Kamill - Pią 19 Wrz, 2014 Skąd wiesz czego mu brakuje Na papierze ten 2.8 nie poraża, ale na torze potrafi zaskoczyć B-Rey - Pią 19 Wrz, 2014 Jak graty tańsze do 328, to do upalania zostawiłbym ten silnik i ewentualnie podniósł mu moc w taki sposób jak przedstawił Kamil.Anonymous - Pią 19 Wrz, 2014
Kamill napisał/a:
Skąd wiesz czego mu brakuje Na papierze ten 2.8 nie poraża, ale na torze potrafi zaskoczyć
Wróżkiem zostałem,niedługo debiutuje w tv
Sranie w banie,328 nie jedzie przynajmniej na seryjnym dyfrzeKamill - Pią 19 Wrz, 2014 No seryjny ma przełożenie 2.93
M3 ma 3.43
Ja mam 3.63
Nawet jak by w tym m3 siedział 2.8 zamiast 3.0 to samą różnicą długości dyfra urywał by Ci cycki w porównaniu do tego 2,93 - a podobno jeszcze był wypruty i miał 100KM więcej
2.93 to jest taki dyfer co na odcince na 5tce ma licznikowe 280km/h Czyli 265 gpsowe
Nadaję się tylko i wyłącznie do ecodrivingu na trasę, przy 3500 jest 145km/h gpsowe, czyli jakies 150km/h licznikowe , to jest pierwsza rzecz jaką trzeba w tym aucie zmienić.Anonymous - Pią 19 Wrz, 2014 Ale ja o tym wszystkim świetnie wiem Kamill - Pią 19 Wrz, 2014 Ja wiem że Ty wiesz, ale gadasz jak byś nie wiedział podważając mój autorytet na forum Anonymous - Pią 19 Wrz, 2014 ależ skąd,nie śmiałbym!!!!!!!!!!!!!!!11111 nudzi mi sie to se pisze głupoty
Ps.i tak skonczysz na jakimś s54b32 pod maską
Ps2.jaki da sie najkrótszy dyfer wrzucic do m3?
Ps3.to m3 3.0 nie było wyprute,po prostu pełna bida wersja,na wadze wyszło mu czhyba 1360 czy 1380 kilo (niepamiętam dokładnie) i chuj wie ile KM miał silnik ale raczej był zdrowy i podobno wymieniany kilka lat wczesniej na nowy w ASOKamill - Pią 19 Wrz, 2014 Do takiego silnika musiał bym poszerzyć budę, bo te opony co mam teraz były by za wąskie, a szersze nie wejdą. Do tego kupić w huj szerokie felgi i dopiero miało by to sens. Następnie tylne hamulce powiedziały by pierdole nie robię na spółę z dryfem (mimo że nazywany dużą głową, jest głową średnią bo M3 ma prawdziwą dużą głowę). Wtedy najlepszym wyjściem było by wsadzenie sanek z M3 z dużym dryfem dużym hamulcem grubymi półosiami. W zasadzie budowa auta od nowa.
Nie wiem jak z dostępnością innych przełożeń. Wiem ze w bmw ch jeżdżą M3 z przełożeniem 3.91, ale nie wiem czy to dyfer z m3, czy duza głowa z e36.Kamill - Pią 19 Wrz, 2014 Można też założyć turbo po "taniości"
http://performance.k64.pl...2-400-p-53.html http://www.racingforum.pl...nM-t122230.htmlAnonymous - Pią 19 Wrz, 2014 czyli morał z tej histori jest takie ze jesli e36 to tylko m3 Kamill - Pią 19 Wrz, 2014 Patrząc na koszty/efekty to tylko 328
http://trackday.org.pl/czasy.phpAnonymous - Pią 19 Wrz, 2014 Ośmiele sie podważyć autorytet-ile włożyłes kasy w auto(policz tez koszty swojej pracy) a za ile mozna kupic m3 (chocby rhd z uk) ?Janusz - Pią 19 Wrz, 2014 M3, obok focusa RS, kolejny samochód który nie nadaje się do upalania Kenet - Pią 19 Wrz, 2014 Tylko 328!!! Janusz - Pią 19 Wrz, 2014 Podobnie z clio sportem... tylko 1.2