To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Amortyzatory

Grzesiek VTS - Pią 13 Sty, 2006

Z tego co wiem to do saxo nie ma koni z reulacja.
Anonymous - Pią 13 Sty, 2006

Grzesiek VTS napisał/a:
Z tego co wiem to do saxo nie ma koni z reulacja.


Uuuu, no to pech. W takim razie faktycznie bili B6/B8 byłby git, o ile jest. Ewentualnie Spax powinien być do Saxo z regulacją.

Grzesiek VTS - Pią 13 Sty, 2006

Spax PSX jest wlasnie z regulacja,wiec pozostaje tylko i wylacznie spax czyba ze bez reg. B6
Peter - Sob 14 Sty, 2006

juz mam sklep co za komplet bilsteinow b6 na tyl chce 500 zl.dla mnie to moze byc beton :)
saxorulez - Sob 14 Sty, 2006

z tą regulacją różnie bywa..


po pierwsze w saxo tylko przód regulujesz
po drugie podobno są bardziej awaryjne

The Mc - Sob 14 Sty, 2006

wiem ze w warszawie jest firma ktora zajmuje sie przerabianiem Bilsteinow, ze moge ci dostosowac b6 do wysokosci sprezyny itd. Ja sie zastanawiam czy te moje b8 jakos nie "zalagodzic" :/
Maciek - Sob 14 Sty, 2006

Bilstein ma tą przewage, ze można go w polandzie zregenerować/przebudować lub co tam jeszcze w Zerkopolu tam z tymi amorkami robą. Zerko ma tylko tą wade, żę ceny mają dużo więkrze niż np. MTS-Bilstein.
Peter - Sob 14 Sty, 2006

ja wlasnie w MTSie bede kupowal.tez slyszlem ze gdzies w warszawie mozna je regulowac tak wiec jest chyba git.
Anonymous - Sob 14 Sty, 2006

Cytat:
z tą regulacją różnie bywa..


po pierwsze w saxo tylko przód regulujesz


Z tego co ja wiem, to regulujesz w KONI i przód i tył... Podstawowa i jedyna różnica KONI-BILSTEIN jest taka, że przy KONI "wystarczy" wyjąć amor i pokręcić pokrętełkiem aby dostosować twardość (przy tradycyjnej kolumnie McPersona można to robić nawet bez demontażu, co jest niezaprzeczalną zaletą KONI), a przy BILSTEINIE aby cokolwiek zmienić z twardością trzeba rozebrać amor i dołożyć lub zmniejszyć ilość płytek, które odpowiadają za tłumienie. To tyle... Dlatego właściwie główna zaleta KONI (regulacja bez demontażu) przy saxo nie występuje...

A co do zakupu/serwisu... BILSTEIN-zakup-najlepiej i najtaniej to MTS_BILSTEIN, a serwis w Zerkopolu.
KONI-zakup gdziekolwiek gdzie najtaniej, a serwisu brak-masz co prawda gwarancje, ale bilsteina zregenerujesz praktycznie zawsze, a koni nie... (co prawda podobno koni są trwałe...)

Ja mam bilsteina b6 i jestem zadowolony zarówno z prowadzenia, jak i z tego, że ostatnio po 40.000km je zregenerowałem i są jak nówki.

Pozdro!

The Mc - Nie 15 Sty, 2006

Milosz a powiedz mi taka rzecz. Te b8 tlumia kazdy wlos na jezdni, ale moj kregoslup ciezko do znosi. Mowiles o tym Zerkopolu - czy taki amortyzator jak b8, ktory z zaloznia ma byc twardy mozna zlagodzic? Czy warto? Czy moze zmienic na Koni sporta (czego niebardzo chce bo sa drozsze).
:566:

Anonymous - Nie 15 Sty, 2006

[quote="miłosz"]
Cytat:
z tą regulacją różnie bywa..
[...}

A co do zakupu/serwisu... BILSTEIN-zakup-najlepiej i najtaniej to MTS_BILSTEIN, a serwis w Zerkopolu.
KONI-zakup gdziekolwiek gdzie najtaniej, a serwisu brak-masz co prawda gwarancje, ale bilsteina zregenerujesz praktycznie zawsze, a koni nie... (co prawda podobno koni są trwałe...)
[...]


Ja planowałem kupić BILSTEINA B8 do mojego Concerciaka - niestety nie były dostępny do tego modelu.
Skończyło się na tym, że kupiłem KONI w THOMSON'ie z 3 letnią gwarancją. 1,5 roku temu tam było najtaniej w W-wie. Jestem baaardzo zadowolony - pięknie się spisują z moimi czerwonymi H&R'ami.

P.S. Miłosz ma bezsprzecznie racje - BILSTEINA zawsze można zregenerować/naprawić. KONI w razie awarii po gwarancji, można tylko wyrzucić.

[ Dodano: Nie 15 Sty, 2006 ]
The Mc napisał/a:
Milosz a powiedz mi taka rzecz. Te b8 tlumia kazdy wlos na jezdni, ale moj kregoslup ciezko do znosi. Mowiles o tym Zerkopolu - czy taki amortyzator jak b8, ktory z zaloznia ma byc twardy mozna zlagodzic? Czy warto? Czy moze zmienic na Koni sporta (czego niebardzo chce bo sa drozsze).
:566:


Jeśli masz problemy z kręgosłupem, to najlepszym rozwiązaniem dla Ciebie są KONI Sporty - nowe możan pewnie kupić za około 2000pln.Jak chcesz pobrykać, to otwierasz maskę i kurkami utwardzasz zawias na maxa. Tą samą operację wykonujesz w bagażniku. 5 minut roboty.
Na codzień ustawiasz sobie tryb kanapowca :)

BILSTEINA da się ucywilizować.

Anonymous - Nie 15 Sty, 2006

Cytat:
BILSTEINA da się ucywilizować.


dokładnie... B8 jest rozbieralny tak jak i B6 i da sie go zmiękczyć... Nie wiem jak bardzo, bo z założenia B8 ma mieć krótszy skok od B6. Ale coś na pewno da się zrobić.

Anonymous - Pon 16 Sty, 2006

Karaś napisał/a:
. Tą samą operację wykonujesz w bagażniku. 5 minut roboty.
Na codzień ustawiasz sobie tryb kanapowca :)

Z tym to już bywa różnie. W jednych autach regulacja z tyłu taka jest, ale w wielu innych niestety nie i trzeba rozbierać amor, żeby ustawić. Szkoda, że tak jest.

[ Dodano: Pon 16 Sty, 2006 ]
Grzesiek VTS napisał/a:
Z tego co wiem to do saxo nie ma koni z reulacja.

Jeszcze mi się własnie przypomniało. Na jakiej podstawie sądzisz, że do Saxo nie ma z regulacją ?

nox - Czw 19 Sty, 2006

a ktos wie jak jest z SPAXAMI ?? regulacje można przeprowadząc na aucie ?
Misiek_lbn - Pią 25 Kwi, 2008

ulala, nielada kotlet
ale nie zakładam tematu skoro już taki sam jest

jakie macie zdanie o sachsie i o delphi
bo u mnie przód trzeba zmienić :)

cena za jedne jak i za drugie to 200zł/sztuka



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group