Techniczne - Predkosciomierz - po zmianie FD - przeklamuje.
saxorulez - Pią 10 Sie, 2007
CHRZANEK napisał/a:
(Rulez ma )
bez przesady ten pozostawia sporo do życzenia..
ale to co mówi CHrzanek.. mi duzo łątwiej i sprawniej startowało sie seryjnym saxo niż tym co mam teraz.. oczywiscie nie jest to powalający przyrost +2XKM
Na przyszły rok planuję wzmocnienie półosi i zapodanie lepszych gum wtedy mozna bedzie mówić o wynikach.. moj rekord na wcześniejszym silniku to 7.01 do 100CHRZANEK - Pią 10 Sie, 2007
saxorulez napisał/a:
7.01 do 100
Jak na 1600 N/A (nie honde) to bardzo dobry wynik.
saxorulez napisał/a:
wzmocnienie półosi
Czy seryjne nie dają rady przy +150KM ???
saxorulez napisał/a:
zapodanie lepszych gum
Slicki czy jakaś dobra "ulica" ???saxorulez - Pią 10 Sie, 2007 quote="CHRZANEK"]Czy seryjne nie dają rady przy +150KM ??? [/quote]
Seryjne daja ale do czasu chodiz o to zeby nie było przykrej niespodzianki - proces nazywa sie bandażowanie. Dwie nowe "customowe" na gratach z diesli to koszt ok . 2000PLN
CHRZANEK napisał/a:
Slicki czy jakaś dobra "ulica" ???
Chciałbym slicki dopudszczone do ruchu ale patrząc na nasz ciagły deszcz za oknem trochę sie tego obawiam..CHRZANEK - Pią 10 Sie, 2007
saxorulez napisał/a:
Dwie nowe "customowe" na gratach z diesli to koszt ok . 2000PLN
"Kto gra grubo wygrać musi"
saxorulez napisał/a:
slicki dopudszczone do ruchu
W chwili obecnej wszystkie rajdowe (nie mylić z wyścigowymi bez nacięć) slicki muszą mieć dopuszczenie do ruchu. Przecież rajdówka musi sie poruszać po dojazdówkach i spelniać wymogi.
R888 to chyba nie ma w rozmiarze nadającym sie do saxo.
Matador -odpada
Pirelli i Michelin - tanie nie sa ale biorac pod uwagę koszt pólosi tragedii nie ma
No jeszcze pojawily sie w PL slicki Kumho, niejaki Marcin Majcher jest dealerem.saxorulez - Pią 10 Sie, 2007
CHRZANEK napisał/a:
Matador -odpada
bo co za miętki??
NIe stać mnie na slicki topowe...CHRZANEK - Pią 10 Sie, 2007
saxorulez napisał/a:
CHRZANEK napisał/a:
Matador -odpada
bo co za miętki??
NIe tyle że za "mietki" tylko problem jest w tym że np do CC/SC sprawdza sie dobrze, natomiast w mocniejszych autach nierzadko szybko osiąga swój kres i zuzywa sie w zastraszającym tempie. Nie wiem czy nie lepiej zainwestować w oponki "High Performance"
Dlatego ja z dość duzym zainteresowaniem drąże temat Yoko A539. Taki "semi slick" na ulice. 195/45R15 za 268plnsaxorulez - Pią 10 Sie, 2007 ale nie ma 185/55/14CHRZANEK - Pią 10 Sie, 2007 A wlaśnie że są !!!
Zaraz Ci znajde
Łukasz są tylko trudno je znaleźć...saxorulez - Pią 10 Sie, 2007 no właśnie.. wiec tak jakby ich nie było
ale zobaczymy.. sie pomysli na wiosneCHRZANEK - Pią 10 Sie, 2007 No ale znalazlem
Dawaj pomógl ))))))Loko - Pią 10 Sie, 2007
CHRZANEK napisał/a:
saxorulez napisał/a:
Dwie nowe "customowe" na gratach z diesli to koszt ok . 2000PLN
"Kto gra grubo wygrać musi"
saxorulez napisał/a:
slicki dopudszczone do ruchu
W chwili obecnej wszystkie rajdowe (nie mylić z wyścigowymi bez nacięć) slicki muszą mieć dopuszczenie do ruchu. Przecież rajdówka musi sie poruszać po dojazdówkach i spelniać wymogi.
R888 to chyba nie ma w rozmiarze nadającym sie do saxo.
Matador -odpada
Pirelli i Michelin - tanie nie sa ale biorac pod uwagę koszt pólosi tragedii nie ma
No jeszcze pojawily sie w PL slicki Kumho, niejaki Marcin Majcher jest dealerem.
Rajdowe slicki nie mają homologacji drogowej i nie mozna ich używać na codzień, na dojazdówkach rajdówka porusza sie na mocy "specjalnego wykorzystania dróg publicznych" tak to się chyba nazywa, ale nie jestem pewny i po określonych drogach moze jechać na oponach for competition use only.CHRZANEK - Pią 10 Sie, 2007 W sumie to byl gdzieś artykul w "WRC" na ten temat i to o czy mmówisz Loko chyba dotyczylo użycia opon kolcowanych, ale nie wchodze z Tobą w polemike bo używasz twardych argumentów... Loko - Pią 10 Sie, 2007 Hahaha argumenty musza byc twarde Kolcowanych też to dotyczy, ale w mniejszym stopniu bo na cześci dróg i tak nie mozna jechac na kolcach i wtedy jest dojazd do serwisu zmiana opon i jazda dalej.CHRZANEK - Pią 10 Sie, 2007
Loko napisał/a:
bo na cześci dróg i tak nie mozna jechac na kolcach
W PL to wogóle NIE WOLNO Loko - Pią 10 Sie, 2007 Zgadza sie i tutaj właśnie tak samo jak na slicku używa sie specjalnego wykorzystania dróg, właściciel drogi musi się zgodzić na uzycie kolców na drodze publicznej i wtedy mozna jechać, o ile w przypadku slicków nikt nie ma zastrzeżeń i wszystko jest cacy o tyle na kolce nie zawsze jest zgoda i muszą być serwisy. Na magurskim chyba po wiochach jeżdza na kolcach a przed przejazdem krajówka jest serwis.