Jak bedziesz jezdzil wokol slupkow to rallye, ale ja bym bral s16, wlozyl krotsze przelozenie i rzadzisz. Nie ma sie co zastanwaic nawet... Mialem s16 3 lata i nigdy nie klepnelo mnie dlubane rallye z jednym dobrym kierowca ze slaska.Anonymous - Pią 21 Wrz, 2007
Michał napisał/a:
motyla noga. dlaczego nie było takich fur jak ja kupowałem ... chodzi mi o tego czerwonego ...
rozmawialem z typem o tym czerwonym i chyba pojade z ciekawosci go obejrzec .... kupil auto od 1 wlasciciela 56 latka, i powiedzial, ze nie zachwalac nie chce i ze zaprasza sam sie przekonam o stanie .... ziom chyba z Góry KalwariiAnonymous - Pią 21 Wrz, 2007
Marek23 napisał/a:
Jak bedziesz jezdzil wokol slupkow to rallye, ale ja bym bral s16, wlozyl krotsze przelozenie i rzadzisz. Nie ma sie co zastanwaic nawet... Mialem s16 3 lata i nigdy nie klepnelo mnie dlubane rallye z jednym dobrym kierowca ze slaska.
hmmm no zobaczymy co sie trafi i wtedy bede podejmował decyzje - jeszcze musze AKSA sprzedac 106 - Pią 21 Wrz, 2007 rallye jest lzejsze od s16 :)Anonymous - Pią 21 Wrz, 2007 ale chyba tak czy siak bedzie BIAŁY @ BIAŁE jest piękneCHRZANEK - Pią 21 Wrz, 2007 Jako świeży posiadacz 106 (przez chwile rallye ) powiem tak:
Rallye ph1 1,3 to KLASYK !!! Piekny, lekki, w niższej klasie pojemnościowej ale szkoda tego autka. Poza tym wybór XSI w tej budzie jest znacznie większy.
Jednak jeżeli chodzi o ph2 to różnica między 8V i 16V jest bardzo wyraźna.
Te 20KM to nie są konie papierowe - różnice czuć już od 2giego biegu
Poza tym jak ktoś slusznie zauważyl seryjne rallye nie mialo wspomagania! To nie przeszkadza na OSach albo na torze, ale na "kręciolach" będzie raczej utrudnieniem.
Co do wagi to różnice w wadze wynikają wlaśnie ze wspomagania i dodatkowego wyposażenia jakie ma S16 (elektryka czy halogeny) moim zdaniem to może być ok 20Kg. Przy mocy większej o 20KM to chyba niezauważalne.
Co do przelożenia skrzyni biegów to to akurat można zmienić w każdej wersji
Marcel: moja propozycja jest taka Wstrzymaj sie jeszcze troche.
Jak odbiore swoje 106 i przyjade któregoś dnia do Wawy to dam ci sie przejechać 16V żebyś mial skale odniesienia. A ty w między czasie spróbuj pojeżdzic czyimś 8VAnonymous - Pią 21 Wrz, 2007 profesorze CHRZANEK jak zawsze wyczerpujace info
cholera mam teraz bolaka
jade obejrzec 106 ph2 z silnikiem 1.3 z klatka, kublami - zrobie foto to wrzuce ....CHRZANEK - Pią 21 Wrz, 2007
Marcel 08 napisał/a:
jade obejrzec 106 ph2 z silnikiem 1.3 z klatka, kublami - zrobie foto to wrzuce ....
To bylo cos takiego ??? Ja pierwsze slysze...
Jeżeli to taki silnik jak w tym czerwonym Ph1 to może być bardzo ciekawa sprawa.
Bo silniczek jest mistrzowski, a nowa budka jest "świeższa"
PS. Mysle że Profesorem od 106ek jest Kolega 106Anonymous - Pią 21 Wrz, 2007 silnik z ph1 buda ph2
jade po 12 na ogledziny - dam znac co i jak - tylko zostaje w tej samej klasie, ale jest ładna buda i w sumie o to chodzi - zobaczymyCHRZANEK - Pią 21 Wrz, 2007 Czyżbyś jechal do:
!!!!! 106 rallye 1.3 !!!!!! 20 września 2007
Nowa buda od 2001, czarny, klatka obspawany, bilstein b6, 59/13, zrobiony komputer (kilka programów), sport. wałek, koła 15, nowy wydech, kubły pasy szelki.
cena: 9500
telefon: 790515995
imię i nazwisko: Serwisautsportowych
adres: Warszawa
województwo: mazowieckie
e-mail: serwisautsportowych@gmail.comMaciek - Pią 21 Wrz, 2007 http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C3422519
tu jest po pucharowe 1.6 8V na czarnych blachach.Anonymous - Pią 21 Wrz, 2007 owszem CHRZANKOWSKI ale radze sie moadrzejszych w tym temacie i pojade zobaczyc co i jak, ale jednak bede szukał chyba 1.6
Maciek - wiem juz rozmawialem z typem, mily gosc, ale auto od 2 lat tylko jest odpalane, dziwne .... ale niewykluczone,ze pojade w nast tyg w interesach do 3miasta to obejrze
a allegro juz wszystkie ogarnałem Maciek - Pią 21 Wrz, 2007 Tego na blachach WF za 6700 tez?Anonymous - Pią 21 Wrz, 2007
Maciek napisał/a:
Tego na blachach WF za 6700 tez?
ta buda chyba ma juz dosc ..... a w sumie to dla mnie jest BARDZO wazne zawsze, bo wszystko inne mozna naprawic / wymienic Anonymous - Pią 21 Wrz, 2007 Jeśli chcesz mk2 na codzień to rallye.Mniej pali ma lepszy dół i jest tańszy w eksplatacji(części).Rallye 8v miały wspomaganie,elektryke.Jedynie chyba abs nie miały.Jeśli chodzi natomiast o auto do sportu to tylko s16/gti.Szkoda budować auto z myślą o np pzm które utraciło homologacje(rallye).Te 15 koni więcej w serii są naprawde odczuwalne.Rallye mk1 to jak dla mnie, samochód już kolekcjonerski i szkoda go katować w kajtkach.