To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Predkosciomierz - po zmianie FD - przeklamuje.

saxorulez - Pią 10 Sie, 2007

CHRZANEK napisał/a:
(Rulez ma )


bez przesady ten pozostawia sporo do życzenia..
ale to co mówi CHrzanek.. mi duzo łątwiej i sprawniej startowało sie seryjnym saxo niż tym co mam teraz.. oczywiscie nie jest to powalający przyrost +2XKM

Na przyszły rok planuję wzmocnienie półosi i zapodanie lepszych gum wtedy mozna bedzie mówić o wynikach.. moj rekord na wcześniejszym silniku to 7.01 do 100

CHRZANEK - Pią 10 Sie, 2007

saxorulez napisał/a:
7.01 do 100

Jak na 1600 N/A (nie honde) to bardzo dobry wynik.
saxorulez napisał/a:
wzmocnienie półosi

Czy seryjne nie dają rady przy +150KM ???
saxorulez napisał/a:
zapodanie lepszych gum

Slicki czy jakaś dobra "ulica" ???

saxorulez - Pią 10 Sie, 2007

quote="CHRZANEK"]Czy seryjne nie dają rady przy +150KM ??? [/quote]

Seryjne daja ale do czasu :) chodiz o to zeby nie było przykrej niespodzianki - proces nazywa sie bandażowanie. Dwie nowe "customowe" na gratach z diesli to koszt ok . 2000PLN

CHRZANEK napisał/a:
Slicki czy jakaś dobra "ulica" ???


Chciałbym slicki dopudszczone do ruchu ale patrząc na nasz ciagły deszcz za oknem trochę sie tego obawiam..

CHRZANEK - Pią 10 Sie, 2007

saxorulez napisał/a:
Dwie nowe "customowe" na gratach z diesli to koszt ok . 2000PLN


"Kto gra grubo wygrać musi"

saxorulez napisał/a:
slicki dopudszczone do ruchu


W chwili obecnej wszystkie rajdowe (nie mylić z wyścigowymi bez nacięć) slicki muszą mieć dopuszczenie do ruchu. Przecież rajdówka musi sie poruszać po dojazdówkach i spelniać wymogi.

R888 to chyba nie ma w rozmiarze nadającym sie do saxo.
Matador -odpada
Pirelli i Michelin - tanie nie sa ale biorac pod uwagę koszt pólosi tragedii nie ma ;)
No jeszcze pojawily sie w PL slicki Kumho, niejaki Marcin Majcher jest dealerem.

saxorulez - Pią 10 Sie, 2007

CHRZANEK napisał/a:
Matador -odpada


bo co za miętki??
NIe stać mnie na slicki topowe...

CHRZANEK - Pią 10 Sie, 2007

saxorulez napisał/a:
CHRZANEK napisał/a:
Matador -odpada


bo co za miętki??


NIe tyle że za "mietki" tylko problem jest w tym że np do CC/SC sprawdza sie dobrze, natomiast w mocniejszych autach nierzadko szybko osiąga swój kres i zuzywa sie w zastraszającym tempie. Nie wiem czy nie lepiej zainwestować w oponki "High Performance"

Dlatego ja z dość duzym zainteresowaniem drąże temat Yoko A539. Taki "semi slick" na ulice. 195/45R15 za 268pln

saxorulez - Pią 10 Sie, 2007

ale nie ma 185/55/14
CHRZANEK - Pią 10 Sie, 2007

A wlaśnie że są !!! :D :D :D
Zaraz Ci znajde

http://www.opony24.com.pl...OFM=SZT&CN=&D=1

275pln to w sumie drożej niż 195/45R15 :/

http://www.e-opony.com/index,3,,,185,55,,,.html

283pln - jeszcze lepiej :/

http://www.autodomena.pl/...rr=14&sor=cena2

Jedyne 267 pln :) :) :)

Łukasz są tylko trudno je znaleźć...

saxorulez - Pią 10 Sie, 2007

no właśnie.. wiec tak jakby ich nie było :D
ale zobaczymy.. sie pomysli na wiosne

CHRZANEK - Pią 10 Sie, 2007

No ale znalazlem ;)
Dawaj pomógl ;) ))))))

Loko - Pią 10 Sie, 2007

CHRZANEK napisał/a:
saxorulez napisał/a:
Dwie nowe "customowe" na gratach z diesli to koszt ok . 2000PLN


"Kto gra grubo wygrać musi"

saxorulez napisał/a:
slicki dopudszczone do ruchu


W chwili obecnej wszystkie rajdowe (nie mylić z wyścigowymi bez nacięć) slicki muszą mieć dopuszczenie do ruchu. Przecież rajdówka musi sie poruszać po dojazdówkach i spelniać wymogi.

R888 to chyba nie ma w rozmiarze nadającym sie do saxo.
Matador -odpada
Pirelli i Michelin - tanie nie sa ale biorac pod uwagę koszt pólosi tragedii nie ma ;)
No jeszcze pojawily sie w PL slicki Kumho, niejaki Marcin Majcher jest dealerem.


Rajdowe slicki nie mają homologacji drogowej i nie mozna ich używać na codzień, na dojazdówkach rajdówka porusza sie na mocy "specjalnego wykorzystania dróg publicznych" tak to się chyba nazywa, ale nie jestem pewny i po określonych drogach moze jechać na oponach for competition use only.

CHRZANEK - Pią 10 Sie, 2007

W sumie to byl gdzieś artykul w "WRC" na ten temat i to o czy mmówisz Loko chyba dotyczylo użycia opon kolcowanych, ale nie wchodze z Tobą w polemike bo używasz twardych argumentów... ;) ;) ;)
Loko - Pią 10 Sie, 2007

Hahaha argumenty musza byc twarde :D Kolcowanych też to dotyczy, ale w mniejszym stopniu bo na cześci dróg i tak nie mozna jechac na kolcach i wtedy jest dojazd do serwisu zmiana opon i jazda dalej.
CHRZANEK - Pią 10 Sie, 2007

Loko napisał/a:
bo na cześci dróg i tak nie mozna jechac na kolcach


W PL to wogóle NIE WOLNO ;)

Loko - Pią 10 Sie, 2007

Zgadza sie i tutaj właśnie tak samo jak na slicku używa sie specjalnego wykorzystania dróg, właściciel drogi musi się zgodzić na uzycie kolców na drodze publicznej i wtedy mozna jechać, o ile w przypadku slicków nikt nie ma zastrzeżeń i wszystko jest cacy o tyle na kolce nie zawsze jest zgoda i muszą być serwisy. Na magurskim chyba po wiochach jeżdza na kolcach a przed przejazdem krajówka jest serwis.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group