To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - PEUGEOT 106 RALLYE

strick - Pon 14 Sty, 2008

Cytat:
A czemu nie Saxo ? Dareczku ? Wolisz peżocika ?


To samo mnie intrygowało :)

qbus - Pon 14 Sty, 2008

Chrzanek ty juz eNki nie masz... dolocik :)

No wlasnie mocna eNka silnikowo... w Saxo i s16 sie to robi... a jak sprawa wyglada w rallye?

Przem_106 - Pon 14 Sty, 2008

Witam!
Od kwietnia jestem w posiadaniu 106 rallye ph II.
Do tej pory mam włożone w przebudowe auta ok. 10tyś. i nietknięty silnik!
Gdybym miał cofnąć czas - uważam że kupno 8v w cywilu było błędem, ale się nie dołuje, bo zawsze można zmienić silnik na 16v.

W przypadku tego auta mocna N-ka jest droga i niestety mało konkurencyjna (120 KM to max). Z A grupą jest chyba jeszcze gorzej:-(
Atuty rallye, to spewnością waga, mocny dół i prostrzy silnik.
Napewno rallye ma duszę i można się w nim zakochać.
Mam świetny przepis na to auto i wiem już kto mógłby to wykonać.
Koszt 5 tyś zł bez skrzyni.
Auto wtedy posłużyłoby naprawdę na bardzo długo, dllatego od ponad miesiąca zastanawiam się czy warto.

Ps
Radek Ćwięczek ma na sprzedaż naprawde zadbany egzemplarz rallye w N2 za ok 22000zł
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C4133552

CHRZANEK - Pon 14 Sty, 2008

Witaj Przemie 106 ;)

Zapraszam najpierw do tematu: "Tu się witamy" i tam 3 słowa o sobie i twojej 106.

Co do N-ki masz racje nie jest konkurencyjna, w A grupie już takiej różnicy nie ma.
Nawet skoda felicja 1,6 w A grupie może być konkurencyjna.

Ponieważ większość z nas nie jeździ w rajdach kryteria wyboru są troche inne.
Np koszt wyprodukowania kolejnych KM ;)
W 8V jest znacznie niższy.

Co do swapu 8V na 16V to jest tu taki jeden który mógłby ci co nieco pomóc, tyle że musisz znaleźć głowice oraz wiązkę od 16V ;)

A o aucie Ćwięczka też wiemy że fajne, nawet jeden z naszych kolegów przymierza sie do zakupu :D :D :D

grzech - Pon 14 Sty, 2008

bierz 16v phI, bo:
- po co ladowac kase zeby podniesc moc ze 100 KM w gore skoro w 16v juz masz 120 bez ladowania kasy
- jesli bedziesz chcial troche grzebac to wczesniej czy pozniej dojdziesz to tematu kompa, a w phII to jest o wiele trudniejszy temat niz phI
- znam kilka osob ktore robily/mysla o slabie 8v -> 16v, nie znam nikogo kto robil 16v -> 8v , jakis powod musi byc :)

CHRZANEK - Pon 14 Sty, 2008

Halo grzech ??
grzech napisał/a:
16v phI
o czym ty mówisz ??

grzech napisał/a:
- jesli bedziesz chcial troche grzebac to wczesniej czy pozniej dojdziesz to tematu kompa, a w phII to jest o wiele trudniejszy temat niz phI


Ty chyba o Saxo myślisz ;) A my tu o Pugu gadamy ;D

Loko - Pon 14 Sty, 2008

CHRZANEK napisał/a:

A o aucie Ćwięczka też wiemy że fajne, nawet jeden z naszych kolegów przymierza sie do zakupu :D :D :D


Kto chce kupić to auto?

strick - Pon 14 Sty, 2008

Chyba Mick cos mowił o zakupie :)
Przem_106 - Pon 14 Sty, 2008

Gdzie się można przywitać, bo jakoś nie mogę znaleźć działu :lol2:
grzech - Pon 14 Sty, 2008

CHRZANEK napisał/a:
Halo grzech ??
grzech napisał/a:
16v phI
o czym ty mówisz ??

grzech napisał/a:
- jesli bedziesz chcial troche grzebac to wczesniej czy pozniej dojdziesz to tematu kompa, a w phII to jest o wiele trudniejszy temat niz phI


Ty chyba o Saxo myślisz ;) A my tu o Pugu gadamy ;D


o fuck, rzeczywiscie w temacie jest o pugu.

ps. bierz saxo

CHRZANEK - Pon 14 Sty, 2008

Przem_106 napisał/a:
Gdzie się można przywitać, bo jakoś nie mogę znaleźć działu :lol2:


HYDE PARK -> Tu się witamy

Dariano - Wto 15 Sty, 2008

CHRZANEK napisał/a:
Dariano napisał/a:
Ma to byc mocna N ka silnikowo z duzym hamulcem . dobrym zawieszeniem kiera i kublami w srodku

Hehehe to prawie tak jak mój :)
A czemu nie Saxo ? Dareczku ? Wolisz peżocika ?



Nie wiem czego nie saxo poprostu podoba mi sie rajdowy styl i to bardzo nie stac mnie na białe evo to chce miec białego Rallye :)

Łukasz jak bedziesz miał wolna chwile to wrzuc prosze jakies setupy do 8v

To poprostu ma byc auto ktorym wyjade pare razy w roku. I ma być w idealnym stanie.

Dariano - Wto 15 Sty, 2008

Przem_106 napisał/a:
Witam!
Od kwietnia jestem w posiadaniu 106 rallye ph II.
Do tej pory mam włożone w przebudowe auta ok. 10tyś. i nietknięty silnik!
Gdybym miał cofnąć czas - uważam że kupno 8v w cywilu było błędem, ale się nie dołuje, bo zawsze można zmienić silnik na 16v.

W przypadku tego auta mocna N-ka jest droga i niestety mało konkurencyjna (120 KM to max). Z A grupą jest chyba jeszcze gorzej:-(
Atuty rallye, to spewnością waga, mocny dół i prostrzy silnik.
Napewno rallye ma duszę i można się w nim zakochać.
Mam świetny przepis na to auto i wiem już kto mógłby to wykonać.
Koszt 5 tyś zł bez skrzyni.
Auto wtedy posłużyłoby naprawdę na bardzo długo, dllatego od ponad miesiąca zastanawiam się czy warto.

Ps
Radek Ćwięczek ma na sprzedaż naprawde zadbany egzemplarz rallye w N2 za ok 22000zł
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C4133552


Auto ma byc na uzytek wlasny a nie byc jakas topowa rajdówka :)
To ze auta to skarbona to zadna tajemnica nawet nie chce liczyc ile wlozylem w moje ex saxo :) ogolnie nie ma pozaru bede pomalutku realizowal moje marzenia i plany

Vlodarsky - Wto 15 Sty, 2008

Taka rajdówka tylko na ulicę eehhhhh
Bad-i - Śro 16 Sty, 2008

Darus nie badz bula i bierz PUGA :D - wpadnij do mnie to cie przekonam ;)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group