To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Wałek ssący

Kamill - Pią 19 Wrz, 2014

Skąd wiesz czego mu brakuje :) Na papierze ten 2.8 nie poraża, ale na torze potrafi zaskoczyć ;)
B-Rey - Pią 19 Wrz, 2014

Jak graty tańsze do 328, to do upalania zostawiłbym ten silnik i ewentualnie podniósł mu moc w taki sposób jak przedstawił Kamil.
Anonymous - Pią 19 Wrz, 2014

Kamill napisał/a:
Skąd wiesz czego mu brakuje :) Na papierze ten 2.8 nie poraża, ale na torze potrafi zaskoczyć ;)

Wróżkiem zostałem,niedługo debiutuje w tv ;D
Sranie w banie,328 nie jedzie :D przynajmniej na seryjnym dyfrze

Kamill - Pią 19 Wrz, 2014

No seryjny ma przełożenie 2.93
M3 ma 3.43
Ja mam 3.63
Nawet jak by w tym m3 siedział 2.8 zamiast 3.0 to samą różnicą długości dyfra urywał by Ci cycki w porównaniu do tego 2,93 - a podobno jeszcze był wypruty i miał 100KM więcej ;)
2.93 to jest taki dyfer co na odcince na 5tce ma licznikowe 280km/h :D Czyli 265 gpsowe xD
Nadaję się tylko i wyłącznie do ecodrivingu na trasę, przy 3500 jest 145km/h gpsowe, czyli jakies 150km/h licznikowe :faja: , to jest pierwsza rzecz jaką trzeba w tym aucie zmienić.

Anonymous - Pią 19 Wrz, 2014

Ale ja o tym wszystkim świetnie wiem :D
Kamill - Pią 19 Wrz, 2014

Ja wiem że Ty wiesz, ale gadasz jak byś nie wiedział podważając mój autorytet na forum ^^D
Anonymous - Pią 19 Wrz, 2014

ależ skąd,nie śmiałbym!!!!!!!!!!!!!!!11111 nudzi mi sie to se pisze głupoty










Ps.i tak skonczysz na jakimś s54b32 pod maską ;D
Ps2.jaki da sie najkrótszy dyfer wrzucic do m3?
Ps3.to m3 3.0 nie było wyprute,po prostu pełna bida wersja,na wadze wyszło mu czhyba 1360 czy 1380 kilo (niepamiętam dokładnie) i chuj wie ile KM miał silnik ale raczej był zdrowy i podobno wymieniany kilka lat wczesniej na nowy w ASO

Kamill - Pią 19 Wrz, 2014

Do takiego silnika musiał bym poszerzyć budę, bo te opony co mam teraz były by za wąskie, a szersze nie wejdą. Do tego kupić w huj szerokie felgi i dopiero miało by to sens. Następnie tylne hamulce powiedziały by pierdole nie robię na spółę z dryfem (mimo że nazywany dużą głową, jest głową średnią bo M3 ma prawdziwą dużą głowę). Wtedy najlepszym wyjściem było by wsadzenie sanek z M3 z dużym dryfem dużym hamulcem grubymi półosiami. W zasadzie budowa auta od nowa.

Nie wiem jak z dostępnością innych przełożeń. Wiem ze w bmw ch jeżdżą M3 z przełożeniem 3.91, ale nie wiem czy to dyfer z m3, czy duza głowa z e36.

Kamill - Pią 19 Wrz, 2014

Można też założyć turbo po "taniości" :)
http://performance.k64.pl...2-400-p-53.html
http://www.racingforum.pl...nM-t122230.html

Anonymous - Pią 19 Wrz, 2014

czyli morał z tej histori jest takie ze jesli e36 to tylko m3 ;D
Kamill - Pią 19 Wrz, 2014

Patrząc na koszty/efekty to tylko 328
http://trackday.org.pl/czasy.php

Anonymous - Pią 19 Wrz, 2014

Ośmiele sie podważyć autorytet-ile włożyłes kasy w auto(policz tez koszty swojej pracy) a za ile mozna kupic m3 (chocby rhd z uk) ?
Janusz - Pią 19 Wrz, 2014

M3, obok focusa RS, kolejny samochód który nie nadaje się do upalania :D
Kenet - Pią 19 Wrz, 2014

Tylko 328!!! ;D
Janusz - Pią 19 Wrz, 2014

Podobnie z clio sportem... tylko 1.2 :D


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group