To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Swift GTi

KonradMK - Pią 28 Wrz, 2007

zajebisty to nie jest odpowiednie słowo. tak jak fajne volvo (by Jimek) :D
Michał - Pią 28 Wrz, 2007

heheh pawle
spoko, tylko gdzie ja do tego części znajde ? ale podoba mnie sie.

Marcinie - 306 gti-6 to jednak juz jest kawał samochodu. Ja potrzebuje jakiegoś prostego pudełeczka. A mówie o R5 nie o twoich. Tylko o tych które widziałem.

pcs - Pią 28 Wrz, 2007

Michal, to jest to samo auto, silnik, podwozie, rozni sie tylko blachami, a blachy sa do dostania luzem. No i przynajmniej mk1 ma jakis urok. I jest lzejszy i szybszy.
no i szkoda zez przegapiles takie piekne 309 gti, kuzyna kogos z forum co bylo za 5500zl.

Misiek_lbn - Pią 28 Wrz, 2007

a nikt nie pisał chyba ze pedzio sprzedany :)
Michał, ale wiesz że to co chcesz zrobić, to skarbonka bez dna :P
tak jak kondzia mamba... klnie ją, wyzywa a i tak jej kupuje prezenty różne ;)

Jaco707 - Pią 28 Wrz, 2007

pcs napisał/a:
Michal, to jest to samo auto, silnik, podwozie, rozni sie tylko blachami, a blachy sa do dostania luzem. No i przynajmniej mk1 ma jakis urok. I jest lzejszy i szybszy.
no i szkoda zez przegapiles takie piekne 309 gti, kuzyna kogos z forum co bylo za 5500zl.


Niestety, ale to wcale nie to samo auto. Faktycznie silnik jest taki sam (chociaż chyba mocowania już się różnią), ale np. skrzynia biegów inna, zawias i hamulce z tyłu inne (w mk1 są bębny)... Jeśli to ma być do kjsów to nie polecam MK1!!. MK2/3 jak najbardziej polecam. Dużo tego jeździ w kjsach i jestem przekonany, że z częściami nie byłoby problemów. Poza tym jak przejedziesz się swiftem gti i 106 xsi to założe się, że wybierzesz swifta.

Vlodarsky - Pią 28 Wrz, 2007

ja jestem za AXem :)
Vlodarsky - Pią 28 Wrz, 2007

http://allegro.pl/item248623437_citroen_ax_gt.html
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C3380720
ten pierwszy :) łał :)
a ten drugi może szybko wyglądać jak ten pierwszy :)

KonradMK - Pią 28 Wrz, 2007

Vlodarsky napisał/a:
a ten drugi może szybko wyglądać jak ten pierwszy :)


wystarczy go oddać włodiemu na weekend do warsztatu :P

Michał - Pią 28 Wrz, 2007

juz mi sie w głowie zakręciło w sumie ....
rekin - widzisz. KJS to ostateczniosc. Raczej tory. Przynajmniej tak teraz mówie. A co do tego skarbonki to powiem ci ze jak miałem saxo to wydawałem do tysiaka na bene miesiecznie. Teraz hondziawą smigam i w 400 zeta sie zamykam, wiec kasy zostaje troche.
AX juz przygotowany - troche sie boje, mógł ostro po dupie dostawać.
A z seryjnego wyjebie wnętrze , wstawie dwa kubły i śmigam. Więc nie ma też tragedii.

CHRZANEK - Pią 28 Wrz, 2007

Vlodarsky napisał/a:
http://allegro.pl/item248623437_citroen_ax_gt.html
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C3380720

Rukwa - a jak ja szukalem AXa to nie bylo nic ciekawego...
Michal - uważam ze w przypadku wiekowego autka (choćby bylo super utrzymane) liczy się dostepnosc części.
Do starej 106/AX pasuje sporo czesci z nowszych modeli 106/Saxo.
Ponadto wydaje mi się że jest większy wybór we francuzach.
Oczywiście potwierdzam że suka GTI to zajebista zapierdalaczka - ale nie chcialbym mieć takiego samochodu że jak sie zepsuje to musze kupić drugi na części.
Howgh

pcs - Pią 28 Wrz, 2007

jak sie zdecydujesz na ax to bym myslal o marcelowym, bo on ma wyjatkowo zdrowa bude.

ja bym jednak polecal odlschoola, tak zeby sie lapac na track daye youngtimerow np. z classik auto, tez zwykle po torach a nie szutrze smigaja, fajniejsza atmosfera niz kjs i taniej.

Jaco707 - Pią 28 Wrz, 2007

Michał napisał/a:

A z seryjnego wyjebie wnętrze , wstawie dwa kubły i śmigam. Więc nie ma też tragedii.


Michał, do tego jakiś zawias, pasy, kiera i koszta szybko rosną, ale z drugiej strony przygotowane auto faktycznie będzie zajechane. Najlepiej kup od marcela ax-a, przynajmniej jest pewny i tanio wyjdzie.

Misiek_lbn - Pią 28 Wrz, 2007

Michał napisał/a:
KJS to ostateczniosc

pojedziesz raz, spodoba Ci się, pojedziesz drugi raz, uznasz ze w samochodzie trzeba podłubać zeby za trzecim razem pojechać lepiej...
to wciąga, zapytaj marcela :)
ja bym wybrał clio 16V :)

Misiek_lbn - Pią 28 Wrz, 2007

w clio siedzi f7p, a na forum masz dosłownie mistrzów w dziedzinie tych silników(Bad-i, dzik, kejmart), kondzio mial ten silnik w r19, teraz ma w r5, pitt miał też w r19...
chłopaki powiedzą Ci jak wykrzesać każdego zdrowego konia z tej jednostki :)
samochód podobno ma zabójcze możliwości na torze, o czym najlepiej powinien wiedzieć australijsko portugalski szejk od renówek k-mart...
brałes to od uwage :?: :)

Anonymous - Pią 28 Wrz, 2007

moj brat jak mial gti z 95 roku to go ogarnal bez problemow, ale juz blaszka lekko mu zaczela leciec wiec go opylil,
czesci jest sporo, sa ludzie co maja cale skrzynie, krotsze przelozenia, silniki, mechanicznie jest prosty i nie ma co sie psuc poza eksploatacja,
silnik ktory w latwy sposob mozna potuningowac to jest najwieksza zaleta tego auta, i jego mala masa, te silniki praktycznie na zmienionych walkach kreca sie do 9000rpm i to wytrzymuja, to byly jedne z najbardziej udanych malych pojemnosci wysokoobrotowych w tamtych latach,



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group