To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - S16 brak mocy

dzik - Sob 05 Kwi, 2008

Ubogo, bogato, dzisiaj wrozycie z fusow a jutro Vlodi do mnie dzwoni i sie ustawiamy na AFR

P.S. Nie doczytalem wczesniej ze wtryski zmieniles. Bez strojenia to srednio madry pomysl.

M - Sob 05 Kwi, 2008

afro zmierzone
doł - 14,15
srodek 10.5 - 11
potem pnie sie do gory przy mocy maksymalnej 12.2 a potem znowu w dół.

dzik - Sob 05 Kwi, 2008

Z jakich na jakie zamieniles wtryski?
ade - Sob 05 Kwi, 2008

no to srodek zalany w trupa:D przypuszczam, ze to jest ten moment co bardzo slabo idzie...

gora zreszta tez troche zalana

na dole teoretycznie za ubogo.... ale sporo aut z dolu jedzie na stechiometrycznej...

astra do 3500 jedzie po lambdzie... na 14,5

Vlodarsky - Sob 05 Kwi, 2008

dół i góra zalana... środek własnie w miare...
saxorulez - Sob 05 Kwi, 2008

Vlodarsky napisał/a:
środek własnie w miare...


w jaki miarę?? 11 to chyba dla turbo??

dzik - Nie 06 Kwi, 2008

Vlodarsky napisał/a:
dół i góra zalana... środek własnie w miare...


14 to zalany a 10,5 jest dobrze?

M - Nie 06 Kwi, 2008

Po poludniu wrzuce wykres to ogarniesz dziku jak to wyglada.
Anonymous - Nie 06 Kwi, 2008

Vlodi niepotrzebnie wymieniles wtryskiwacze!!! One sa znaczaco za duze: ok. 260cc/min w porownaniu do twoich 196cc/min!!!

Przeloz wtryski i zobacz co sie dzieje. Bez remapa sie obejdzie. Jak zechcesz sie dalej bawic kup nastawny regulator paliwa.

Zycze powodzenia w testach bez filtra powietrza (przez stozek i tak juz wystarczajaco duzo syfu idzie) :)

ade - Nie 06 Kwi, 2008

dzik napisał/a:
Vlodarsky napisał/a:
dół i góra zalana... środek własnie w miare...


14 to zalany a 10,5 jest dobrze?


14 to jest ok do spokojnej jazdy.... 10.5 to w cholere zalany...

wolnossace zazwyczaj najlpiej jezdza w okolicach 13,2... ale nie ma reguly

saxorulez - Nie 06 Kwi, 2008

ade,

a czy nie powinno to być 12,5 w/g teorii ?

ade - Nie 06 Kwi, 2008

saxorulez napisał/a:
ade,

a czy nie powinno to być 12,5 w/g teorii ?


hmm, wydawalo mi sie, ze 13,2... chociaz moze masz racje

ale to i tak teoria bo w praktyce roznie wychodzi:d

saxorulez - Nie 06 Kwi, 2008

jak z każdą TEORIĄ :D
Vlodarsky - Pon 07 Kwi, 2008

Może inaczej Panowie. Sugerowałem się tym jak samochód jedzie a nie tym jakie są wyniki.
Bo samochód jedzie od 4500 do 6700 a później znowu słabnie.

Wiecie co... może ktoś mi powie czym jest AFR ? Bo z tego co czytam to napewno nie jest to współczynnik nadmiaru powietrza lamba. To jest poprostu stosunek powietrze/paliwo ? czy co ? A jeśli tak rzeczywiście jest, że to powietrze/paliwo to jaka jest najefektywniejsza mieszanka ? Bo z tego co widzę jest to dalekie od mieszanki Stechiometrycznej ?


P.S. Kolejny raz wykształcenie techniczne pada w walce z internetowo-angielskim nazewnictwem...

saxorulez - Pon 07 Kwi, 2008

AFR - air to fuel ratio, czyli stosunek powietrza do paliwa.

Idealnei jest dla silnika n/a 12,5

ale wiecej powie Ci o tym zapewne eM który wie w jakim zakresie obrotów i przy jakim otwarciu przepustnicy jaki AFR warto mieć.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group