pcs - Czw 16 Mar, 2006 Ja mam, genialne autko, niestety prawie nie do kupienia w dobrym stanie. B16a1 podobno na hamowni czesto pokazuje lepsze wyniki niz b16a2, chociaz niby ma 10 koni mniej. Natomiast buda wazy pewnie z 200 kilo mniej niz 6 generacja.Marek23 - Czw 16 Mar, 2006 Takie civy fajnie chodzą... A jest może ktoś z mojej okolicy, bo chętnie bym sprawdził się z takim civem lub clio sportem :diabel:saxorulez - Pon 20 Mar, 2006
nox napisał/a:
taki mały OT jak juz jesteśmy w temacie civiców to ma ktos wyrobiona opinie o 4gen ivt??
robiłem go w serii.. ale raz strasznie objechał mnie iVT z wygrzebanym wnętrzem i nie wiem czym jeszcze bo nie zdążyłem zapytać... odjeżdzał mocno na 4 i 5 bieguLoko - Pon 20 Mar, 2006 Taki ivt to ma według danych 7,2 do setki czyli łądnie zapier...Prezesiak - Pon 20 Mar, 2006 Saxorulez, czegos nie rozumiem.
Piszesz, ze objezdza Cie VTi, a IVT dostaje...hmm przeciez one jezdza bardzo podobnie
Sam sie przekonalem ostatnio jak jezdzi 4 gen. SOHC Non-VTEC 110KM. Nie wiem ile to dokladnie wazy ale obstawiam, ze nie wiecej niz 900kg bo szlo rowno ze mna Loko - Pon 20 Mar, 2006 Hmm może to chodziło o sohc, bo sohc ma według danych 8,9 do setki, czyli seryjny saxofon objechał by je bez problemu, albo może dohc bez vtec które według danych powinno iść równo z saxo, bo iVT ze swoimi 150 km i masą koło 900 to raczej nie powinno mieć problemów seryjnym saxofonem.Prezesiak - Wto 21 Mar, 2006 Wada IVT, a wlasciwie silnika B16 jest to, ze duzo wazy w porowaniu do DOHC D16, a tym bardziej SOHC D16 i o ile civic z tym ostatnim wazy okolo 900 kg to IVT juz okolo 1000. Nie wiem czym to dokladnie jest spowodowane bo roznica wagi samych silnikow to okolo 60kg, wiec cos jeszcze musi go dociazac. A co do SOHC 1.6 w 4 gen to seria robi z tego co wiem wysokie 15 na 400, wiec faktycznie saxo jest szybsze ale jakiejs masakry nie ma. IVT powinno robic niskie 15 albo wysokie 14saxorulez - Wto 21 Mar, 2006 Jedyne VTi z jakim jechałem to TheMc B16A.. wiec nie mam porównania z innymi. TheMc był szybszy ale dopiero na wyższych biegach. 1 i 2 (czyli do 100) praktycznie równo. Natomiast iVT nie wiem w jakiej generacji i czy sohc czy dohc czy ohv takie kańciaste to w czerwcu 2005 w sohaczewie objeżdzałem na 1/4 może nie masakrując ale byłem szybszy.. gdyby to było 1000m to zapewne by wygrał bo zaczynał mnie dochodzićLoko - Wto 21 Mar, 2006 Jeśli to iVT to silnik tylko 150 km dohc b16a1.