Niemy - Śro 05 Wrz, 2007 :550: cos czuje ze ostry potwor nam sie tu szykujeM - Śro 05 Wrz, 2007 Czyli krecic sie moze krecic i wszystko zniesie - w takim razie Bad-i - GO FOR IT
Co do kutych gratów, nie wiem jakie zestawy tam są ale same kute sie nie sprawdzą, muszą być specjalne z lekkich stopow do krecenia wysoko i proponuje doprężyć.dzik - Śro 05 Wrz, 2007 Silniki renault maja to do siebie ze sa fatalne do krecenia bo silnik ktory ma bad-i ma skok 93mm, a seryjny dol mozna krecic 8000rpm.
B16 z tego co pamietam ma skok 77mm wiec dla f7r 8000 to tyle co dla b16 9350.
Skubance produkuja tez sporo momentu, mozna przekroczyc 220Nm.
ITB jest dobrym pomyslem, z walkami i po doprezeniu 200KM peka z zapasem.
A dzwiek, hmm, dzwiek sie zmienia ale jego natezenie rowniez bardzo
P.S. Z wystrojeniem gorzej, program pod ITB wymaga zupelnie innych danych niz z seryjnym dolotem. W MS'ie mam dobra opcje ze robie mapy tps x rpm a nie jak zawyczaj w samcohodzie seryjnym map x rpm.
P.S2. Ma ktos gdzie katalog zaworow, bo juz sie pogubulem ktora glowica ma wieksze seryjnie, megane czy willy, to co znalazlem:
"also you will see better gains using a Megane head (f7R 710) as the inlet ports are circular and it has bigger valves then the Willy unit"saxorulez - Śro 05 Wrz, 2007
dzik napisał/a:
P.S. Z wystrojeniem gorzej, program pod ITB wymaga zupelnie innych danych niz z seryjnym dolotem. W MS'ie mam dobra opcje ze robie mapy tps x rpm a nie jak zawyczaj w samcohodzie seryjnym map x rpm.
Troche OT - ogarnaleś już MS'a?dzik - Śro 05 Wrz, 2007 W NA owszem, jezdzi idealnie. W doladowaniu sie nie bawilem.
Mialem super stabilne obroty jalowe 700rpm przy wtrsykach 370, takich jak ma Carlos
Taka przewaga nade ECU hondy
Bede teraz sciagal drugiego prawdopodobnie z wyjsciem na dwie cewki i prockiem 2.0
Soft "extra" jest juz stabilny i oferuje naprawde niezle mozliwosci.
Tym gadem powinno sie udac obsluzyc wiekszosc zabawek na linkowej przepustnicy, jak bedzie gpio stabilne to MS'em bedzie mozna obsluzyc nawet clio rs phII, skrzynie automatyczna gdyby mial, zamykac szyby powyzej 50km/h i inne bajery jakie do lba strzela.Michał - Śro 05 Wrz, 2007 geheheheh dobre dziku Bad-i - Czw 06 Wrz, 2007 Angole napisali ze mozna taki setup spokojnie wystroic zmieniajac mape na ecu (zadnych stand alonow i innych swin).
W kazdym badz razie w tej chwili sciagam oferte od Jenveya bo jednak lepiej jest zrobic cos co jest dedicated. Jedyny problem to fakt ze Jenvey nie robi flanszy pod moje clio.... Czy wiecie kto jest w stanie cos takiego dorobic.
Dziku - we wszystkich informacjach jakie mam jest podkreslone ze glowica od meganki jest lepszaM - Czw 06 Wrz, 2007
dzik napisał/a:
W NA owszem, jezdzi idealnie. W doladowaniu sie nie bawilem.
Mialem super stabilne obroty jalowe 700rpm przy wtrsykach 370, takich jak ma Carlos
Taka przewaga nade ECU hondy
Ty tam nie masz kompresora dziku
A do tego to jest seryjne ecu ktore ma takie mozliwosci jak wiele SA.
Po trzecie ja u Karola jeszcze nie skonczylem z wolnymi obrotami i finalnie bedzie tam miodzio.Bad-i - Czw 06 Wrz, 2007 nie robcie mi tutaj burdelu
co to za firma OMEX ? (wiem ze scisle wspolpracuja z Jenveyem - ale czym oni sie zajmuja)FreeMan - Czw 06 Wrz, 2007
Bad-i napisał/a:
nie robcie mi tutaj burdelu
co to za firma OMEX ? (wiem ze scisle wspolpracuja z Jenveyem - ale czym oni sie zajmuja)
angole wszystko stroja na Omexie . to takie ECUdzik - Czw 06 Wrz, 2007 eM, szacun dla ECU hondy ale co do SA to jednak tam mozliwosci sa zazwyczaj wieksze.
Pamietaj ze wtrysk w moim R5 to nie modyfikacja a konstrukcja od zera
Obsluga niskoomowych wtryskow to wazna sprawa, rezystory i inne pierdoly typu relay-board to jednak protezy i nie zapewniaja wykorzystania calego zakresu pracy wtryskiwacza co przy duzych mocach z litra sie przydaje.
Porownywanie ecu hondy do SA nie ma sensu, to ECU ktory seryjnie daje ogromne mozliwosci i jest to w hondach duper.
Ja moge podac kilka fajnych cech ktore ma glupi tani MS:
- wiele jednoczesnych map, czyli mozemy wysterowac dwie pary wtryskow, wtrysk wody, NO2 itd
- obsluga stukow ktora mozna wykorzystac
- obsluga wtryskow niskoomowych (do 4cyl)
- GPIO, czyli can i ogromna ilosc wejsc/wyjsc + pisanie wlasnych programow, np obsluga automatu i innych bzdur
w MS nad komercyjnymi rozwiazaniami ma ogromna przewage, co potrafia do dorzuca, producent SA powie "kup wyzszy model"
Bad-i, musze sprawdzic te glowice a dokladnie roznice w osprzecie. Meganka nie ma rozdzielacza, myslalem ze konstrukcja nawet nie pozwala na zalozenia walka od wersji z rodzielaczem ale widocznie jest inaczej. Gdybym wiedziel wczesniej to R5 juz by jezdzila, wsadzilbym walek od 1.816v, kompa od niego i byloby z glowy
Musze to sprawdzic dokladnie, chce przejsc na rozdzielacz.Bad-i - Czw 06 Wrz, 2007
FreeMan napisał/a:
Bad-i napisał/a:
nie robcie mi tutaj burdelu
co to za firma OMEX ? (wiem ze scisle wspolpracuja z Jenveyem - ale czym oni sie zajmuja)
angole wszystko stroja na Omexie . to takie ECU
ale co to jest, sama kosc, caly komp itd..... czy ktos to u nas wystroii i ile to kosztuje ?FreeMan - Czw 06 Wrz, 2007
Bad-i napisał/a:
FreeMan napisał/a:
Bad-i napisał/a:
nie robcie mi tutaj burdelu
co to za firma OMEX ? (wiem ze scisle wspolpracuja z Jenveyem - ale czym oni sie zajmuja)
angole wszystko stroja na Omexie . to takie ECU
ale co to jest, sama kosc, caly komp itd..... czy ktos to u nas wystroii i ile to kosztuje ?
Ostatecznie zobacze co odpowie angel works - Oni budowali tamten
nie mam tam ceny takiego ECU - ale na ich stronie podaja ze takie Omex 500 to koszt okolo 1400 PLNMarek23 - Czw 06 Wrz, 2007 Grubo ziom, jezu jak to pójdzie...