kubas - Śro 12 Mar, 2014 Total bez sens. Kup grube drążki skrętne, włóż zestaw z 208 którym ustawisz sobie gwint i zbieżność i starczy.mocwiatru - Śro 12 Mar, 2014 Zestaw z 208? Jak wiem to w 208 a c2 belka jest taka samaVlodarsky - Śro 12 Mar, 2014 Kubas ja też jestem ciekawy o czym mówisz.arssss - Śro 12 Mar, 2014 Myślę,że chodziło o 206.mocwiatru - Czw 13 Mar, 2014 W 206 chyba jest taka sama belka jak 106arssss - Czw 13 Mar, 2014 inne łożyska są w niej,ale można je zapakować do belki ze 106/saxo.Vlodarsky - Czw 13 Mar, 2014 Czy ktoś uzyskał jakieś wymierne zalety takich kombinacji ? Ja wiem, że to żaden problem. Tylko po co ? Źle chodzi dobrze zrobiony oryginał ?
Grunt to odpowiedni amor i drążki...arssss - Czw 13 Mar, 2014 Vlodarsky, z tego co słyszałem to te łożyska wytrzymują więcej katowania,ale nie wiem czy tak jest faktycznie. Moim zdaniem z belka saxo/106 nie ma co kombinowac tylko pakować dobre amortyzatory ustawić wysokość i jeździć.Sibu - Czw 13 Mar, 2014 W 106 jest belka taka jak w 106, Saxo, AX. Nic innego nie podejdzie, ani 205, 206, berlingo, C2 to już kompletny bezsens.was79 - Czw 13 Mar, 2014
Sibu napisał/a:
W 106 jest belka taka jak w 106.
Łokurwa, serio!?olek - Czw 13 Mar, 2014 qbica - Czw 13 Mar, 2014
was79 napisał/a:
Sibu napisał/a:
W 106 jest belka taka jak w 106.
Łokurwa, serio!?
jeśli nie wiedziałeś to teraz już wiesz mocwiatru - Czw 13 Mar, 2014 Myślałem że w 106 jest taka jak w 106, ale jeśli jest taka jak 106 to już zgłupiałem arssss - Czw 13 Mar, 2014 kubas - Pią 14 Mar, 2014
Vlodarsky napisał/a:
Kubas ja też jestem ciekawy o czym mówisz.
oczywiście się zajebałem ale chodzi o 207 Trochę przeróbek ale dzięki nich możemy dowolnie ustawiać negatyw w belce potem... Znajdę linka i podrzuce później.