Anonymous - Czw 22 Lis, 2007 A tam IX, ja mam nadzieję, że STi hatchback sklepie X :556:
Nie no, spoko, ale generalnie różnice w podanych czasach są i tak w większości minimalne.
Jakby nie było, Renówka prosto z fabryki ma 25 KM więcej i lepsze hamulce.
A ile waży? CTR 1280 kg.Janusz - Czw 22 Lis, 2007 ale ja tam i tak wole Subaru ( musiałem sie wtrącić) Loko - Czw 22 Lis, 2007 Zgadza sie róznice są bardzo małe i nie da sie stwierdzić ejdnoznacznie ze ta róznica to nie jest po prostu jeden gorzej przejechany zakret przez kierowce.
Wracajac jeszcze do porównywania, to mozesz porównywać tajpuara 2001, z clio ragnotti 172 km, bądź sport 172 km 2002 tutaj roczniki są zbliżone i wszystko jest ok r26rulez - Czw 22 Lis, 2007 Weights r26
Kerb Weight (Excluding Driver) (kg) 1345Anonymous - Czw 22 Lis, 2007 Czasy z toru Knutstorp w południowej Szwecji, źródło to ten atykuł z 2004 roku:
http://www.teknikensvarld.../s60r/index.xml
1.17,2 Subaru Impreza WRX STi max 167,5 km/h
1.17,5 Mitsubishi EVO VIII max 168,9 km/h
1.18,3 Nissan 350Z max 169,1 km/h
1.18,7 Honda S2000 max 164,7 km/h
1.19,5 Renault Clio V6 max 167,8 km/h
1.19,7 Honda Civic Type-R max 162,0 km/h
1.20,3 Mazda RX-8 max 157,1 km/h
1.20,7 Peugeot 206 RC max 158,7 km/h
1.26,6 Citroën C2 VTR max 140,2 km/h
1:18,4 Renault Megane Sport Trophy
1:18,5 BMW 330i
1:19,7 Honda Civic Type-R
1:20,6 VW Golf GTI
1:22,5 Opel Astra GTC
1:22,5 Citroën C4 VTS
1:22,9 Ford Fiesta ST
1:23,4 Mitsubishi Colt CZT
1:24,3 Citroën C2 VTSr26rulez - Czw 22 Lis, 2007 pewnie kierowca nie ogarnial Evo :564:Anonymous - Czw 22 Lis, 2007 Czasy ze szwedzkiego Auto Motor & Sport na Gotland Ring:
1.43,1 Honda Civic Type-R 1.43,4 Renault Megane Sport
1.43,4 VW Golf GTI
1.44,6 Opel Astra OPC
1.44,8 Mini Cooper S
1.45,8 Ford Fiesta ST
1.47,4 Mitsubishi Colt CZT
1.47,5 Seat Ibiza FR
1.48,3 Citroën C2 VTS
1.48,8 Skoda Fabia RS
1:18,4 Renault Megane Sport Trophy
1:18,5 BMW 330i
1:19,7 Honda Civic Type-R
1:20,6 VW Golf GTI
1:22,5 Opel Astra GTC
1:22,5 Citroën C4 VTS
1:22,9 Ford Fiesta ST
1:23,4 Mitsubishi Colt CZT
1:24,3 Citroën C2 VTS
i niech mi teraz ktos powie ze bmki nie skrecaja Zwykla 330i aka czolg klepie hatche
bueheheehehJanusz - Czw 22 Lis, 2007
lachim83 napisał/a:
pewnie kierowca nie ogarnial Evo :564:
żeby nie było:P to ja nie twierdze ze subarak jest szybszy, tylko ze fajniejszy:p poza tym nie wiem jak wy chłopaki, ale ja uważam że ta sekunda na torze i tak przy moich umiejętnościach nie ma żadnego znaczenie;p bo nie będę potrafił wykorzystać w 100% ani subaru, ani lacnera Anonymous - Czw 22 Lis, 2007
k-mart napisał/a:
i niech mi teraz ktos powie ze bmki nie skrecaja Zwykla 330i aka czolg klepie hatche
bueheheeheh
No nie taka "zwykła", bo 3 litry, 258 KM, 6,3 do 100 i prawie 2 razy droższa od takiego hatcha Anonymous - Czw 22 Lis, 2007
Janusz napisał/a:
ta sekunda na torze i tak przy moich umiejętnościach nie ma żadnego znaczenie;p bo nie będę potrafił wykorzystać w 100% ani subaru, ani lacnera
To nie sekunda, to trzy dziesiąte sekundy
Ostatnio na torze koleś uczył się jeździć STi. Głupio to wyglądało, bo był wolniejszy ode mnie,
no ale jak to auto ogarnie to wtedy... wszystko jest dla ludzi- i da się nauczyć Janusz - Czw 22 Lis, 2007 Akurat na tym torze subarka naklepała Miśkowi:) ale na większości jest na odwrót, nie mniej jednak i tak subaru dla mnie jest mistrz:D i nie ma to tam;p jednak moim zdaniem ta sekunda czy dwie, to i ta nie ma znaczenia:) bo musiałbym przez pól życia jeździć tymi samochodami ze potrafić wykorzystać całkowicie ich mozliowsci:) choć niektórzy tyle jeżdżą i jeszcze nie potrafią
aha żeby nie było off topu:D ja osobiście wołałbym chyba jednak hanie wydaje mi sie taka bardziej hardcorowa:Ddzik - Pią 23 Lis, 2007
k-mart napisał/a:
Niezle jak na r5 gtt, 115KM na torze i przy takiej konkurencji :566: Myslalem ze to sie tylko na oesach sprawdza.
I chyba jako w jedynym z samochodow w tym porownaniu mozna podniesc moc o 30% kluczem za darmo od reki
Jak widac honda z roku na rok gorsza, w renault odwrotnie.
Szacun dla nowego sporta i meganki.
Ciekawe jakby te samochody wypadly tez wlasnie na oesach, jak gadalem z gosciem od zawieszen do w clio przynajmniej seryjny zawias jest lepszy do rajdow niz na tor.
Ale argument z lekkim kolem mnie rozwalil, spadlem z krzesla.
Zli niedobrzy, specjalnie szukali z ciezkim kolem aby zrobic zle hondzie.
HehehehehAnonymous - Pią 23 Lis, 2007
dzik napisał/a:
I chyba jako w jedynym z samochodow w tym porownaniu mozna podniesc moc o 30% kluczem za darmo od reki
Znaczy co, włączyć zapłon? :577:
dzik napisał/a:
Ale argument z lekkim kolem mnie rozwalil, spadlem z krzesla.
Zli niedobrzy, specjalnie szukali z ciezkim kolem aby zrobic zle hondzie.
Heheheheh
A cóż w tym takiego "rozwalającego"?
Zmiana jest znaczna i to nie tylko w czasie do setki, ale i wyczuwalna przy każdym dodaniu gazu.
Wiem co mówię, wcześniej miałem CTR-a 2002.
Ewidentnie specjalnie porównywano Reno 2004 z Hondą 2001. To nie fair.
Choć oczywiście wolałbym żeby CTR 2007 nie występował w żadnych porównaniach, bo wstyd M - Pią 23 Lis, 2007 Za darmo i wirtualnie