dzik - Sob 05 Kwi, 2008 Ubogo, bogato, dzisiaj wrozycie z fusow a jutro Vlodi do mnie dzwoni i sie ustawiamy na AFR
P.S. Nie doczytalem wczesniej ze wtryski zmieniles. Bez strojenia to srednio madry pomysl.M - Sob 05 Kwi, 2008 afro zmierzone
doł - 14,15
srodek 10.5 - 11
potem pnie sie do gory przy mocy maksymalnej 12.2 a potem znowu w dół.dzik - Sob 05 Kwi, 2008 Z jakich na jakie zamieniles wtryski?ade - Sob 05 Kwi, 2008 no to srodek zalany w trupa:D przypuszczam, ze to jest ten moment co bardzo slabo idzie...
gora zreszta tez troche zalana
na dole teoretycznie za ubogo.... ale sporo aut z dolu jedzie na stechiometrycznej...
astra do 3500 jedzie po lambdzie... na 14,5Vlodarsky - Sob 05 Kwi, 2008 dół i góra zalana... środek własnie w miare...saxorulez - Sob 05 Kwi, 2008
Vlodarsky napisał/a:
środek własnie w miare...
w jaki miarę?? 11 to chyba dla turbo??dzik - Nie 06 Kwi, 2008
Vlodarsky napisał/a:
dół i góra zalana... środek własnie w miare...
14 to zalany a 10,5 jest dobrze?M - Nie 06 Kwi, 2008 Po poludniu wrzuce wykres to ogarniesz dziku jak to wyglada.Anonymous - Nie 06 Kwi, 2008 Vlodi niepotrzebnie wymieniles wtryskiwacze!!! One sa znaczaco za duze: ok. 260cc/min w porownaniu do twoich 196cc/min!!!
Przeloz wtryski i zobacz co sie dzieje. Bez remapa sie obejdzie. Jak zechcesz sie dalej bawic kup nastawny regulator paliwa.
Zycze powodzenia w testach bez filtra powietrza (przez stozek i tak juz wystarczajaco duzo syfu idzie) ade - Nie 06 Kwi, 2008
dzik napisał/a:
Vlodarsky napisał/a:
dół i góra zalana... środek własnie w miare...
14 to zalany a 10,5 jest dobrze?
14 to jest ok do spokojnej jazdy.... 10.5 to w cholere zalany...
wolnossace zazwyczaj najlpiej jezdza w okolicach 13,2... ale nie ma regulysaxorulez - Nie 06 Kwi, 2008 ade,
a czy nie powinno to być 12,5 w/g teorii ?ade - Nie 06 Kwi, 2008
saxorulez napisał/a:
ade,
a czy nie powinno to być 12,5 w/g teorii ?
hmm, wydawalo mi sie, ze 13,2... chociaz moze masz racje
ale to i tak teoria bo w praktyce roznie wychodzi:dsaxorulez - Nie 06 Kwi, 2008 jak z każdą TEORIĄ Vlodarsky - Pon 07 Kwi, 2008 Może inaczej Panowie. Sugerowałem się tym jak samochód jedzie a nie tym jakie są wyniki.
Bo samochód jedzie od 4500 do 6700 a później znowu słabnie.
Wiecie co... może ktoś mi powie czym jest AFR ? Bo z tego co czytam to napewno nie jest to współczynnik nadmiaru powietrza lamba. To jest poprostu stosunek powietrze/paliwo ? czy co ? A jeśli tak rzeczywiście jest, że to powietrze/paliwo to jaka jest najefektywniejsza mieszanka ? Bo z tego co widzę jest to dalekie od mieszanki Stechiometrycznej ?
P.S. Kolejny raz wykształcenie techniczne pada w walce z internetowo-angielskim nazewnictwem...saxorulez - Pon 07 Kwi, 2008 AFR - air to fuel ratio, czyli stosunek powietrza do paliwa.
Idealnei jest dla silnika n/a 12,5
ale wiecej powie Ci o tym zapewne eM który wie w jakim zakresie obrotów i przy jakim otwarciu przepustnicy jaki AFR warto mieć.