Anonymous - Nie 24 Cze, 2007 110PS najmniej rozwojowe TDi ....
lepiej szukac 90PS AGR lub 100PS (na pompowtryskach) a najlepije 130PSszymlorek - Nie 24 Cze, 2007 Skoro Sharx chce zaoszczędzić coś po sprzedaży auta to w grę wchodzi tylko 1Z lub AFN i z dwojga złego myśle że AFN lepszy bo mocniejszy w serii i bardziej dopracowany niż 1Z.Misiek_lbn - Nie 24 Cze, 2007
Marcel 08 napisał/a:
110PS najmniej rozwojowe TDi ....
kurka, cały czas żyłem w przekonaniu że to najlepszy wybór wśród dezelków :551:
powiedz więcej pliz...
każdy znajomy mnie na taki silnik namaiał, 1.9 VAG, ciężki do zajechania, chip, IC, inne pierdoły i 150 kuca pęka i tym podobne porady...
a 130 było chyba gdzieś od 2002 roku, więc nie uda mi się tego pogodzić
big ps. ile pali saxo Anonymous - Nie 24 Cze, 2007
sharxhunter napisał/a:
Marcel 08 napisał/a:
110PS najmniej rozwojowe TDi ....
kurka, cały czas żyłem w przekonaniu że to najlepszy wybór wśród dezelków :551:
powiedz więcej pliz...
każdy znajomy mnie na taki silnik namaiał, 1.9 VAG, ciężki do zajechania, chip, IC, inne pierdoły i 150 kuca pęka i tym podobne porady...
110 to silnik typu IBIZA SPORT ... te sprawy które wymieniles to w kazdym TDi i masz 150PS - ale sprzegło nie da rady, bo ok 350-400nM nie przeniesie seria .... 130PS w silnikach 90-110PS daje rade seria - potem juz spiek
najlepszy silnik do modyfikacji TDI VAG to setka na pompowtryskach !!! potem 90 AGR i na końcu 110.... nie wspominam juz o 130 michool_vt - Nie 24 Cze, 2007
Marcel 08 napisał/a:
AGR
szymlorek napisał/a:
1Z lub AFN
moze ktos wytłumaczyc?
sharxhunter napisał/a:
ile pali saxo
dwa razy tyle co taka ibiza szymlorek - Nie 24 Cze, 2007 wydaje mi się że marcel pisał o AFNie w kontekscie przyrostów jakie mozna uzyskac w najnowszych konstrukcjach TDI . to ze AFN nie kręci się z marszu do 190ps nie znaczy że jest zły- jak na swoje czasy był całkiemspoko silnikiem i do dzisiaj myślę że to wybór z głową jeżeli chcesz tanio szybko i oszczędnie Misiek_lbn - Nie 24 Cze, 2007
michool_vt napisał/a:
Marcel 08 napisał/a:
AGR
szymlorek napisał/a:
1Z lub AFN
moze ktos wytłumaczyc?
sharxhunter napisał/a:
ile pali saxo
dwa razy tyle co taka ibiza
to taki slang chłopaczków z okolic miast
to są silniki VAG z ibizki np, 90, 110, 130 HP
powaga z tym 2x ibi michool_vt - Nie 24 Cze, 2007
sharxhunter napisał/a:
powaga z tym 2x ibi
no moze troche przesadziłem
w miesice około 10l, poza 8l przynajmnie moje jakos tyle spalasaxorulez - Nie 24 Cze, 2007
sharxhunter napisał/a:
każdy znajomy mnie na taki silnik namaiał, 1.9 VAG, ciężki do zajechania, chip, IC, inne pierdoły i 150 kuca pęka i tym podobne porady...
a 130 było chyba gdzieś od 2002 roku, więc nie uda mi się tego pogodzić
tego co napisałeś nie da się połączyć z oszczędnością
Chip - 1500PLN
IC - nie wiem nie znam się
inne pierdoły - też wedle uznania
Jak chcesz dobre auto - kup moje saxo, świeżo po remonce - motor napewno się nie wysra, zawias świeżutki, - sprzedaj GSI, kup moje saxo i zostanie Ci na studia i przerabiać nie będziesz już musiałszymlorek - Nie 24 Cze, 2007 saxorulez mądrze prawi - chciałeś hatcha będzie hatch- co do stanu jego auta nie ma wątpliwości - właściciel świadom tego co ma i jak o to dbać.Gotti - Pon 25 Cze, 2007
Marcel 08 napisał/a:
110PS najmniej rozwojowe TDi ....
lepiej szukac 90PS AGR lub 100PS (na pompowtryskach) a najlepije 130PS
Do pewnego czasu to najbardziej rozwojowe. ASV, Darksmile-a jest/było zrobione na ca 220km. Nawet obecnie nie łatwo jest zdłubać BPX na taką śmoc.
Fakt faktem, że każdy o VP mówi że to grzebanie w starych śmieciach....Anonymous - Pon 25 Cze, 2007 jasne wszystko mozna zrobic - kwestia zaawansowania finansowego ....
shark ale troszke nie rozumiem jednego Ibi tdi czy saxo? niebo a ziemia.... powiem ci tak ...
ja mam ibize TDI 90PS no i fajnie na miasto czy trase 6,2l / 5,3l / 100km ... mam golfa 1,8 z gazem (takiego kupilem) - podbna oszczednosc jak ibi i kupilem AX'a i nim jezdze, bo nic nie daje takiej frajdy z jazdy jak benzyna do 7rmp ..... no chyba ze juz potrzebujesz oszczednego auta to wybieraj klekota..... a jak nie to BIERZ SAXOMichał - Pon 25 Cze, 2007 Ja wogóle go nie rozumiem.
Sprzedaje w sumie świerzy samochód, i kupuje cos starszehgo zeby
A) mieć 5 tysia
B) dołożyć do starszego
C) nie wiedzieć co się kupuje
Dla mnie najlepszym wyjsciem jest SCS . Tani, fajny, i nawet po kajtkach pośmigasz ...Misiek_lbn - Pon 25 Cze, 2007
saxorulez napisał/a:
kup moje saxo
wczoraj myślałem o tym... i DeeS im ostro dupe truł
ale na chwilę obecną nie mam kasy, a nie mogę obiecać że corsa się sprzeda np do końca miesiąca czy coś...
poza tym nie wiem nawet co to tam masz za wyposażunek
Michał napisał/a:
Ja wogóle go nie rozumiem.
krótkie wyjaśnienie... pracuje, co miesiąć dochodzi mi ok 1000zł, mam swoich ok 4-5 tysiaca, ale nie uzbieram tyle żeby mieć aż na studia i życie, dlatego chcę kupić coś tańszego... tyle że mam za dużo pomysłów co takiego kupić, więc motam strasznie
zabraknie mi raptem 3 tysie do tego żeby mieć na wszystko, więc nawet mógłbym się na blue saxo porwać...
ale na chwilę obecną mam samochód a nie pieniądze, więc... :566:Dariano - Pon 25 Cze, 2007 Tez bym wziol tego sportinga