To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - Przejazdzka Civiciem

dzik - Pon 21 Kwi, 2008

Tutaj nie ma co zaprzeczac ze K20 to chyba najlepsze 2.0 NA jakie mozna kupic w salonie.
W tym wypadku licza sie dobre podstawy, czyli skok dobry do krecenia i dobra glowica.
Skok moze nie najmniejszy ale odpowiednio maly, glowica wiadomo, poprawiac nie trzeba.

I to czego we francuzach brakuje, ogromne zaplecze wiedzy i czesci, Chcesz 250KM? Wiesz co musisz kupic.

M - Pon 21 Kwi, 2008

Klocki LEGO, zawsze to mówiłem :D

TomsoN - Pon 21 Kwi, 2008

Też miałem okazje widzieć to w akcji i powiem, że masakrator.
Jest to auto Andrzeja Jabłońskiego z Katowic :) akurat jest to ziom mojego dobrego kolegi ;D szpan :rotfl:


Był z tego co pamiętam v-ce MP w profi.
Na torze też nieźle daje radę. W Poznaniu na ALT miał bodajże 1:58.
Mam jeszcze filmik jak klepie m3 e46 na streecie.

dzik - Pon 21 Kwi, 2008

TMs napisał/a:

Mam jeszcze filmik jak klepie m3 e46 na streecie.


dawaj :)

lenny - Pon 21 Kwi, 2008

saxorulez napisał/a:
to i ja napiszę 1650 więcej od mojego


a tylko 600 od mojego:) jjeeaahh bicz!:) dobra hania! strasznie musi latać...

Anonymous - Pon 21 Kwi, 2008

a co z niutami ? :)
TomsoN - Pon 21 Kwi, 2008

Prosze Dziku :*
http://download.yousendit.com/A4C54B827F90F6FD
Odtwarzam to Media Player Classiciem.

CHRZANEK - Pon 21 Kwi, 2008

mikson napisał/a:
a co z niutami ?


"Nie ma, wyszli wyjechali" :D :D :D

dzik - Pon 21 Kwi, 2008

TMs napisał/a:
Prosze Dziku :*
http://download.yousendit.com/A4C54B827F90F6FD
Odtwarzam to Media Player Classiciem.


Dzieki :*

Ale z drugiej strony patrzac, M3 nie dostalo tak duzo.
Z tych dwoch wolalbym M3.

rasta - Pon 21 Kwi, 2008

Eeetam M3 E46 też sklepałem ;D

A tak na poważnie, respect, choć miałem okazję widzieć Integrę co miała 300 w N/A

k-mart - Pon 21 Kwi, 2008

napisac cos fajnego? :D
TomsoN - Pon 21 Kwi, 2008

Ale to jest stary filmik ma z 2 lata:P a mody pewnie jakieś doszły.
W dodatku byłem przekonany, że tam jest pod 290 NA. Dodatkowo na zawody wsadzi laminat itp. to się robi ładnie :>

Rasta - integra sienkiego ? :]

Anonymous - Pon 21 Kwi, 2008

A ten gość nie ma czasami ksywki Sobol ? I nie chciał wsadzić tego silnika przy set upe 250ps do civic chyba III generacji ( Tak, nie pomyliłem się, 3 generacji :> ) ?

Jeżeli to ten to kiedyś widziałem (niestety nie na żywo) jak to auto zamiata i czasy z toru Poznań jak masakrował znacznie mocniejszych rywali...

Auto budzi respect, tym bardziej że NA. Ale jeżeli chodzi o liczbę koniuF to niejaki Jaqb ma 304hp i 280nm dzięki kompresorowi w takim samym samochodzie :)

pzdr.

TomsoN - Pon 21 Kwi, 2008

To nie Sobol, on jest z 3citi.
Ma hybryde K24(blok od nowego accorda tajpesa)/K20(czapka tajperowa z ep3) NA tak samo jak Kras. Dochodzi niuton i moc, ale też niżej kręci(8k - moc pnie się ciągle do góry ale ze względów bezpieczeństwa). W kompresorze też kręci niżej dla bezpieczeństwa.

Przytoczę pewną rozmowę po LAP Race'ie wczorajszym. Jaqb - zajął 3 miejsce (304KM@8336rpm, 280NM@6700rpm)) Kras - zajął 2 miejsce (260KM@8000rpm, 270Nm@5500rpm)

Piotrek01R napisał/a:
Kras jak wypadasz "na wprost" w stosunku do jaqbowego CTRa?

Jaqb szybszy. Z zatrzymanego nie próbowaliśmy. Z rolki trzymam się mniej więcej na jednej długości do końca 5. Później wychodzi różnica mocy i przede wszystkim obrotów, bo ja jednak muszę wbić 6 o te 600rpm wcześniej.
Natomiast subiektywnie u mnie jest znacznie lepszy dół i trochę lepszy środek. Góra zdecydowanie dla Jaqba.

Marek23 - Pon 21 Kwi, 2008

TMs napisał/a:
Na torze też nieźle daje radę. W Poznaniu na ALT miał bodajże 1:58.

Na mokrym, jeszcze wtedy mial slabsza fure...
dzik napisał/a:
Ale z drugiej strony patrzac, M3 nie dostalo tak duzo.
Z tych dwoch wolalbym M3.

Jak wyzej,wtedy jeszcze cif byl slabszy...
mikson napisał/a:
a co z niutami ?

Jest 260 przy 5000 bodajze. I teraz krotka pilka dla obozu NM. Jak jeszcze jakis osiol napisze, ze NM jest wazne, ze elastycznosc, ze z rolki, ze duperele... Koles wrzucil odpowiedni bieg by byly odpowiednie obroty i bez niutkow auto poszlo jak wsciekle. A skoro od 5000 do 9500 jest vtec, do tego krotsza skrzynia, to naprawde niewazne jak auto jedzie dolem.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group