Anonymous - Sob 16 Gru, 2006 To może warto zainteresować się Peugotem 106 w wersji Rally Mnie osobiście bardzo się podoba szymlorek - Sob 16 Gru, 2006
royb napisał/a:
To może warto zainteresować się Peugotem 106 w wersji Rally Mnie osobiście bardzo się podoba
Prędzej s16 niż rallye bo jak się znam to zaraz zacznie mi brakować mocy i zaczne żałować że nie kupiłem fabrycznie najmniecniejszej wersji.
Widze że chyba podświadomie wybór już podiąłem
Btw czy jest ktoś na forum kto ma 100% serje VTSa i byłby chętny odpowiedzieć na kilka pytań na pw? Niemy - Sob 16 Gru, 2006 ja mam jedynie dolot i tarcze zmienione
jak cos to pisz
[ Dodano: Sob 16 Gru, 2006 ]
no i zapomnialem-naprawiana skrzynie na podstawie 206 1,6 16VLoko - Sob 16 Gru, 2006 Ja też mam total serie i jak coś to chętnie odpowiem na pytania nox - Sob 16 Gru, 2006 tak porównałem sobie fieste xr2i 16v z vts'em , nie jest źle z silnik z serji zetec jest bardzo rozwojowy szczegolnie ten z w wersji xr2i 16v 130 PS'a fabrycznie natrysk ne denka tłoka ma jako jedyny z zetec (tak dla info silnik wtedy ma oznaczenie RQB na rynku czesto ludzie wsciskaja ze ma 130 a to zwykła 105 jest )
a tu porównanie http://www.zeperfs.com/duel624-137.htmDariano - Sob 16 Gru, 2006 Ja tez mam serie i tez pomoge chetnie Niemy - Sob 16 Gru, 2006 oj to ciezko bedzie cos mi sie widzi :549:dzik - Nie 17 Gru, 2006 A dlaczego clio nie pojawilo sie na tej liscie?
Willy bije na glowe wyzej wymienione silnikiem 2.0 ktory zapas ma.
I jednak 2.0 w willym ma lepsze wyjscie z progu (zakretu) niz 1.6
Corsa C GSi nie jezdzi, bralem sie z taka i nie bylo sensu powtarzac.Loko - Nie 17 Gru, 2006 Bo willy to jest już wyższa półka wtajemniczenia, chyba nie ma szans na znalezienie takiego w pl w dobrym stanie saxorulez - Nie 17 Gru, 2006
nox napisał/a:
fieste xr2i 16v z vts'em
czy ta fiesta to 1.6??
saxo też ma natrysk n denko tłoka
i mały radiatorek do chłodzenia oleju
royb napisał/a:
Peugotem 106 w wersji Rally
Pomysł dobry - bo zawias/hamulec taki sam jak w 16V czyli dobrze jedzie i hamuje a silnik łatwiejszy w przerabianiu a przez prostotę konstrukcji mniej awaryjny. Dodatkowo dzięki 8v tańsze częsci do niego są - np. wałek kosztuje 1200PLN a nie 2400PLN 16V jak do saxo, i dosyć łatwo nadmuchać 115KM a wtedy juz jeżdzi.szymlorek - Nie 17 Gru, 2006
dzik napisał/a:
A dlaczego clio nie pojawilo sie na tej liscie?
Dziku Clio nie pojawiło się na liście bo pomijając stan większości aut w polsce o czym napisał loko, chociaż to może dałoby się jakoś pominąć uśmiechająć się ładnie do k-mart'a, o tak ładnie -> Nie mniej jednak nie jestem pewny czy poradziłbym sobie z kosztami utrzymania takiego autka, bo wydaje mi się (być może nie koniecznie słusznie) że willi jest bardziej kosztowny w utrzymaniu, tymbardziej jeżeli będziemy mieli na uwadze że auto ma służyć też w jakimś stopniu do zabawy.
saxorulez napisał/a:
czy ta fiesta to 1.6??
Z tego co udałomi się poczytać na necie ta fiesta to 1.8 16v.
Saxorulez pewnie masz racje z tym Rallye, tylko raz że tego modelu jeszcze mniej niż S16 widać w ogłoszeniach, dwa - mody to dla mnie przy takim zasobie finansowym dosyć odległa przyszłość, więc skupiam się narazie na porównaniu seryjnych aut. saxorulez - Nie 17 Gru, 2006 W takim wypadku z ograniczonym budżete, ja proponuje kupić coś z niekoniecznie najmocniejszym silnikiem a zrobić zawias i hamulce. Tak naprawde jeżeli ma być fan tu musi być super zawieszenie, dobra skrzynia i hamulec.
Mi isę skończyło zawieszenie ostatnio to poprostu szlag mnei trafia w tym samochodzie...Vlodarsky - Nie 17 Gru, 2006 Łukasz jak ja pamiętam to w saxo bardzo często się kończy zawieszenie... a dodatkowo uważam, że saxo ma bardzo głośne zawieszenie nawet jak jest 100% sprawnesaxorulez - Nie 17 Gru, 2006 czy ja wiem.. jak ja na wiosnę wymieniłem wszystko w zawieszeniu to naprawde miodzio chodziło wszystko.. teraz skończyly mi sie amortyzatory i musze wymienić bo jak spadnie snieg i będzie nmie równo to mozę być słabo z hamownaiem na takim syfie.Loko - Nie 17 Gru, 2006 Saxo ma natrysk na denko tłoka?