Bad-i - Pią 08 Lut, 2008 Chrzaniu zgadzam sie z toba, u Marceliniego jest ten problem ze on juz troche wylozyl w 106. Teraz pytanie za 100 punktow, kiedy konczy sie homo na 106 8v a kiedy na s16. Bo chyba u Marcela rozsadniej bylo by przejsc na S16 wlasnie.Mick - Pią 08 Lut, 2008 też się chętnie tego dowiem... bo może w ogóle nie ma sensu się ładować w 106 a już lepiej np 206 ze słabszą skrzynią
ale tak naprawde KADETy jakoś homologacje mają... wiec 106 tymbardziej powinno ją mieć..
CC tak samo jak kadetyMick - Pią 08 Lut, 2008 Marcin, a tak naprawde... u Ciebie bedzie jeszcze dużo pracy jak będziesz chciał przystosować samochód do PZM.. musisz homologować klatkę, musisz uzyskać książeczkę sportową samochodu, przejść przegląd sportowy...
a co do cen, to wejdź sobie na stronkę www.dzyr.pl kliknij na logo SPARCO. wejdziesz wtedy na sklep www.prince.com.pl Dzyru ma u nich 15% zniżki wiec zawsze to coś a ceny i tak mają przystępne. sys gaśniczy LICO 1299 - 15%Bad-i - Pią 08 Lut, 2008
Mick napisał/a:
jak będziesz chciał przystosować samochód do PZM.. musisz homologować klatkę
Mick, nie musisz homologować klatki. Ona ma byc zgodna z J i tyle.106 - Pią 08 Lut, 2008
Mick napisał/a:
musisz homologować klatkę
nie ma takiej potrzeby jesli jest wykonana zgodnie z zal J.. musisz miec
tylko faktury na rury
Mick napisał/a:
musisz uzyskać książeczkę sportową samochodu
dostajesz ja na pierwszym rajdzie na BK
Mick napisał/a:
przejść przegląd sportowy...
nie ma czegos takiego. jest BK przed kazdym rajdemAnonymous - Pią 08 Lut, 2008 co do znizek na czesci to napewno bede mial wieksze niz u Krzyska, ale moze i z nim sie dogadam .... jak bede budował auto to bedzie to w TRAXie u Pawła - w poniedzialek pojade do niego i policzymy i zobaczymy jak to bedzie wygldało CHRZANEK - Pią 08 Lut, 2008
Bad-i napisał/a:
Mick napisał/a:
jak będziesz chciał przystosować samochód do PZM.. musisz homologować klatkę
Mick, nie musisz homologować klatki. Ona ma byc zgodna z J i tyle.
Mick: ale tera przywalileś Jak krowa na asfalt
Marcel widze trzy opcje:
1) Albo sprzedac już teraz i jeszcze zabrać z samochodu co tylko sie da i sprzedac jako TOTALNEGO golasa (na stalówce, bez BOCZKÓW drzwiowych, itp)
2) Albo isć po bandzie i budować topowo z konwersja na 16V tak jak u Wujka Radzia
3) Albo (co jest w zasadzie też mozliwe) zrobic auto na cywila - wywalić klatkę, wstawic normalne fotele pasy i kanape a nawet radio - i sprzedać jako nówka funkiel nie używana w sporcie. Gdyby co to środek mogę Ci dac od swojego Anonymous - Pią 08 Lut, 2008 za 10k sprzedaje go od reki obecnie .... wiec moze warto ?! - w sumie wychodze na swoje prawie +/- 500-1000zł
w sumie poza boczkami nie ma co wyjmowac i alu
wersja 2 chyba najbardziej prawdopodobna, ale po wizycie w TRAXie bedzie decyzja...
nie mam nic do tego auta wiec nie ma opcji zebym zrobic cywila, podobne koszta jaby budowac rajdówke heheheMick - Pią 08 Lut, 2008
CHRZANEK napisał/a:
Bad-i napisał/a:
Mick napisał/a:
jak będziesz chciał przystosować samochód do PZM.. musisz homologować klatkę
Mick, nie musisz homologować klatki. Ona ma byc zgodna z J i tyle.
Mick: ale tera przywalileś Jak krowa na asfalt
bujaj sie
to kiedyś usłyszałem, że na pzm-y ma być homologowana... ok ciesze się, że się myliłem
co do badań też się myliłem, wiec spoko, fajnie, że na 1 BK uzyskuje się książeczkę sportową.CHRZANEK - Pią 08 Lut, 2008 Mick: wiesz że jajka sobie robie
Ale 106 mia 100% racji
Marcel: jak byś kiedyś dzialal przy pugu to wyjm te boczki - po co ci te dekagramy, a w lato to jest nawet przyjemniej w kabinie Anonymous - Pią 08 Lut, 2008
CHRZANEK napisał/a:
Marcel: jak byś kiedyś dzialal przy pugu to wyjm te boczki - po co ci te dekagramy, a w lato to jest nawet przyjemniej w kabinie
tak tak sa twoje, ale nie wiem czemu ich teraz nie wziałes juz sobie pijaczku
poprosze 4pak Peroni Jaco - Pią 08 Lut, 2008 Trudne pytanie zadałaś. Wszystko zależy oczywiście od tego ile możesz kasy na taką zabawkę poświęcić bo oczywiste jest że jak masz swoje to wszystko o samochodzie wiesz, wiesz co jest zrobione co trzeba zrobić... Natomiast z kupnem używanej rajdówki to może być różnie. Można kupić fajne zadbane autko o które ktoś dbał albo można kupić samochodzik w który po pierwszym rajdzie wszystko się posypie... więc jak już kupować używkę to należy ją dookładnie sprawdzić u kogoś kto się zajmuje budową i przygotowaniem takich samochodów no i oczywiście historię startów... A ktoś tu wypominał o środku z rallye ????106 - Pią 08 Lut, 2008
Jaco napisał/a:
i oczywiście historię startów...
temu sluzy ksiazka samochodu sportowego. jest w niej info o wszystkich
startach + info o ewentualnym nieukonczeniu rajdu + wszelkie uwagi z BK :)CHRZANEK - Pią 08 Lut, 2008
Jaco napisał/a:
A ktoś tu wypominał o środku z rallye ????
Chcesz ??
Marcel 08 napisał/a:
poprosze 4pak Peroni
Wcześniej był Jacek i Daniel
Czyli mam rabat
Po transakcji dajemy w czape ?Jaco - Pią 08 Lut, 2008 Ja pytałem a co tam masz w zestawie?