To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Wytrzymałość silników

Vlodarsky - Pią 22 Gru, 2006

Nie wrócą - na świecie jest coraz mniej paliwa...
dzik - Pią 22 Gru, 2006

Vlodek, ropa sie konczy, ale etanol sie robi z biomasy.
Vlodarsky - Pią 22 Gru, 2006

dzik napisał/a:
Vlodek, ropa sie konczy, ale etanol sie robi z biomasy.

nie wierze człowiekowi który ma napisane pod avatarem "całowałem się z facetem" a mi mówiłeś, że jestem pierwszy... :( bujaj się

strick - Pią 22 Gru, 2006

nie wazne kto był pierwszy w całowaniu, teraz na topie sa admini :D
Anonymous - Pią 22 Gru, 2006

jako ze jestem obrazony ze na poczatku tematu nikt nie wymienil pewnego biednego 1.6 z ktorego jest 137KM z litra, nie bede sie produkowal w tym temacie. Dodam tylko ze u mnie podobno mozna na seryjnych bebechach dlubac do 260 z zupelnym luzem. czyli masz cene. hujoza...
Vlodarsky - Pią 22 Gru, 2006

JIMEK, zmień dostawce prochów Misiaczku...
Twojego Pytona nie wymieniałem bo solidna jednostka a poza tym dałem kilka przykładów pierwszych z brzegu.

Restekpa ziąąąą

M - Pią 22 Gru, 2006

U mnie jest 107 koni z litra NA :D
Kto da wiecej? :D

dzik - Pią 22 Gru, 2006

Zmierzone na hamowni w R5 mialem 165KM (5000rpm (!)), czyli 117 z litra na 1 bar.
Pozniej dmuchalem 1,7 i nie wiem ile oficjalnie bylo, wiem tylko nieoficjalnie z gtecha :D

M - Pią 22 Gru, 2006

dzik napisał/a:
Zmierzone na hamowni w R5 mialem 165KM (5000rpm (!)), czyli 117 z litra na 1 bar.
Pozniej dmuchalem 1,7 i nie wiem ile oficjalnie bylo, wiem tylko nieoficjalnie z gtecha :D

Mnożnikowo 280koni :D
Jak miales przegrzane powietrze i srednie wystrojenie to tak 230-240?

dzik - Pią 22 Gru, 2006

165koni bylo na seryjnym IC i slabej pompie, czyli seria, wieksze turbo i podniesione cisnienie.

1,7 dmuchalem na duuuzym IC i dobrej pompie, nie wiem ile bylo ale bylo bardzo fajnie :D

M - Pią 22 Gru, 2006

dzik napisał/a:
165koni bylo na seryjnym IC i slabej pompie, czyli seria, wieksze turbo i podniesione cisnienie.

1,7 dmuchalem na duuuzym IC i dobrej pompie, nie wiem ile bylo ale bylo bardzo fajnie :D
Dziku ze tak skromnie zapytam, jak ogarniasz afr? Masz egtka i po nim patrzysz czy nie robi sie za cieplo czy juz jakis konkretny diwajs?
dzik - Pią 22 Gru, 2006

Afr sprawdzalem na hamowni ale mam tez egt zamontowane.
Wiec tutaj tak naprawde po zmianie dysz, pompy. Dmuchamy wiecej i sprawdzamy jak sie egt zachowuje. W gazniku za duzo do powiedzenia nie ma, seryjnie jest regulator ktory zwieksza cisnienie paliwa o wartosc doladowania wiec teoretycznie martwi sie o kazde doladowanie, ecu od zaplonu (jest elektroniczny) radzil sobie dobrze wiec wszystko smigalo.
Teraz jak bede sie zabieral za wtrysk kupie sobie afr, bez niego strojenie jest raczej pomylka.

k-mart - Pią 22 Gru, 2006

dzik napisał/a:
Ciekostka z renault, clio 2.0 ma silnik o duzym skoku, co nie jest dobre w tym wypadku a seryjny silnik mozna krecic 8000rpm (na zmienionym kompie).

Ta ciekawosta juz zawsze w renaurach stanowila mi zagadke, nie wiem czemu nadal probuja skokiem zyskac na pojemnosci :566:

Bad-i - Sob 30 Gru, 2006

powiem tak na swoim 1.8 16v zakrecilem na hamowni 8.200 rpm - byl to jeden pomiar i nie wiem ile moglbym dalej pojechac (podkreslam ze 8.200 jest wynikiem z hamowni)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group