106 - Czw 01 Mar, 2007 chyba najwazniejsza przy zakupie slikow bedzie mieszanka i to do czego i w jakich
warunkach bedziesz chcial ich uzywac. jak krotkie przejazdy to polecam ci medie
lub sliki ale "zerowki". b szybko sie grzeja nawet w niskich plusowych temperaturach
wiec nawet na 1/4 beda ok... jak nie bedziesz jezdzil na nich dlugo w wysokich temp
to nie powinny sie przepalic. takie zwykle n20 raczej sie nie sprawdza na 1/4 .. chyba
ze bedzie b cieplo i poswiecisz troche czasu na dogrzanie.
jak chcesz urwac czesci sek na 1/4 lub do 100 to kup raczej jakiegos dobrego michelina.
lub np matadora w14 - wtedy jest szansa na zauwazalna roznice. takie moje zdanie :)BaRtO_206GT - Czw 01 Mar, 2007
106 napisał/a:
lub sliki ale "zerowki".
tzn jakie??
[ Dodano: Czw 01 Mar, 2007 ]
michool_vt napisał/a:
http://www.rpmotorsport.pl/-c-753_15_88_27.html
tutaj probowaliscie ??
haha Morgan szukasz nie wiadomo gdzie a rpmotorsport (wczesniej e-x-c) masz pod domem w Jazgarzewie.. Nie wiem moze znasz Lukiasza to by Ci zalatwil moze troche szybciej..GOKART - Czw 01 Mar, 2007
FreeMan napisał/a:
Michał napisał/a:
gdzie mozna dostac r888 ??
nadal szukam.... Niestety zadna ze znanych mi firm nie chce sprowadzic nawet na zamowienie.
z michelina N00 lub N01 na zimny asfalt - grzeja sie ekspresowo
lub łatwiej dostepna TA00 /puchar peugeota na takich jezdzi / jezdzil/grzech - Czw 01 Mar, 2007 r888 maja papiery na droge ? Jesli tak to ja chetnie w nie wchodze, moze jakis zakup grupowy ? nie wiem tylko jeszcze jaki rozmiar 14 czy 15.Marek23 - Czw 01 Mar, 2007 Mają... ja bankowo kupuję dwie 15stki, na razie, a jak będą dobre to zobaczymy. Jeździłem dużo na slikach Matadora, nowych i nie uważam, żeby trzymały lepiej niż takie Toyo. I te R888 taniej wyjdą.
106, a potrafisz załatwić tanio używki N20 i N00... Bo nowe mają takie ceny, że odpadam.grzech - Czw 01 Mar, 2007 a jaki rozmiar radzicie 14, 15 ? Jazda czasem po torze + sprinty + kjsy tam gdzie bedzie asfalt. saxo.Niemy - Czw 01 Mar, 2007 to juz Twoj wybor, ja mam 15" ale nie jezdze zadnych kjs'ow, upalam tylko na asfalcie i 15 daje rade, a do tego ladnie wygladagrzech - Czw 01 Mar, 2007 wyglad mnie nie interesuje tylko to ze na 15'' mozna wlozyc 195 a na 14'' tylko 185Marek23 - Czw 01 Mar, 2007 Ale pamiętaj, że 15 stka to większe koło i ogólnie auto Ci się będzie gorzej napędzało. Ja w 106 jeździłem na 14 i było git, ale jak uważasz. Niemy ma 15 i kleiło mu to na ostatnim upalaniu...grzech - Czw 01 Mar, 2007 nawet 195/50/15 ma mniejsza srednice niz 185/60/14 wiec o napedzanie sie nie boje, boje sie ze opona moze byc za niska na przygody ktore moga sie przytrafic, poza tym na 15 zaloze szersze gumy, a wiec w teorii moge pozniej hamowac i z wieksza predkoscia robic zakrety. Jak tak sam siebie czytam to coraz bardziej nakrecam sie na 15ki 106 - Czw 01 Mar, 2007
grzech napisał/a:
i z wieksza predkoscia robic zakrety. Jak tak sam siebie czytam to coraz bardziej nakrecam sie na 15ki :)
i na twardej oponie z duzo mniejsza predkoscia jezdzic po polskich koleinach :///
Marek23 napisał/a:
106, a potrafisz załatwić tanio używki N20 i N00... Bo nowe mają takie ceny, że odpadam.
nie bardzo. tylko to co na hodze. Matadory 15" znajomi przyoza z czech po +-540 pln.Marek23 - Czw 01 Mar, 2007 Ja kupuję Toyo R888, 15 stki, ale chyba 195/55 taki rozmiar przynajmniej widzałem. Nie wiem czy jest 195/50
na codzien beda inne te tylko na zawody, wiec o koleiny sie nie martwie.Niemy - Czw 01 Mar, 2007 fajna jest i nawet nie taka droga
tylko na mokrej nawierzchni pewnie odrazu leb upie.rda.la