To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Wydech Clio Sport

pcs - Wto 31 Paź, 2006

na tor to sie idzie w moc max a w rajdach (i raczej rally cross) w ladny przebieg momentu/mocy a moc max nie jest tak istotna. Pozatym jak wycisneli z wydechu i kompa 210km to ten silnik po wyscigu jest do remontu.
k-mart - Wto 31 Paź, 2006

pcs napisał/a:
Pozatym jak wycisneli z wydechu i kompa 210km to ten silnik po wyscigu jest do remontu.

...i tak dokladnie jest. Fakt, torowki sa tylko do wyscigow, do normalnego uzytku nie bardzo podchodza na sekwencji i gwincie sztywnym jak kamien. :/
Na bank lepiej wycisnac "troche" mocy przy przeprowadzeniu paru modow, wiadomo ze ten silnik troche podziala

Marek23 - Wto 31 Paź, 2006

Ja wydech muszę kupić na dniach. Seryjny z ostatnią puchą z Remusa już mi prawie spadł po tym wieczornym oesie w Będzinie.

Wałków nie chcę wkłądać... Więc wydech i komputer Renault Sport. Czy przy takim setupie również dół mi się polepszy. Wiadomo, że góra ważna, ale nie zawsze z zakrętu wyjeżdżam mając 5000 obrotów.

Anonymous - Wto 31 Paź, 2006

pcs napisał/a:
chyba ze mowa o clio, ktore jezdzi w wyscigowym pucharze "clio cup"

dokładnie o takim mowa :)

FreeMan napisał/a:
Maja tylko to co pozostalo na pulkach.

w Kielcach widocznie jest bo powiedzieli, ze dostepny...

pcs napisał/a:
na tor to sie idzie w moc max

co Ty za głupoty wypisujesz.. w max moc to sie idzie jak scigasz sie na 1/4 ale nie na torze!

saxorulez - Wto 31 Paź, 2006

ARTX napisał/a:
w Kielcach widocznie jest bo powiedzieli, ze dostepny


w Kielcach się nie znają.. ten kit nie jest dostępny od roku.
A to ze jest w katalogu Renault Sport jeszcze o niczym nie świadczy :)

Nie ma tez wałka, nie ma hydraulicznego ręcznego

FreeMan - Wto 31 Paź, 2006

saxorulez napisał/a:
ARTX napisał/a:
w Kielcach widocznie jest bo powiedzieli, ze dostepny


w Kielcach się nie znają.. ten kit nie jest dostępny od roku.
A to ze jest w katalogu Renault Sport jeszcze o niczym nie świadczy :)

Nie ma tez wałka, nie ma hydraulicznego ręcznego


dokladnie jest tak jak saxorulez napisal.

Ja nawet staralem sie sciagnac przez Renault Polska ten kit po znajomosciach. Najpierw napisali ze dostepny, a jak zamowilem to sie okazalo ze brak. Tak wlasnie dziala renault ... jeden wielki cyrk.
Nie ma szans, bo tego kitu nie ma.

dzik - Czw 02 Lis, 2006

Niektorzy z was pierdola takie glupoty ze glowa boli, sorry.
Tu macie wykres przed i po wydechu:
http://www.dziki.pl/clio/wydech.jpg

Nigdzie nie stracil mocy, a od 4krpm same zyski.

Silnikow nie robi sie na mocny dol bo.... w wolnossacych praktycznie sie nie da.
Dubanie pogea na tym by silnik osiagal w calym zakresie staly i wysoki (jak na ta pojemnosc NA) moment. Na moim wykresie od 5500 moment idzie w dol, to znaczy ze jest jeszcze potencjal na gore bez psucia dolu. Gdyby ten moment sie utrzymal rowno do odciecia to byloby jakies 210KM.

Pozniej zyski na gorze beda kosztem dolu, ale dol to znaczy do 4krpm np. Nikt powazny nie sciga sie w zakresie 2-3krpm.
Jak sie zmienia charakterystyka silnika to trzeba tez dostosowac skrzynie.

Walek n-kowy odpuscice sobie, przeciez kazdy z tu obecnych ma gdzie homologacje wiec po co placic sporo $$$ za walek symbolicznie inny od serii?

Najpierw poszukaj koni w wydechu, pozniej w kolektorze dolotowym i ecu rs.

Walki razem z glowica. Z seryjnych czesci najlepszy mix to glowica i walki z phI i phII tylko zapomnialem co z czego :D

P.S. dalsze mody to juz loteria, glowica ma srednio dobre przeplywy a silnik przy swoim bore/stroke dziwne ze sie nie rozpada przy seryjnej odcince, nie mowiac o 7800 na kompie rs.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group