To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - Hothatch - walka na czasy z torów

Anonymous - Czw 22 Lis, 2007

A tam IX, ja mam nadzieję, że STi hatchback sklepie X :556:

Nie no, spoko, ale generalnie różnice w podanych czasach są i tak w większości minimalne.
Jakby nie było, Renówka prosto z fabryki ma 25 KM więcej i lepsze hamulce.
A ile waży? CTR 1280 kg.

Janusz - Czw 22 Lis, 2007

ale ja tam i tak wole Subaru :D :D ( musiałem sie wtrącić) :P
Loko - Czw 22 Lis, 2007

Zgadza sie róznice są bardzo małe i nie da sie stwierdzić ejdnoznacznie ze ta róznica to nie jest po prostu jeden gorzej przejechany zakret przez kierowce.
Wracajac jeszcze do porównywania, to mozesz porównywać tajpuara 2001, z clio ragnotti 172 km, bądź sport 172 km 2002 tutaj roczniki są zbliżone i wszystko jest ok :)

r26rulez - Czw 22 Lis, 2007

Weights r26
Kerb Weight (Excluding Driver) (kg) 1345

Anonymous - Czw 22 Lis, 2007

Czasy z toru Knutstorp w południowej Szwecji, źródło to ten atykuł z 2004 roku:
http://www.teknikensvarld.../s60r/index.xml

1.17,2 Subaru Impreza WRX STi max 167,5 km/h :D
1.17,5 Mitsubishi EVO VIII max 168,9 km/h
1.18,3 Nissan 350Z max 169,1 km/h
1.18,7 Honda S2000 max 164,7 km/h
1.19,5 Renault Clio V6 max 167,8 km/h
1.19,7 Honda Civic Type-R max 162,0 km/h
1.20,3 Mazda RX-8 max 157,1 km/h
1.20,7 Peugeot 206 RC max 158,7 km/h
1.26,6 Citroën C2 VTR max 140,2 km/h

I to samo z 2005 roku:
http://www.teknikensvarld.../2005/index.xml

1:18,4 Renault Megane Sport Trophy
1:18,5 BMW 330i
1:19,7 Honda Civic Type-R
1:20,6 VW Golf GTI
1:22,5 Opel Astra GTC
1:22,5 Citroën C4 VTS
1:22,9 Ford Fiesta ST
1:23,4 Mitsubishi Colt CZT
1:24,3 Citroën C2 VTS

r26rulez - Czw 22 Lis, 2007

pewnie kierowca nie ogarnial Evo :D :564:
Anonymous - Czw 22 Lis, 2007

Czasy ze szwedzkiego Auto Motor & Sport na Gotland Ring:

1.43,1 Honda Civic Type-R
1.43,4 Renault Megane Sport
1.43,4 VW Golf GTI
1.44,6 Opel Astra OPC
1.44,8 Mini Cooper S
1.45,8 Ford Fiesta ST
1.47,4 Mitsubishi Colt CZT
1.47,5 Seat Ibiza FR
1.48,3 Citroën C2 VTS
1.48,8 Skoda Fabia RS

http://www.automotorsport...0512/051205.pdf

k-mart - Czw 22 Lis, 2007

mAbZ napisał/a:
1:18,4 Renault Megane Sport Trophy
1:18,5 BMW 330i
1:19,7 Honda Civic Type-R
1:20,6 VW Golf GTI
1:22,5 Opel Astra GTC
1:22,5 Citroën C4 VTS
1:22,9 Ford Fiesta ST
1:23,4 Mitsubishi Colt CZT
1:24,3 Citroën C2 VTS


i niech mi teraz ktos powie ze bmki nie skrecaja :D Zwykla 330i aka czolg klepie hatche :D
bueheheeheh

Janusz - Czw 22 Lis, 2007

lachim83 napisał/a:
pewnie kierowca nie ogarnial Evo :D :564:


żeby nie było:P to ja nie twierdze ze subarak jest szybszy, tylko ze fajniejszy:p poza tym nie wiem jak wy chłopaki, ale ja uważam że ta sekunda na torze i tak przy moich umiejętnościach nie ma żadnego znaczenie;p bo nie będę potrafił wykorzystać w 100% ani subaru, ani lacnera :)

Anonymous - Czw 22 Lis, 2007

k-mart napisał/a:
i niech mi teraz ktos powie ze bmki nie skrecaja :D Zwykla 330i aka czolg klepie hatche :D
bueheheeheh


No nie taka "zwykła", bo 3 litry, 258 KM, 6,3 do 100 i prawie 2 razy droższa od takiego hatcha :D

Anonymous - Czw 22 Lis, 2007

Janusz napisał/a:
ta sekunda na torze i tak przy moich umiejętnościach nie ma żadnego znaczenie;p bo nie będę potrafił wykorzystać w 100% ani subaru, ani lacnera :)


To nie sekunda, to trzy dziesiąte sekundy :D

Ostatnio na torze koleś uczył się jeździć STi. Głupio to wyglądało, bo był wolniejszy ode mnie,
no ale jak to auto ogarnie to wtedy... wszystko jest dla ludzi- i da się nauczyć ;)

Janusz - Czw 22 Lis, 2007

Akurat na tym torze subarka naklepała Miśkowi:) ale na większości jest na odwrót, nie mniej jednak i tak subaru dla mnie jest mistrz:D i nie ma to tam;p jednak moim zdaniem ta sekunda czy dwie, to i ta nie ma znaczenia:) bo musiałbym przez pól życia jeździć tymi samochodami ze potrafić wykorzystać całkowicie ich mozliowsci:) choć niektórzy tyle jeżdżą i jeszcze nie potrafią :)
aha żeby nie było off topu:D ja osobiście wołałbym chyba jednak hanie :D wydaje mi sie taka bardziej hardcorowa:D

dzik - Pią 23 Lis, 2007

k-mart napisał/a:
Niezle jak na r5 gtt, 115KM na torze i przy takiej konkurencji :566: Myslalem ze to sie tylko na oesach sprawdza.


I chyba jako w jedynym z samochodow w tym porownaniu mozna podniesc moc o 30% kluczem za darmo od reki :D

Jak widac honda z roku na rok gorsza, w renault odwrotnie.
Szacun dla nowego sporta i meganki.

Ciekawe jakby te samochody wypadly tez wlasnie na oesach, jak gadalem z gosciem od zawieszen do w clio przynajmniej seryjny zawias jest lepszy do rajdow niz na tor.

Ale argument z lekkim kolem mnie rozwalil, spadlem z krzesla.
Zli niedobrzy, specjalnie szukali z ciezkim kolem aby zrobic zle hondzie.
Heheheheh

Anonymous - Pią 23 Lis, 2007

dzik napisał/a:
I chyba jako w jedynym z samochodow w tym porownaniu mozna podniesc moc o 30% kluczem za darmo od reki :D


Znaczy co, włączyć zapłon? :577:

dzik napisał/a:
Ale argument z lekkim kolem mnie rozwalil, spadlem z krzesla.
Zli niedobrzy, specjalnie szukali z ciezkim kolem aby zrobic zle hondzie.
Heheheheh


A cóż w tym takiego "rozwalającego"?
Zmiana jest znaczna i to nie tylko w czasie do setki, ale i wyczuwalna przy każdym dodaniu gazu.
Wiem co mówię, wcześniej miałem CTR-a 2002.

Ewidentnie specjalnie porównywano Reno 2004 z Hondą 2001. To nie fair.
Choć oczywiście wolałbym żeby CTR 2007 nie występował w żadnych porównaniach, bo wstyd :D

M - Pią 23 Lis, 2007

Za darmo i wirtualnie :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group