Marek23 - Wto 09 Gru, 2014 Pany, szukam jakiejś rajdówki. Może ktoś coś sprzedaje,zastanawia się,a jeszcze nie wystawił. Byłbym wdzięczny za info...Bad-i - Wto 09 Gru, 2014 Marek23, ja czrkam na regulaminy.
I albo sprzedam saxo albo wystawie saxo i supera na wynajemMarek23 - Wto 09 Gru, 2014 Super to co jest?
Nie stać mnie na Twoje saxo jeśli chodzi o zakup. Poza tym z całym szacunkiem,ale to auto to znak zapytania. Nie ma takich w PL, nie wygrywają. Sekwa to piękna rzecz,ale jak znam moje szczęście to będę musiał do niej worek pieniędzy włożyć. Ja nie mam aż tyle kasy... Type R chyba też odpuszczam, bo wiadomo,ze Ci co jest sprzedają kupią w dużej częście R2. A R2 mają co raz większej koni. I tak średni drajwer jak ja to nawet nie dotknie jakiegokolwiek R2 takim Type R. Cięzko,ale coś trzeba kupić Bad-i - Wto 09 Gru, 2014 Super to Clio w kicie s1600 do klasy open (241KM)
Na Saxo juz nie bede Cie namawial bo jestes straszny uparciuch, mimo ze pokazalo ze sie nie psuje a dodatkowo robi wyniki (z nie najlepszhm kierowca).
Do sekwy nie bede sie odnosil bo ostatnio byla o tym dyskusja na autoklubie. Ta skrzynia sie nie psuje i jest tansza w utrzymaniu od kazdej innej (serii, klowki, itd...)Marek23 - Wto 09 Gru, 2014
Bad-i napisał/a:
Super to Clio w kicie s1600 do klasy open (241KM)
Na Saxo juz nie bede Cie namawial bo jestes straszny uparciuch, mimo ze pokazalo ze sie nie psuje a dodatkowo robi wyniki (z nie najlepszhm kierowca).
Do sekwy nie bede sie odnosil bo ostatnio byla o tym dyskusja na autoklubie. Ta skrzynia sie nie psuje i jest tansza w utrzymaniu od kazdej innej (serii, klowki, itd...)
Badi,wierze w Twoje dobre intencje. Ale nie moge sobie pozwolic na bledy. Nie stac mnie na samochod tej klasy. I liczenie na szczęście,okazję,itd jest ryzykownym pomysłem. A motorsport nie zna litości. Ale takie clio na jeden rajd bym pozyczył ... Pytanie jakie warunki.
Wyślesz ofertę czy jak?Bad-i - Wto 09 Gru, 2014 W Saxo bledow nie ma i jak zrobia rozsadna klase to zobaczysz ze ono wygra 😉
Jak zlozymy do konca dwa Clio i beda regulaminy to wtedy zrobie komplekosowa oferte najmuMarek23 - Wto 09 Gru, 2014 Licze ze sie zlitujesz i dasz rabat Przem_106 - Wto 09 Gru, 2014 Marek, tu chyba się z Badim zgodzę. Oczywiście wszystko zależy od budżetu, ale jeśli ja miałbym wybierać, to wolałbym Saxo Badiego niż Type-ra. W pewnych okolicznościach (Rzeszów, Cieszyn, Wisła, Arłamów) Saxo ma szansę na wynik, a poza tym przyjemność nieporównywalna do krowy jaką jest R-type.
Z aut niskobudżetowych poza VTI nie ma chyba nic w stosunku cena/osiągi.Marek23 - Wto 09 Gru, 2014 No właśnie chyba vti szukam, jajka...
Ja wiem z wielu źródeł,że auta typu R2 ( a takim saxo trzeba nazwać technicznie) są drogie w użytkowaniu. Mówi mi to młody super talent bez kasy któy jest mechanikiem, przez doświadczonego pilota aż po mistrza polski aktualnego. Więc chyba tak jest. Type R jest krową i to tez wiem. Poza tym cena saxo też nie jest niska i nie mam kasy.
Szukam,szukam,może ktoś coś...Przem_106 - Wto 09 Gru, 2014 Odnośnie mojego RC-ka, to myślę, że to jest auto lepsze od Clio i porównywalne z VTI.
W obecnym sezonie w rallylandzie na 5 rund wygrałem ośkę chyba 3 razy zostawiając sporo VTI, a nawet Type-R za sobą, ale to może nie mieć przełożenia na prawdziwe rajdy. (charakterystyka odcinków, konkurencja, znajomość tras itp.)
W sumie, to zostałem niewolnikiem Rallylandu i znam tam każdą dziurę Anonymous - Wto 09 Gru, 2014 Marek23, a zamiast jajka(czyli 5 gen) nie lepiej poszukać "żelazka" (czyli 4gen),takie jak ma Piotrek Baran,auto duzo lżejsze,a zawieszeniowo i mocowo bardzo podobne.Przem_106 - Wto 09 Gru, 2014
Marek23 napisał/a:
No właśnie chyba vti szukam, jajka...
Ja wiem z wielu źródeł,że auta typu R2 ( a takim saxo trzeba nazwać technicznie) są drogie w użytkowaniu. Mówi mi to młody super talent bez kasy któy jest mechanikiem, przez doświadczonego pilota aż po mistrza polski aktualnego. Więc chyba tak jest. Type R jest krową i to tez wiem. Poza tym cena saxo też nie jest niska i nie mam kasy.
Szukam,szukam,może ktoś coś...
Nie wiem jakie masz plany, ambicje, marzenia i możliwości zajścia gdzieś daleko. Jeszcze 2-3 lata temu myślałem tak jak ty. Dziś chętnie i z przyjemnością pojeździłbym mocnym sejem, czy saxo na sekwie Marek23 - Śro 10 Gru, 2014 Rabarbar, tzn żelazko też,ale chyba ciężko znaleźć. Chyba,że budować...
Przem106, jazda takims saxo to by była dla mnie masakra. Spełnienie marzeń, nie ma o czym mówić. Ale nie mam budzetu na coś takiego,a nie chcę całej kasy wsadzać w rajdy,bo nic z tego nie będzie. Chcę jeździć,ale nie za wszystko co zarabiam, bo wtedy to w pewnym sensie mniej cieszy. Oczywiście na oesie będę starał jeździć najszybciej jak mogę i juz teraz mam plan treningowy pod to.
Ale nie napalam się,że coś tam osiągnę, bo nie mam szans. Budzetowo, co potem przekłada się na to jak szybko jeździsz...pod każdym względem.Bad-i - Śro 10 Gru, 2014 Przemek pamietam jak dwa lata zaczynalem projekt saxo to zapytalem kilku doswiadczonych mechanikow i kierowcow jaki samochod bylby najlepszy do RPP.
Chyba w 90% wiekszosc byla zgodna zeby zbudowac 206 RC bo homologacja byla wrecz bajkowa.
Druga opcja bylo saxo, a zbudowslem je tylko dlatego ze 206 wychodzil ok 200.000 pln (ale w tej cenie bylo to auto tip top)106 - Śro 10 Gru, 2014 Marek nie wchodz w jajko. Jesli stary cif to w nadwoziu takim jak ma Klaudia
TypeR jak jest dobrze zawieszony to prowadzi sie zajebiscie i fun z jazdy jest
wiedza + dobry serwis to obsluga nie jest az tak droga.