Maciek - Pią 20 Kwi, 2007 Bad-i swap chyba będzie bardziejh rozsądnym rozwiązaniem i chyba już sprawdzony silnik z tego co czytam więc po co wywazać otwarte dzwi?
Damn, szybkie to będzie z tymi 200 kuniami na pokładzie Anonymous - Sob 21 Kwi, 2007 jezeli obejdzie sie bez wiekszym przerobek ze wsadzeniem 2.0 16v czytaj plug and play i 2.0 jest lepsza baza wyjsciowa do dalszych prac to wsadzac 2.0, bo im wieksza wyjsciowa tym lepiej ..... przede wszystkim to najwaznejsze ktory silnik jest podatniejszy na modyfikacje?!M - Sob 21 Kwi, 2007 There's no replacement for displacement dzik - Sob 21 Kwi, 2007
Marcel 08 napisał/a:
bo im wieksza wyjsciowa tym lepiej ..... przede wszystkim to najwaznejsze ktory silnik jest podatniejszy na modyfikacje?!
ten 2.0 o ktorym mowa pasuje bez problemu i byl baza do clio i megane maxi, a moce tam podobno dobijaly do trojki z przoduBad-i - Nie 22 Kwi, 2007 no dobra, a wiec czekam na wiadomosci od potencjalnego kupca. Dodatkowo zdradze ze ten 2.0 juz jest niezle zmodowany i jego bym wiecej nie ruszal. Jedyne co to drugi silnik i wtedy znowu wszystkie graty od zera Anonymous - Nie 06 Maj, 2007 Temat postu: :)A Lenartowicz maił od williego 3y rozwiercał 1.8?? on wie chyba jak zrobić 2.0 z 1.8!!
w kraju był robiony ten 2.0 williamsa 3y nie??