PGmaster - Śro 22 Lut, 2012 No myslalem wlasnie o Marku ale pewno zajety jest. A chcialbym jakos w przyszlym tygodniu ogarnac temat. Zreszta zapytam.Cartoon - Śro 22 Lut, 2012 Mi oplot zakładali na Szarych Szeregów (wjazd od Karolkowej).
Zostawiłem auto rano na wymianę tarcz z przodu, klocków przód+ tył, przewodów i odebrałem samochód koło 14
Jest tam parę warsztatów- jeden specjalizuje się w układach hamulcowych (chyba ad-car)roj - Czw 29 Mar, 2012 jakie tarcze warto do clio wrzucić w rozmiarze seria (280mm)?
wiem, że Emeryt i chyba też Yarko (czyli teraz Siema) mają ATE power disc. Ktoś ma doświadczenie z jakimiś innymi jeszcze?
i kto ma najlepsze ceny? kamil - Czw 29 Mar, 2012 zwykłe ATE, tańsze a bardziej wytrzymałe.roj - Czw 29 Mar, 2012
kamil napisał/a:
zwykłe ATE, tańsze a bardziej wytrzymałe.
no właśnie, w sumie nie jestem przekonany do nawiercanych/nacinanych itp.
A zwykłe ATE lepsze niż zwykłe innych firm? no i gdzie warto kupować? intercars + zniżki czy ktoś ma kontakt jakiś?Kenet - Czw 29 Mar, 2012 Speedmax, ale teraz wypuścili nową serię i poza nacięciami są też wiercone także nie wiem czy zachowali poprzednią jakość, bo moje speedmaxy robią robotę.
Brałem z IC po zniżce.roj - Czw 29 Mar, 2012
Kenet napisał/a:
Speedmax, ale teraz wypuścili nową serię i poza nacięciami są też wiercone także nie wiem czy zachowali poprzednią jakość, bo moje speedmaxy robią robotę.
kapa Panie.. do clio jak patrzyłem to robią tylko na tył tarcze (w każdym razie np. wg. katalogu intercars i sklepmoto.pl) Kenet - Czw 29 Mar, 2012 Do Astry nie robią wcale kamil - Czw 29 Mar, 2012 Ate sprawdzałem na Saabie 93, więc cięzka fura. Zdecydowanie najlepiej jeździło się na zwykłych ATE. Power disc w pół roku zwichrowały się. Textar'y były oki, ale lepiej na ATE.
Tyle mogę powiedzieć.roj - Czw 29 Mar, 2012
kamil napisał/a:
Ate sprawdzałem na Saabie 93, więc cięzka fura. Zdecydowanie najlepiej jeździło się na zwykłych ATE. Power disc w pół roku zwichrowały się. Textar'y były oki, ale lepiej na ATE.
Tyle mogę powiedzieć.
senkju
czyli dobre ATE dadzą radę.
a jak się mają takie speedmaxy do takich ate?
i dodatkowo co z np. brembo czy ferodo? nikt nie wspomina o ich tarczach (w ogóle nie słyszałem chyba żeby ktoś miał w clio). kupa?siema - Czw 29 Mar, 2012 Ja ATE Power Disc założyłem w Saxo i mam teraz w Clio. Nie mogę powiedzieć, by były mniej trwałe od zwykłych, gładkich ATE, a z pewnością nie są mniej wytrzymałe. W Clio jeżdżą z Ferodo DS 2500 zatem dostają dosyć mocno w dupę i nic się nie dzieje.
Czy wybierzesz gładkie, czy power disc- będzie to i tak dobry wybór.Anonymous - Czw 29 Mar, 2012
kamil napisał/a:
Power disc w pół roku zwichrowały się
aż pół roku to zajęło? w MINI była to kwestia jakichś 3 miesięcy zefir - Czw 29 Mar, 2012 ja tez tyrałem w fieście Power Disk dwa sezony i byly mega zajebisteroj - Czw 29 Mar, 2012 mam dysonans poznawczy M - Czw 29 Mar, 2012 Dopiero będziesz miał