?rasta - Wto 06 Wrz, 2011 Nie martin.h - Wto 06 Wrz, 2011
rasta napisał/a:
Nie
Co nie ? Na które pytanie ta odpowiedź ?Jaco - Wto 06 Wrz, 2011 Próbowałeś je odpowietrzyć ?
Przy okazji kup nowy płyn i przelej układ. martin.h - Wto 06 Wrz, 2011
Jaco napisał/a:
Próbowałeś je odpowietrzyć ?
Nie odpowietrzałem jeszcze, muszę najpierw kupić płyn bo i tak odkąd mam furę nie był zmieniany, a poprzedni właściciel też o tym nic nie wspominał.M - Wto 06 Wrz, 2011 Może po prostu płynu nie masz?martin.h - Wto 06 Wrz, 2011
M napisał/a:
Może po prostu płynu nie masz?
M to, że sam się gwałcę nie oznacza, że nie umiem sobie sprawdzić płynu
Jest tyle ile ma być, wycieków nigdzie nie ma, moje podejrzenia to właśnie płyn z dużą ilością wody/powietrza.
Tylko te odpowietrzniki w tych zaciskach M - Wto 06 Wrz, 2011 Niestety trzeba do tego podejsc cierpliwie bo inaczej będzie na około.Jaco - Wto 06 Wrz, 2011 bez dobrych nasadek nawet się za to nie zabieraj