michool_vt - Czw 12 Kwi, 2007 do 106 jest b8, ale cena jakas z dupy...
jutro bede wiedział jaka cena (jezeli maja )k-mart - Pią 13 Kwi, 2007 ja chyba tez pojde w b8 w 106, jeszcze jakies sprinki trzeba dobrac, pewnie eibachyAnonymous - Pią 13 Kwi, 2007 Chetnie sie dowiem jak wrazenia - opisz jak zalozysz qbus - Pią 13 Kwi, 2007 b6 i b8 na tyl do saxo/106 to ten sam amor, przynajmniej tak wynika z nr katalogowych billsteina, przod juz jest inny, co dziwne mts sprzedaje je bodajze po 10 czy po 20 zl za sztuke taniej niz b6 Peter - Pią 13 Kwi, 2007
michool_vt napisał/a:
do 106 jest b8, ale cena jakas z dupy...
jutro bede wiedział jaka cena (jezeli maja )
bede bardzo wdzieczny. jezeli b8 jest tanszy jak mowi qbus to moze wziasc b8? z tego co widze to roznia sie dosc znacznie budowa.b6 jest na grubej ladze a b8 chyba nie (tak wynika z obrazkow) michool_vt - Pią 13 Kwi, 2007 dobra pan z mts mówi ze do saxo sa tylko b6 i skierowal mnie do katalogu -> www.katalog.bilstein.de
ja nie kumam już nic k-mart - Pią 13 Kwi, 2007 nie wiem jak u Was, u mnie do 106 b6 na przod kosztuje CHF 219.- a b8 229.- .
Na tyl wystepuje to samo, kosztuje 175.-strick - Pią 13 Kwi, 2007
k-mart napisał/a:
ja chyba tez pojde w b8 w 106,
K. czy ja o czyms nie wiem? Czy jeszcze poprostu sie nie pochwaliłeś?106 - Pią 13 Kwi, 2007
strick napisał/a:
k-mart napisał/a:
ja chyba tez pojde w b8 w 106,
K. czy ja o czyms nie wiem? Czy jeszcze poprostu sie nie pochwaliłeś?
wlasnie tez o tym myslalem.. byl juz temat o swapie.. teraz zawias... :)strick - Pią 13 Kwi, 2007 no właśnie, tak sobie czytam i sie zastanawiam, K. mów dokładnie o co chodzi i dawaj foty Anonymous - Pią 13 Kwi, 2007 ZDECYDOWANIE KONI - mialem przyejmnosc jazdy na podobnych zesawach m.in w corsie gsi c, hondzie civic 6gen oraz pug206 ale 1.4 i bardzo przyjemnie i nawet komfortowo to sie sprawuje!
regulacja i twardosci i wysokosci to bardzo fajna sprawa mimio iz nie trwa to 5min zeby sie onizyc czy podwyzszyc czy utwardzic czy "rozmiekczyc" - coza slowo sorry lae ma to sporo przewage wg mnie nad innymi ....
b6 to lekko zmodyfikowana seria jak kupowac to b8 Anonymous - Pią 13 Kwi, 2007 Koni regulowane to jest zawieszenie tuningowe,a chyba nie oto chłopakom chodzi.W Koni ustawia się tylko twardość,a w Bilsteinie można oczywiście po wyjęciu(Zerkopol się kłania) ustawić wszystkie parametry.Miałem w sportingu Koni i po dwóch latach niekręcenia przy tym(ustawione cały czas na twardo) tak skorodowało to pokrętło ,że już nic się nie dało zrobić.B6(bardziej rajdowe) jest tak samo sportowym amorem jak B8(bardziej wyścigowe).grzech - Pią 13 Kwi, 2007
Peter napisał/a:
michool_vt napisał/a:
do 106 jest b8, ale cena jakas z dupy...
jutro bede wiedział jaka cena (jezeli maja )
bede bardzo wdzieczny. jezeli b8 jest tanszy jak mowi qbus to moze wziasc b8? z tego co widze to roznia sie dosc znacznie budowa.b6 jest na grubej ladze a b8 chyba nie (tak wynika z obrazkow)
Peter,
ja radze brac b6 i jesli chcesz nisko to skrocic w zerkopolu albo zrobic gwint.
tyl jest ten sam w B6 i B8, obniza sie na zabkach, amor jest ten sam, a wiec zawsze kupujesz b6 na tyl nawet jak chcesz miec b8 z przodu.saxorulez - Pią 13 Kwi, 2007 b8k-mart - Sob 14 Kwi, 2007
Cytat:
o właśnie, tak sobie czytam i sie zastanawiam, K. mów dokładnie o co chodzi i dawaj foty
1.6 8v
fotki beda, zaraz ide skladac samochod do konca, jak skoncze to cos pstrykne