To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Clio 172 vs. Clio 182

lenny - Czw 21 Lut, 2008

elo, właśnie sie dowiedzialem ze koles ode mnie z biura smiga clio sportem 182KM... niebieski... podobno pieknie utrzymany... zna ktoś??
pcs - Czw 21 Lut, 2008

Greg napisał/a:
Marek23 napisał/a:
182 jest trochę cięższe

Naprawdę? Myslałem, że jest lżejsze bo np. nie ma całej wnęki na koło zapasowe i tegoz koła również nie posiada. Skąd więc ta masa?

Sprawdziłem - wg. danych na róznych stronkach (czemu nie zawsze mozna ufać) 172 waży 1035kg a 182 1100kg... ?!?!?! o_O


1035kg to wazy ph1, z tego co ja sprawdzalem to miedzy ph1 i ph2 jest wieksza roznica niz ph2 i ph3. W ph1 tez czesto podawana jest moc 169 a nie 172.

No i pamieajcie ze jest troche wersjii odelzonych w roznych fazach, cup, trophy, ragnotti.

dzik - Czw 21 Lut, 2008

zasadnicza roznica to kolektor wydechowy czyli 4-2-1 ktory w 172 potrafi dac 4-10KM. to jest jedyny element ktory warto brac z 182 z tego co pamietam
saxorulez - Czw 21 Lut, 2008

ECU jest to samo czy inna mapa siedzi?

Bo wałki są na bank te same - hociaż Gr N w homologacjahc troche sie od siebei róznią dla Fazy I, II i III

dzik - Czw 21 Lut, 2008

Trudno powiedziec, nikt sie nie bawi i wrzuca sie n-grupe ECU.
Anonymous - Czw 21 Lut, 2008

A jak bardzo rozni sie jazda jednym a drugim ?
Jaka jest realna roznica miedzy bezwladami ? przyspieszeniami ? elastyka ?
ktos mial okazje obiema wersjami polansowac sie po stricie ?
czy gadamy teoretycznie calkiem ? :)

dzik - Czw 21 Lut, 2008

bez jaj, kto to potrafi wyczuc?
to sa kosmetyczne zmiany pomiedzy phII a phIII

Anonymous - Czw 21 Lut, 2008

e no bez jaj to ci od daewo lanos ;)
ci co wymyslili nie ci co jezdza ;> zeby przypadkiem nikogo nie urazic.
a ogolnie to pytalem o to czy ktos ma odczucia z jazdy i jednym i drugim swoje wlasne.
nie to zebym sie czepial szczegolow ale 10 w gore wyglada lepiej na papierze niz w jezdzie wg mnie .

pcs - Czw 21 Lut, 2008

no najwieksza roznica jest miedzy ph1 i ph2, inaczej chodzi gaz bo ph1 na lince oraz w ph1 jest hujowy kierownik a fajny drazek do biegow a w ph2 i ph3 na odwrot :)
Greg - Czw 21 Lut, 2008

Zastanawia mnie jak większa masa + 10KM więcej przekłada się na osiągi względem 172. Miałem okazje byc przewieziony 182 i było baaardzo fajnie. :faja:
Anonymous - Pią 22 Lut, 2008

Greg napisał/a:
To jest juz auto niejakiego Lewap'a :) Udziala się m.in. na forum.subaru.pl - kupił tego cliacza w walentynki, faktycznie ponoc ideał. :) Ale cena 48k zabija, nie dla mnie.




Nie porównywałem go do wersji 172, ale może w najbliższym czasie uda sie dogadać z Markiem

Niemy - Sob 23 Lut, 2008

lewap napisał/a:
Nie porównywałem go do wersji 172, ale może w najbliższym czasie uda sie dogadać z Markiem


tyle, ze Marek nie ma serii, takze chyba bedzie ciezko porownywac

Marek23 - Sob 23 Lut, 2008

To się wydało... Jak tak chciałem z zaskoczenia się pojawić, r26 killer.
Niemy, w drodze powrotnej może bym do Gliwitz zawitał...

strick - Sob 23 Lut, 2008

Marek23 napisał/a:
może


Ale tylko moze :P

Niemy - Sob 23 Lut, 2008

Marek23 napisał/a:
To się wydało...


tego nie da sie ukryc :)
Marek23 napisał/a:
w drodze powrotnej może bym do Gliwitz zawitał...


jasne, wpadaj i tak masz w miare po drodze



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group