dzik - Pon 21 Kwi, 2008 Tutaj nie ma co zaprzeczac ze K20 to chyba najlepsze 2.0 NA jakie mozna kupic w salonie.
W tym wypadku licza sie dobre podstawy, czyli skok dobry do krecenia i dobra glowica.
Skok moze nie najmniejszy ale odpowiednio maly, glowica wiadomo, poprawiac nie trzeba.
I to czego we francuzach brakuje, ogromne zaplecze wiedzy i czesci, Chcesz 250KM? Wiesz co musisz kupic.M - Pon 21 Kwi, 2008 Klocki LEGO, zawsze to mówiłem TomsoN - Pon 21 Kwi, 2008 Też miałem okazje widzieć to w akcji i powiem, że masakrator.
Jest to auto Andrzeja Jabłońskiego z Katowic akurat jest to ziom mojego dobrego kolegi szpan
Był z tego co pamiętam v-ce MP w profi.
Na torze też nieźle daje radę. W Poznaniu na ALT miał bodajże 1:58.
Mam jeszcze filmik jak klepie m3 e46 na streecie.dzik - Pon 21 Kwi, 2008
TMs napisał/a:
Mam jeszcze filmik jak klepie m3 e46 na streecie.
dawaj lenny - Pon 21 Kwi, 2008
saxorulez napisał/a:
to i ja napiszę 1650 więcej od mojego
a tylko 600 od mojego:) jjeeaahh bicz!:) dobra hania! strasznie musi latać...Anonymous - Pon 21 Kwi, 2008 a co z niutami ? TomsoN - Pon 21 Kwi, 2008 Prosze Dziku http://download.yousendit.com/A4C54B827F90F6FD
Odtwarzam to Media Player Classiciem.CHRZANEK - Pon 21 Kwi, 2008
Ale z drugiej strony patrzac, M3 nie dostalo tak duzo.
Z tych dwoch wolalbym M3.rasta - Pon 21 Kwi, 2008 Eeetam M3 E46 też sklepałem
A tak na poważnie, respect, choć miałem okazję widzieć Integrę co miała 300 w N/Ak-mart - Pon 21 Kwi, 2008 napisac cos fajnego? TomsoN - Pon 21 Kwi, 2008 Ale to jest stary filmik ma z 2 lata:P a mody pewnie jakieś doszły.
W dodatku byłem przekonany, że tam jest pod 290 NA. Dodatkowo na zawody wsadzi laminat itp. to się robi ładnie
Rasta - integra sienkiego ? Anonymous - Pon 21 Kwi, 2008 A ten gość nie ma czasami ksywki Sobol ? I nie chciał wsadzić tego silnika przy set upe 250ps do civic chyba III generacji ( Tak, nie pomyliłem się, 3 generacji ) ?
Jeżeli to ten to kiedyś widziałem (niestety nie na żywo) jak to auto zamiata i czasy z toru Poznań jak masakrował znacznie mocniejszych rywali...
Auto budzi respect, tym bardziej że NA. Ale jeżeli chodzi o liczbę koniuF to niejaki Jaqb ma 304hp i 280nm dzięki kompresorowi w takim samym samochodzie
pzdr.TomsoN - Pon 21 Kwi, 2008 To nie Sobol, on jest z 3citi.
Ma hybryde K24(blok od nowego accorda tajpesa)/K20(czapka tajperowa z ep3) NA tak samo jak Kras. Dochodzi niuton i moc, ale też niżej kręci(8k - moc pnie się ciągle do góry ale ze względów bezpieczeństwa). W kompresorze też kręci niżej dla bezpieczeństwa.
Przytoczę pewną rozmowę po LAP Race'ie wczorajszym. Jaqb - zajął 3 miejsce (304KM@8336rpm, 280NM@6700rpm)) Kras - zajął 2 miejsce (260KM@8000rpm, 270Nm@5500rpm)
Piotrek01R napisał/a:
Kras jak wypadasz "na wprost" w stosunku do jaqbowego CTRa?
Jaqb szybszy. Z zatrzymanego nie próbowaliśmy. Z rolki trzymam się mniej więcej na jednej długości do końca 5. Później wychodzi różnica mocy i przede wszystkim obrotów, bo ja jednak muszę wbić 6 o te 600rpm wcześniej.
Natomiast subiektywnie u mnie jest znacznie lepszy dół i trochę lepszy środek. Góra zdecydowanie dla Jaqba.Marek23 - Pon 21 Kwi, 2008
TMs napisał/a:
Na torze też nieźle daje radę. W Poznaniu na ALT miał bodajże 1:58.
Na mokrym, jeszcze wtedy mial slabsza fure...
dzik napisał/a:
Ale z drugiej strony patrzac, M3 nie dostalo tak duzo.
Z tych dwoch wolalbym M3.
Jak wyzej,wtedy jeszcze cif byl slabszy...
mikson napisał/a:
a co z niutami ?
Jest 260 przy 5000 bodajze. I teraz krotka pilka dla obozu NM. Jak jeszcze jakis osiol napisze, ze NM jest wazne, ze elastycznosc, ze z rolki, ze duperele... Koles wrzucil odpowiedni bieg by byly odpowiednie obroty i bez niutkow auto poszlo jak wsciekle. A skoro od 5000 do 9500 jest vtec, do tego krotsza skrzynia, to naprawde niewazne jak auto jedzie dolem.