HH.ORG na Torze - VTS vs 3.0 TDI; VTS vs 2.0 TDI; VTS vs CC
Michał - Wto 06 Mar, 2007 oj ja bym na 44fg sie nie porywał M - Wto 06 Mar, 2007 Panowie Panowie... co innego doprawcowana "turbo" benzyna a co innego onanodiesel i zadufanie.Anonymous - Wto 06 Mar, 2007 Hmm... po pierwsze nieznoszę takiego gadania typu "szmelcwagen", "ford gówno wort" czy inne, szczególnie w ustach ludzi co się mienią być maniakami motoryzacji. Marka to marka, każda ma fajne i mniej fajne auta i tyle. Mnie samego kiedyś poniosło jak mnie mój focus służbowy zaczął wkurzać i trochę ponarzekałem na forda, ale teraz uwielbiam go jak swojego i złego słowa nie powiem, choć trzeba mieć oczywiście świadomość, że jedna marka ma dobre to, a inna tamto. Ale jak się narzeka czy krytykuje to chociaż mając jakiekolwiek doświadczenia z danym autem.
Co do szmelcwagenów TDI, to żałuję, że jak jeździłem służbową A3 1.9 TDI PD 130KM to nie stanęliśmy z żadnym saxo... Jakoś mam wrażenie, że niejednego fałteesa by objechał...Niemy - Wto 06 Mar, 2007 zgadzam sie z poprzednia czescia wypowiedzi
44FG napisał/a:
Co do szmelcwagenów TDI, to żałuję, że jak jeździłem służbową A3 1.9 TDI PD 130KM to nie stanęliśmy z żadnym saxo... Jakoś mam wrażenie, że niejednego fałteesa by objechał...
oj ale tu chyba lekko przesadziles
nie wydaje mi sieKonradMK - Wto 06 Mar, 2007 niutków ma tyle co 2 saxo na wstecznym, więc kto wieAnonymous - Wto 06 Mar, 2007 Nie mówię, że każdego objedzie, szczególnie, że saxo nie prowadziłem. Prowadziłem natomiast to audi z 6 biegową skrzynką i naprawde mało kto mógł mu podskoczyć. Szczególnie, że VW TDI miały do siebie to, że prawie wszystkie dostawały w gratisie od firmy prezent w postaci kilku dodatkowych koni i niutków w stosunku do parametrów deklarowanych przez fabrykę. Mówię tylko tyle co wynika z logiki: waga na korzyść saxo; moc, a szczególnie moment z gigantyczną przewagą na korzyść A3; przewaga z kręcenia się saxo do 6 tysięcy moim zdaniem delikatnie niwelowana poprzez 6-biegów w A3...M - Wto 06 Mar, 2007 No ale to juz inna klasa auta IMHO... z takim budzetem mozna bardzo duzo w benzynie.saxorulez - Wto 06 Mar, 2007
44FG napisał/a:
Nie mówię, że każdego objedzie, szczególnie, że saxo nie prowadziłem. Prowadziłem natomiast to audi z 6 biegową skrzynką i naprawde mało kto mógł mu podskoczyć. Szczególnie, że VW TDI miały do siebie to, że prawie wszystkie dostawały w gratisie od firmy prezent w postaci kilku dodatkowych koni i niutków w stosunku do parametrów deklarowanych przez fabrykę. Mówię tylko tyle co wynika z logiki: waga na korzyść saxo; moc, a szczególnie moment z gigantyczną przewagą na korzyść A3; przewaga z kręcenia się saxo do 6 tysięcy moim zdaniem delikatnie niwelowana poprzez 6-biegów w A3...
Ja sie scigałem z takim i dostawał - szczególie na 3 i 4tym biegu, jak miałem seryjny samochód. Na ulicy Puławskeij jakos dawno dawno temu. 1.9TDI 130KMAnonymous - Wto 06 Mar, 2007 Jak Ci bieg wszedł Marek23 - Wto 06 Mar, 2007
44FG napisał/a:
Co do szmelcwagenów TDI, to żałuję, że jak jeździłem służbową A3 1.9 TDI PD 130KM to nie stanęliśmy z żadnym saxo... Jakoś mam wrażenie, że niejednego fałteesa by objechał..
44FG, Twojego golfa szanuję bardzo, a niemiecką motoryzację tym bardziej, ale akurat nie za hothatche(poza Twoim). Przykro mi, ale muszę to napisać. Takiej głupoty nawet na sr.pl nie czytałem. Jeździłem golfem w takim setupie i wiem, że to coś idzie, ale tam co sekundę trzeba zmienić bieg. Proszę nie pisz takich rzeczy, bo to jest po prostu śmieszne. Miałem seryjnego 106s16(zanim dłubnołem) i taki wózek to nawet podejścia nie miał. Po wirusie takie PD zaczyna latać, ale to inna sprawa.
PS. Ja chetnie moim Clio stanę z Toba na kresce. Wpadasz do Lublina na tor? Może będzie padało, to 4wd bedzie błyszczało na torze.Anonymous - Śro 07 Mar, 2007 Hmm... ja tylko powtórzę: żałuję, że nie stanąłem tym audi z żadnym saxo. Howgh.Jaco707 - Pią 16 Mar, 2007
44FG napisał/a:
Hmm... ja tylko powtórzę: żałuję, że nie stanąłem tym audi z żadnym saxo. Howgh.
Koleżanka ma A3 1.9TDi 130PS i dostawała grubo od mojej seryjnej s16...