Anonymous - Sob 30 Wrz, 2006 Kuzi chociazby mial z 15KM mniej niz inni z N4 to i tak bedzie najszybszy. Gosc ma naprawde nie przecietny talent i idzie pełną bombą Marek23 - Sob 30 Wrz, 2006
tommi napisał/a:
Loko napisał/a:
No i pozamiatane, chciałbym usłyszeć jakaś wypowiedź kajetanowicza, co on ma do powiedzenia w tej sprawie.
Mysle ze od niego prawdy nie uslyszysz... I teraz uwazam ze konsekwentnie powinni zabrac sie za czolowke. Ciekawe kiedy sprawdza Kuzajowi jakie ma walki rozrzadu
Mogloby byc gruuubo ( nie twierze ze tak byc musi)
Tak sobie myśle, Kuzi łoi wszystkich w N4, ale dalej jest duża grupa która twierdzi, że jest słaby i wogóle. Gruuuubo to on lata na szybkich partiach, gdzie reszta jedzie zachowawczo,bo trzeba dowieźć jakieś punkty.Anonymous - Sob 30 Wrz, 2006
Marek23 napisał/a:
Tak sobie myśle, Kuzi łoi wszystkich w N4, ale dalej jest duża grupa która twierdzi, że jest słaby i wogóle. Gruuuubo to on lata na szybkich partiach, gdzie reszta jedzie zachowawczo,bo trzeba dowieźć jakieś punkty.
Nigdzie nie napisalem ze jezdzi wolno, i tego tez nie napisze. Natomiast co do czystosci grupy N to moze lepiej nic nie pisac bo wiadomo w jakim kraju zyjemy... Z reszta juz dawno przestalem sie emocjonowac grupa n4.Marek23 - Sob 30 Wrz, 2006 Dokładnie, wszyscy kombinują ze sprzętem i tyle... Wiadomo, N4 nudne, ta gorsza połowa stawki to wogóle tym jeździ, bo ośką by się zabiła. Dla mnie chyba "faworytem" jest Ruta.
Zero doświadczenia, talentu i umiejętności... Jeszcze zdjęcie w WRC z podpisem, że pokazuje kolegom jak postawić subaraka na 2 koła. No commentAnonymous - Nie 01 Paź, 2006
Marek23 napisał/a:
Dokładnie, wszyscy kombinują ze sprzętem i tyle... Wiadomo, N4 nudne, ta gorsza połowa stawki to wogóle tym jeździ, bo ośką by się zabiła. Dla mnie chyba "faworytem" jest Ruta.
Zero doświadczenia, talentu i umiejętności... Jeszcze zdjęcie w WRC z podpisem, że pokazuje kolegom jak postawić subaraka na 2 koła. No comment
Taaaa.. rajd warszawski... /za rallyonline/ "Po wczorajszym Prologu w 17 rajdówkach stwierdzono niezgodność systemu gaśniczego z art. 7.2.4 załącznika J."
Wiec stawiam pod znakiem zapytania Twe pierwsze zdanie albo lepiej je pozostawic bez komentarza... Co do Szymona Ruty - popatrz sobie na jego czasy z poczatku sezony a teraz i powrownaj je sobie do Kuzaja. A co do N4 - mi zawsze podobaly sie mocne oski i nic na to nie poradze ze wole ogladac takie auta niz "enkowe" lancery czy imprezy ktore bardziej przypominaja pierwsze wurce niz seryjne samochody...Marek23 - Nie 01 Paź, 2006 Co do mojego pierwszego zdania, to teraz nie rozumiem o co Tobie chodzi... moim zdaniem wszyscy kombinują, a że nie zawsze wychodzi... No cóż tak to jest. Co do Ruty.
