Oj tam Bad-i , masz homologowane 106 z homologacja i homologowanymi akcesoriami, więc masz czym jeździć w Rajdach.
Clio to chyba robileś nie po to żeby nim szaleć po lesie i straszyć wiewiórki, tylko po to żeby bylo piekne, jedyne, niepowtarzalne, i żeby Pan Ragnotti je zobaczyl i pomyślal: motyla noga to w Polsce też takie mają
He he no to prawda, Puga w swoim czasie i tak wydlubie (niestety za dobrze siebie znam). Szkoda tylko ze na przyklad takiego puga nie mozna dlubnac na Maxi i nim startowac. Bo sorry (wiem wiem ze ja kochacie) ale jakbym mial wyjechac Felicja Kit Car to wole jednak latac clio po lesie i straszyc wiewiorki
a Ragnotti to myslal ze mu w tym czasie zajeb........ auto z garazu tylko troche ubozsze \
tak dla ciekawosci napisze: w polsce mielismy wiecej Maxi niz bylo w papierach. Dwa auta klony Policaje nawet zabrali 106 - Czw 06 Mar, 2008
Bad-i napisał/a:
tak dla ciekawosci napisze: w polsce mielismy wiecej Maxi niz bylo w papierach. Dwa auta klony Policaje nawet zabrali ;)
a cos wiecej ..... :)Bad-i - Pią 07 Mar, 2008
106 napisał/a:
Bad-i napisał/a:
tak dla ciekawosci napisze: w polsce mielismy wiecej Maxi niz bylo w papierach. Dwa auta klony Policaje nawet zabrali
a cos wiecej .....
hehe no jak to?? Kiedys bylo nawet tak ze Renault Polska mialo dokumenty na 2 Maxi (oba byly dla Janusza - spec tarmac i gravel) a tutaj na rajdzie przyjechalo jeszcze jedno
Jedno to nawet z kopytami poszlo do Dani polll - Pią 07 Mar, 2008 takie same walki sa lub byly w super stajni rajdowej na lubelszczyznie w jednym czasie lancer byl w olsztynie na agapicie i na rajdzie nowej zelandi numery rej byly takie same Bad-i - Pią 07 Mar, 2008 numer rej. to nie to samo co numer homologacji