Lenny zakładasz to co producent okreslil dla twojego silnika i nic innego.
Koniec i kropka.
Dokladnie.
Jak zaczniejsz dmuchac powyzej 1 bara to pomyslimy, a teraz seryjne bez wynalazkow.
Stacho, gratuluje zakupu, wlasnie pogorszyles sprawe.Stacho - Pią 07 Gru, 2007 Dlaczego pogorszyłem sprawe ?
Po zmianie na te świece odczuwam lepszą prace silnika...Anonymous - Pią 07 Gru, 2007
Stacho_16V napisał/a:
Po zmianie na te świece odczuwam lepszą prace silnika...
Powiedz proszę jak się to objawia? Anonymous - Pią 07 Gru, 2007 jak stare były zużyte , to na nowych będzie poprawa .Stacho - Pią 07 Gru, 2007 Po wymianie świec i kabli silnik zaczął równo chodzić nie ma "skoków obrotów" lepiej pali na zimnym silniku wcześniej zajmowało to troche więcej czasu jak rano odpalałem samochód.FreeMan - Pią 07 Gru, 2007
Olek napisał/a:
jak stare były zużyte , to na nowych będzie poprawa .
Loko - Pią 07 Gru, 2007 Ja jutro zakładam ngk, bo właśnie się zbliża ksiażkowy przebieg do wymiany.
Teraz jest taki trend ze ngk są najlepsze bo sa uzywane w sporcie bla bla bla.. co prawda te ze sportu nie maja nic wspólnego z tymi seryjnymi ale co tam, dobry marketing.
Najlepsze są napis na platynowych ngk do foki, jest tam napisane, ze poprawiają osiągi, zmniejszają spalanie, i wydzielanie szkodliwych substancji taaa jasne
Kiedyś takimi magicznymi świecami które dawały zyski mocy były briski, teraz się zmieniło na ngk, a na prawde pewnie nie ma żadnej różnicy Anonymous - Pią 07 Gru, 2007 jak ngk było z japoni to brałem ngk, teraz mam denso, ale to wyłącznie kwestia pewnej ideologi
btw. przerabiał ktoś temat tych świec w Mini JCW?Loko - Pią 07 Gru, 2007 A teraz nie są z japonii? Na tych które kupiłem jest napisane made in japan. Nie wiem co to będzie japońska część we francuskim aucie Gotti - Sob 08 Gru, 2007
nozder napisał/a:
btw. przerabiał ktoś temat tych świec w Mini JCW?
a jakiś konkretny powód zmiany?Anonymous - Sob 08 Gru, 2007
Loko napisał/a:
jest napisane made in japan
są jeszcze na rynku, poza tym do niektorych aut robią w japoni, akurat moje miały by byc już bodajże od pepików... Absolutnie nie twierdze, że może wystąpić jakaś różnica jakościowa, czy coś w tym rodzaju... po prostu sushi z knedlami mnie nie pasuje
Gotti napisał/a:
a jakiś konkretny powód zmiany?
eksploatacyjnie po 60k zmieniam na raz żeby był spokój, widać na nich pewne zużycie.
Świeca tak jak pisalem na poprzedniej stronie, jest w katalogu NGK, ale nikt nią w PL nie handluje, a u tych złodzieji z bmw 120zł/szt co jest przegięciem Bart - Sob 08 Gru, 2007 ostatnio przerabiałem temat świec w mojej alfie - komplet oryginalnych świec w tanich sklepach internetowych kosztuje około 400-500zł, wybrałem zamienniki championa za jedyne 160zł.
Ciekawostka - świec mam tyle samo ile np. ferrari F430 M - Sob 08 Gru, 2007
Loko napisał/a:
A teraz nie są z japonii? Na tych które kupiłem jest napisane made in japan. Nie wiem co to będzie japońska część we francuskim aucie
Chyba bedziesz musial popelnic sepuku
A tak na powaznie, ngk to porządne świece.saxorulez - Śro 24 Cze, 2009 potrzebuję komplet świec do silnika w którym panują wysokie temperatury, zaczynam miec obiekcje czy seryjna świeca jest przeznaczona do silnika z takimi parametramii jak u mnie.
Chciał bym uniknąć przypadkowego zapłonu i poprawić odpalanie na zimnym silniku bo często po długim postoju (kilak dni) auto się męczy
Czy ktokolwiek wie jakich śiwec powinienem poszukac?
Zapewne jakeiś z miedziowym rdzeniem itp itd.. nie znam sięAnonymous - Pią 29 Sty, 2010 Krótkie pytanie: do xsi NGK czy Eyquem?
do XSi ngk są wieloelektrodowe, a Eyquem jedno. A że jestem tradycjonalistą to wolałbym te drugie