Jego pucharowe pugi lały, takie akcje się zdarzały. Wiesz, jak daremnym driverem trzeba być, żeby Ci 206 stka nalała, a Ty jedziesz N4? Nie mając problemów technicznych, to nawet ze sparaliżowaną lewą nogą łoisz takiego puga. Ale jak ktoś rano wstał, obejrzał OES i powiedział " Tato chcę być rajdowcem, kup te Subaru, koniecznie z turbo" to potem są jaja. Dla mnie może nawet lepszym kierowcą niż Kuzi jest Gabryś. Rok temu na Wawelskim po długiej przerwie wsiadł i wygrał. Tu można powiedzieć o właściwej osobie we właściwym miejscu. Szkoda, że nie ma budżetu...Anonymous - Nie 01 Paź, 2006 Gabryś - główny bohater filmu science-fiction pod tytułem "Co by było, gdybym nie wydzwonił albo nie zdemolował fury?". To jest super drajwer, ale ma chyba ogromnego pecha, szkoda...Anonymous - Nie 01 Paź, 2006
Marek23 napisał/a:
Co do mojego pierwszego zdania, to teraz nie rozumiem o co Tobie chodzi... moim zdaniem wszyscy kombinują, a że nie zawsze wychodzi... No cóż tak to jest.
Chodzi mi o to ze nie ma co komentowac gdyz ci co sie scigaja sami zabijaja rajdy.
A tak napisalem bo sie zakrecielm - chcialem za duzo na raz napisac.Marek23 - Nie 01 Paź, 2006 A, spoko, ja też dzisiaj jakiś nie kumaty... Wogóle rajdy stały się tak drogie i niedostępne, że to szok. Dobrze, że każdy z nas ma bzyczka i może nacisnąć czasem,hehe. Ja się wczoraj na bezdrożach pobujałem...Anonymous - Nie 01 Paź, 2006 ja tak od siebie:
Rajd kormoran:
Pug 206 puchar vs 206 puchar-na prologu( stadion stomil Olsztyn)
54321 start- jedno auto wyprzeda drugie, ale to powiedzmy kwestia startu, refleksu itp.
ale potem na prostej ewidętnie widac jak jeden egzęplarz od innego odchodzi jak chce, podobnie sytuacja wygląda w N4. Kiedys pamietam jak Kuzaj jechał Evo IV a stec Evo III. Steca Lencer na prostej odjeżdzał jak chciał ,Kuzaj próbował nadrabiać na zakręcie napadając go z szaloną prędkością ale znów prosta i Stec odchodzi niczym WRC.!!
jak tu wierzyc w czystość przygotowania aut.
[ Dodano: Sro 29 Lis, 2006 ]
Wracajac do tematu: powinno to ucieszyć sympatyków Kajtka-ja też się cieszę
Pragnę poinformować wszystkich sympatyków sportów motorowych, iż decyzją Trybunału Polskiego Związku Motorowego w składzie: Przewodniczący Wojciech Tomczyk, Członkowie: Jacek Laskowski, Władysław Łodziana, Protokolantka: Beata Kamińska, zmieniona została decyzja nr 1/7/2006 GKSS z dnia 21.09.2006 r. „w ten sposób, że okres kary międzynarodowego zawieszenia licencji rajdowej nr 037/06 zawodnika Kajetana Kajetanowicza ustalić na okres od 21.09.2006 r. do dnia 31.12.2006 r.”
Dziękuję wszystkim, którzy trzymali za mnie kciuki i wierzyli, że cała sprawa zakończy się dla mnie pomyślnie.
Mam nadzieję, że spotkamy się na trasach Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski w 2007 roku
Pozdrawiam
Kajetan Kajetanowicz
info: autoklub106 - Śro 29 Lis, 2006 super sprawa. ciesze sie ze wraca :)strick - Śro 29 Lis, 2006 Fajnie ze wraca polll - Śro 29 Lis, 2006 fajnie ze wraca bedzie duuuzo power slajdow Loko - Śro 29 Lis, 2006 Ciekawe jak będzie ze znalezieniem nowego sponsora, bo stary juz sie wypioł.szymlorek - Śro 29 Lis, 2006 W ten szybki powrót to bym tak znowu nie liczył,nie jeden utalentowany kierowca zakończył już przygode ze sportem motorowym przez brak sponsorów, a znaleść sponsorów kierowcy który został zawieszony nie będzie łatwo, chociaż życze mu jak najlepiej i mam nadzieje że się uda mimo wszystko