To samo mnie intrygowało qbus - Pon 14 Sty, 2008 Chrzanek ty juz eNki nie masz... dolocik
No wlasnie mocna eNka silnikowo... w Saxo i s16 sie to robi... a jak sprawa wyglada w rallye?Przem_106 - Pon 14 Sty, 2008 Witam!
Od kwietnia jestem w posiadaniu 106 rallye ph II.
Do tej pory mam włożone w przebudowe auta ok. 10tyś. i nietknięty silnik!
Gdybym miał cofnąć czas - uważam że kupno 8v w cywilu było błędem, ale się nie dołuje, bo zawsze można zmienić silnik na 16v.
W przypadku tego auta mocna N-ka jest droga i niestety mało konkurencyjna (120 KM to max). Z A grupą jest chyba jeszcze gorzej:-(
Atuty rallye, to spewnością waga, mocny dół i prostrzy silnik.
Napewno rallye ma duszę i można się w nim zakochać.
Mam świetny przepis na to auto i wiem już kto mógłby to wykonać.
Koszt 5 tyś zł bez skrzyni.
Auto wtedy posłużyłoby naprawdę na bardzo długo, dllatego od ponad miesiąca zastanawiam się czy warto.
Ps
Radek Ćwięczek ma na sprzedaż naprawde zadbany egzemplarz rallye w N2 za ok 22000zł
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C4133552CHRZANEK - Pon 14 Sty, 2008 Witaj Przemie 106
Zapraszam najpierw do tematu: "Tu się witamy" i tam 3 słowa o sobie i twojej 106.
Co do N-ki masz racje nie jest konkurencyjna, w A grupie już takiej różnicy nie ma.
Nawet skoda felicja 1,6 w A grupie może być konkurencyjna.
Ponieważ większość z nas nie jeździ w rajdach kryteria wyboru są troche inne.
Np koszt wyprodukowania kolejnych KM
W 8V jest znacznie niższy.
Co do swapu 8V na 16V to jest tu taki jeden który mógłby ci co nieco pomóc, tyle że musisz znaleźć głowice oraz wiązkę od 16V
A o aucie Ćwięczka też wiemy że fajne, nawet jeden z naszych kolegów przymierza sie do zakupu grzech - Pon 14 Sty, 2008 bierz 16v phI, bo:
- po co ladowac kase zeby podniesc moc ze 100 KM w gore skoro w 16v juz masz 120 bez ladowania kasy
- jesli bedziesz chcial troche grzebac to wczesniej czy pozniej dojdziesz to tematu kompa, a w phII to jest o wiele trudniejszy temat niz phI
- znam kilka osob ktore robily/mysla o slabie 8v -> 16v, nie znam nikogo kto robil 16v -> 8v , jakis powod musi byc CHRZANEK - Pon 14 Sty, 2008 Halo grzech ??
grzech napisał/a:
16v phI
o czym ty mówisz ??
grzech napisał/a:
- jesli bedziesz chcial troche grzebac to wczesniej czy pozniej dojdziesz to tematu kompa, a w phII to jest o wiele trudniejszy temat niz phI
Ty chyba o Saxo myślisz A my tu o Pugu gadamy Loko - Pon 14 Sty, 2008
CHRZANEK napisał/a:
A o aucie Ćwięczka też wiemy że fajne, nawet jeden z naszych kolegów przymierza sie do zakupu
Kto chce kupić to auto?strick - Pon 14 Sty, 2008 Chyba Mick cos mowił o zakupie Przem_106 - Pon 14 Sty, 2008 Gdzie się można przywitać, bo jakoś nie mogę znaleźć działu grzech - Pon 14 Sty, 2008
CHRZANEK napisał/a:
Halo grzech ??
grzech napisał/a:
16v phI
o czym ty mówisz ??
grzech napisał/a:
- jesli bedziesz chcial troche grzebac to wczesniej czy pozniej dojdziesz to tematu kompa, a w phII to jest o wiele trudniejszy temat niz phI
Ty chyba o Saxo myślisz A my tu o Pugu gadamy
o fuck, rzeczywiscie w temacie jest o pugu.
ps. bierz saxoCHRZANEK - Pon 14 Sty, 2008
Przem_106 napisał/a:
Gdzie się można przywitać, bo jakoś nie mogę znaleźć działu
HYDE PARK -> Tu się witamyDariano - Wto 15 Sty, 2008
CHRZANEK napisał/a:
Dariano napisał/a:
Ma to byc mocna N ka silnikowo z duzym hamulcem . dobrym zawieszeniem kiera i kublami w srodku
Hehehe to prawie tak jak mój
A czemu nie Saxo ? Dareczku ? Wolisz peżocika ?
Nie wiem czego nie saxo poprostu podoba mi sie rajdowy styl i to bardzo nie stac mnie na białe evo to chce miec białego Rallye
Łukasz jak bedziesz miał wolna chwile to wrzuc prosze jakies setupy do 8v
To poprostu ma byc auto ktorym wyjade pare razy w roku. I ma być w idealnym stanie.Dariano - Wto 15 Sty, 2008
Przem_106 napisał/a:
Witam!
Od kwietnia jestem w posiadaniu 106 rallye ph II.
Do tej pory mam włożone w przebudowe auta ok. 10tyś. i nietknięty silnik!
Gdybym miał cofnąć czas - uważam że kupno 8v w cywilu było błędem, ale się nie dołuje, bo zawsze można zmienić silnik na 16v.
W przypadku tego auta mocna N-ka jest droga i niestety mało konkurencyjna (120 KM to max). Z A grupą jest chyba jeszcze gorzej:-(
Atuty rallye, to spewnością waga, mocny dół i prostrzy silnik.
Napewno rallye ma duszę i można się w nim zakochać.
Mam świetny przepis na to auto i wiem już kto mógłby to wykonać.
Koszt 5 tyś zł bez skrzyni.
Auto wtedy posłużyłoby naprawdę na bardzo długo, dllatego od ponad miesiąca zastanawiam się czy warto.
Auto ma byc na uzytek wlasny a nie byc jakas topowa rajdówka
To ze auta to skarbona to zadna tajemnica nawet nie chce liczyc ile wlozylem w moje ex saxo ogolnie nie ma pozaru bede pomalutku realizowal moje marzenia i planyVlodarsky - Wto 15 Sty, 2008 Taka rajdówka tylko na ulicę eehhhhhBad-i - Śro 16 Sty, 2008 Darus nie badz bula i bierz PUGA - wpadnij do mnie to cie przekonam