CHRZANEK - Czw 17 Sty, 2008 Jeżeli chodzi o turbo to ma zastosowanie przelicznik pojemnośc x 1,7.
(choć nic sobie za to nie dam uciąc)Vlodarsky - Czw 17 Sty, 2008 czyli jak będzie 1,6 poparte wykresem np 140-150KM to i tak wrzucą taki samochód do klasy subaru ?qbus - Czw 17 Sty, 2008 no nie... po prostu odgornie z racji tego ze masz turbo pojemnosc przelicza sie razy 1.7... a ze powyzej 2000 jest tylko jedna klasa to tak bedzie to auto jezdzilo w klasie subaru, lancera, bmw or something... no ratowalo by Cie 1.0/1.1 na turbie jeszcze wtedy bys sie zalapal do 2 litrow.Vlodarsky - Czw 17 Sty, 2008 ale lipa To jest bez sensu auta powinny być dobierane mocą i ciężarem moim zdaniem.Loko - Czw 17 Sty, 2008 Reguły jak to reguły, powinny być jasne i czytelne i co najważniejsze nie poxostawiać wątpliwości, jakby dopuszczali, na podstawie mocy to jak by to miało wyglądać?
Chyba musieli by badać przed startem takie auto na hamowni, bo chyba nie wierzysz w to ze każdy uczciwie przyniósł by dobry wykres CHRZANEK - Czw 17 Sty, 2008
Vlodarsky napisał/a:
ale lipa To jest bez sensu
Nie Marku !
Nie jest to bez sensu.
Zaostalo to wprowadzone bardzo dawno temu i tak naprawde ma za zadanie wyrównać szanse samochodów turbo i na.
Juz w latach 80tych bylo wiadomo ze potencjal silników turbodoladowanych jest znacznie wiekszy niż silników wolnossacych (dzik to czyta i triumfuje ).
Owszem jako posiadacz 1,6turbo startujesz w ostatniej klasie z "potworami" typu subri i lancek, ale powiem Ci tak na pocieszenie że jak dla mnie silnik NA ma fajniejsza charakterystyke do KJSów.
Turbo jest super jak jest 4x4, albo jak próba jest po suchym i przyczepnym i z dluższymi prostymi bez nawrotów. Jeżeli nie to zanim odszukasz trakcje to ktoś inny np dobrze zrobionym CC jest juz na mecie.
Dla przykladu Rasta który nie jest wylącznie streetracingowcem też próbuje swoich sil w KJSach i niech sam powie czy pomimo 280KM wygrywa ?
Powiem wiecej: krete tory z krótkimi prostymi (lublin, radom, bydgoszcz) to też nie jest żywio turbo FWD.
Zapytaj Jimka czy nie mial problemów z trakcja na Lublinie ?
Bo przecież zawieszeniowo i hamulcowo Jego Miniak to pierwsza liga
Vlodi: Jak chcesz zrobic sprzet do wygrywania KJSów to rób AX 1,6 i odelż go na maxa.
Moim zdaniem nawet seryjne 100KM z 8V wystarczy Vlodarsky - Czw 17 Sty, 2008 CHRZANEK ja nic nie robie ani chwilowo nie zamierzam tylko zastanawiam się jak to jest. Gaz można też wciskać do połowy tak poza tym
Ale dalej twierdzę, że powinien być podział moc/waga a nie pojemność106 - Czw 17 Sty, 2008
Vlodarsky napisał/a:
Ale dalej twierdzę, że powinien być podział moc/waga a nie pojemność
czyli konkretnie... jak to widzisz? jak pisal ktos wyzej.. jak wg ciebie bedzie
weryfikowana moc?CHRZANEK - Czw 17 Sty, 2008 Hehehe Vlodi widzi to tak:
Na BK przed kjs jest waga i hamownia.
Po pomiarach auto jest przydzielane do odpowiedniej klasy:
klasa do 100KM do 800kg
klasa do 100KM do 1000kg
klasa do 100KM do 1200kg
klasa do 100KM pow 1200kg
klasa do 150KM do 800kg
itd kubas - Czw 17 Sty, 2008 to po jednej furze w klasie bedzie qbus - Czw 17 Sty, 2008 aaaa nie zapominajcie ze od tego roku w kjsie nie mozna miec butli na lpg... ha i tu was mam!Vlodarsky - Pią 18 Sty, 2008 Nie no powiedzmy :
Klasa do 1000 kg podzielona na do 100KM i powyżej
Klasa do 1200 kg do 140-150 i powyżejLoko - Sob 19 Sty, 2008 Tylko że nadal nie ma żadnego sposobu na weryfikacje mocy i wagi Vlodarsky - Sob 19 Sty, 2008 Waga+hamownia wydaje mi się, że te urządzenia mogą to zrobić qbus - Sob 19 Sty, 2008 rozmarzyles sie... malo ktory automobilklub ma fotokomorki a co dopiero mowic o hamowni