To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - Trakcja zimową porą

Gotti - Wto 22 Sty, 2008

mAbZ napisał/a:
A nie? Nie raz łebki w beemkach tylko mi smigają we wstecznych lusterkach.


i co po tym wnosisz że tył napęd zabija, tak?

Anonymous - Wto 22 Sty, 2008

sharxhunter napisał/a:
mAbZ, coś takiego ostatnio miało miejsce w centrum miasta u nas


...i dlatego posiadacze beemek postulują, żeby wyciąć przydrożne drzewa :rotfl:

Misiek_lbn - Wto 22 Sty, 2008

wszystko niewłaściwie użyte może zabić

EOT




doradźcie lepiej chłopakowi jak jeździć o_O

Anonymous - Wto 22 Sty, 2008

Mniej gazu a do tego mniej momentu- czyli bez redukcji. Na początek.
Anonymous - Wto 22 Sty, 2008

sharxhunter napisał/a:
pisałem to w oparciu o text z którego wynikało że nie da się jeździć samochodem FWD o mocy 130km...

w tym wypadku RWD mogło by doprowadzić do wielu szkód jak by tak tracił przyczepność przy zmianach pasów

jaśniej ?



Prosze cie :lol2: no juz mi rece opadaja jak czytam takie glupoty :lol2:

moja ex-Honda miala ok 230PS i jakos w zime dało rade jezdzic przy wadze 900kg i byla FWD nie AWD, obecnie jezdze 175Konnym RWD i jakos nawet jak bylo mocno oblodzone to jakos nie udało mi sie zabic ani nie zrobilem wielkich szkód.... juz jakies bajki wymyslacie i czepiacie sie jakis poszczegolnych jednostek....

moze jak jest zima to wstawcie auta do garazu, bedzie dla nas bezpieczniej :wall:

Anonymous - Wto 22 Sty, 2008

sharxhunter napisał/a:

doradźcie lepiej chłopakowi jak jeździć o_O



:ok:


gdzie jest moderator :hm:


czy dajemy limit 10 stron :spam:

rasta - Śro 23 Sty, 2008

Ciekaw co ja mam powiedzieć >400 Nm pod nogą na oście hehe

Fakt, że spod świateł nie da sę szybko ruszyć no ale nie ma trgedii

Widać, że kolega nie umie operować gazem...

qbus - Śro 23 Sty, 2008

Marcel wyolbrzymiasz... nie wiem ale tutaj jest chyba jakas ciagla nagonka na sharxa... przeciez chlopak ma 100% racje piszac o tym ze skoro ktos nie ogarnia FWD to RWD moglby sobie w latwiejszy sposob zrobic krzywde. Nie oszukujmy sei ale przeciez tylni naped nie wybacza tylu bledow co przedni, zwlaszcza na sliskim. A przynajmniej ja w taki sposob odbieram jego wypowiedz...
M - Śro 23 Sty, 2008

qbus napisał/a:
Marcel wyolbrzymiasz... nie wiem ale tutaj jest chyba jakas ciagla nagonka na sharxa... przeciez chlopak ma 100% racje piszac o tym ze skoro ktos nie ogarnia FWD to RWD moglby sobie w latwiejszy sposob zrobic krzywde.

Zgadzam sie, juz Marcelowi zwracalem uwage.

saxorulez - Śro 23 Sty, 2008

reasumując - mniej gazu :)
Jakarti - Śro 23 Sty, 2008

Drone napisał/a:
Panie i Panowie.

Pierwszy raz uzytkuje hot-hatcha w zimie.
No i jest bardzo duzy problem z trakcja

Pod swiatlami ruszam tak samo dynamicznie jak auta o polowe slabsze.
Albo mieszam kolami w miejscu, albo naciskam delikatnie gaz. Jak wcisne z centymetr nizej, to juz kola sie obracaja

Najgorsze jest to, ze nie mozna wykorzystac mocy nawet w celu dynamicznej zmiany pasa.
Jedziemy wsrod innych aut powiedzmy 40km/h. jade lewym pasem, ale widze ze prawy prawie pusty, musze tylko przeleciec przez srodkowy, ktory jedzie deko szybciej niz lewy.
Redukcja na II bieg, kierunek w prawo, gaz do dechy i...........nie przyspieszam
Kola miela w miejscu
Jak popada deszczyk to i na III biegu takie akcje sa

Jezdze Punto niecaly miesiac, a juz mysle o jakims 4x4, typu Subaru, czy chociaz Audi

Nie wiem jak jezdza ludzie z chipowanymi TDI. Chyba pocieszyc sie moca i momentem moga tylko na trasie przy przyspieszeniach od 100km/h wzwyz, bo przy nizszych predkosciach tylko kola sie kreca i auto tanczy.

Opony mam w sumie nie takie najgorsze, zimowki Nokian.


TO MOZE ZJEDZ W KONCU Z LODOWISKA....
- kurwa co to za pytanie?!

nie ma to jak HGT POWER :) )



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group