To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełn± wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - C20XE (2.0 16v astra GSI) w chrupku

Stacho - Pon 03 Mar, 2008

Marcel 08 napisał/a:
to nie były chyba GSI w kombi a 2.0 Ecotec 136PS ;)


Mylisz się ;) były c20xe w budzie kombi :)

Anonymous - Pon 03 Mar, 2008

Stacho_16V napisał/a:
Marcel 08 napisał/a:
to nie były chyba GSI w kombi a 2.0 Ecotec 136PS ;)


Mylisz się ;) były c20xe w budzie kombi :)


chyba były ale w budzie F <93r. a to byly EcoTec 136PS

Stacho - Pon 03 Mar, 2008

c20xe w takiej budzie :) http://www.mojeauto.net/fotki/opel/astra_02.jpg
jest nawet taka w Lublinie i to nie był swap :)

Anonymous - Pon 03 Mar, 2008

wg mnie w kombi był montowany ten silnik:
2.0 litra X20XEV (Ecotec) 1998cm³ 100kW 5400rpm 185Nm 4000rpm MPi DOHC 10.8:1
a nie ten
2.0 litra C20XE 1998cm³ 110kW 6000rpm 196Nm 4600rpm MPi DOHC 10.5:1

KonradMK - Pon 03 Mar, 2008

mój chrupek to 1998 rocznik, astra F, 1.4 ecotec 90KM. nie powiem że 156 KM by było przyjemniejsze w prowadzeniu ale to oczywi¶cie tylko swap dla funu
dzik - Pon 03 Mar, 2008

Ja wyznaje taka zasade ze jak posiadasz wydmuszke typu R5 to potrzeba miec drugi pewny bezawaryjny samochod do jazdy po bulki i po czesci.
Nie psuj astry bo nie bedziesz mial czym po bulki jezdzic

Anonymous - Pon 03 Mar, 2008

popieram dzika - Kondzi$ skończ r5 :]
mi - Pon 03 Mar, 2008

dzik napisał/a:
Ja wyznaje taka zasade ze jak posiadasz wydmuszke typu R5 to potrzeba miec drugi pewny bezawaryjny samochod do jazdy po bulki i po czesci.
Nie psuj astry bo nie bedziesz mial czym po bulki jezdzic


¶więte słowa! 2 fury: wydumka + dupowóz codzienny

Marek23 - Pon 03 Mar, 2008

Marcel 08 napisał/a:
a nie ten
2.0 litra C20XE 1998cm³ 110kW 6000rpm 196Nm 4600rpm MPi DOHC 10.5:1

Ten też był.

KonradMK - Pon 03 Mar, 2008

mi nie chodzi o dłubanie tylko prosty swap... (oksymoron co? :D )
dzik - Pon 03 Mar, 2008

KonradMK napisał/a:
mi nie chodzi o dłubanie tylko prosty swap... (oksymoron co? :D )


Nie ma prostych swapow.
Przy swapie nawet tym najbardziej prostym masz 1001 spraw do przypilnowania, a pozniej "zawsze cos". Niby pierdoly ale potrafia unieruchomic samochod.

Anonymous - Pon 03 Mar, 2008

KonradMK napisał/a:
mi nie chodzi o dłubanie tylko prosty swap... (oksymoron co? :D )


kazda wymiana silnika na inny niz masz seryjnie jest MODYFIKACJA, poza tym warto by było pomyslec wtedy o tarczach na tył, czyli kolejne koszta i Modyfikacje...

ja bym sobie odpuscił narazie :] - a to co masz zainwestowac przepraszam durnie w Astre wsadz w r5 ;)

KonradMK - Pon 03 Mar, 2008

no ok... :( ale chciałem dobrze
Anonymous - Pon 03 Mar, 2008

KonradMK napisał/a:
no ok... :( ale chciałem dobrze


ziom tylko nie odbieraj mojego zniechecania ciebie zle - zreszta i tak zrobisz co chcesz :*

KonradMK - Pon 03 Mar, 2008

teraz tak mówisz, żebym nie płakał


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group