Bad-i - Sob 26 Kwi, 2008 lenny - Nie 27 Kwi, 2008 shat up and fuck offf!! bo was udusze szalikiem!Anonymous - Pon 28 Kwi, 2008 ooo szalikowiec !!!
to pewnie huligan
a jak huligan to pewnie bandyta
MARCEL !!!!! BIJ GO !!! ON ZA POLONIA JEST !!!!! CHRZANEK - Pon 28 Kwi, 2008
106 napisał/a:
jak pasy to tylko szerokie 3 calowe z mocnymi metalowymi klamrami 4pkt
Hmmm że szerokie to się zgodzę
Ale 4p to jakiś przeżytek z XIXw...
Zawsze w 4 punktowych z centralną klamrą irytowało mnie że klamra wędruje coraz wyżej i wyżej i wyżej...
Zdecydowanie lepsze są 6punktowe - tam ten problem nie występuje, a różnica w cenie nie jest znaczna.
No i odradzam pasy niewiadomego pochodzenia (tzw chińskie).
Najlepsze pasy produkuje SABELT i SCHROTH.
Inne dobre firmy takie jak SPARCO, OMP, MOMO to zazwyczaj któraś z w/w tylko z inną naszywką
Jak byś chciał MOMO to zapraszam na PW Vlodarsky - Pon 28 Kwi, 2008
CHRZANEK napisał/a:
Najlepsze pasy produkuje SABELT
i tego się trzymam !!GeKo - Śro 30 Kwi, 2008
Vlodarsky napisał/a:
CHRZANEK napisał/a:
Najlepsze pasy produkuje SABELT
i tego się trzymam !!
Chłopaki nie Sabelt tylko TRW dla Sabelta, OMP, SPARCO i cholera wie kogo jeszcze Osobiście polecam Schrota z dwóch powodów.
Pierwszy to centralna klamra z uchwytem oczkowym, minimalizuje ryzyko odpięcia sobie pasów podczas daszka niechcący. Drugi specjalny bezpiecznik wbudowany w pasy który po dzwonie informuje czy pas sie nadaje do użytku jeszcze. Jest to o tyle istotne jeśli kupujemy pasy używane.
Chrzanek co do 4pkt masz racje klamra ta goni po ciele troche, ale 6pkt. to trza seryjny fotel dziurawić a bez przelotki to lipa. No i inna sprawa ze Ci ktorzy mieli grubą bombe w 6pkt. Polecają 4pkt.106 - Śro 30 Kwi, 2008 to moze dlatego ze ja ustawiam sobie pasy przed kazdym rajdem to mi nie
wedruje do gory. ja czuje sie pewnie w 4p 2 6p nigdy nie jezdzilem ale
przeciez wiele osob majac pasy 6p jezdzilo w konfiguracji 4p.. jakies powody
musza byc :)lenny - Śro 30 Kwi, 2008
GeKo napisał/a:
minimalizuje ryzyko odpięcia sobie pasów podczas daszka niechcący.
hehehe...
ale ja szukam tylko pasów na lublin:) nie planuje kurwa żadnych daszków!!!
szukałem... bo zrobilem loda komu trzeba i juz mam:)Bad-i - Śro 30 Kwi, 2008
lenny napisał/a:
GeKo napisał/a:
minimalizuje ryzyko odpięcia sobie pasów podczas daszka niechcący.
bo zrobilem loda komu trzeba i juz mam:)
chyba nie Adasiowi CHRZANEK - Śro 30 Kwi, 2008
GeKo napisał/a:
ale 6pkt. to trza seryjny fotel dziurawić a bez przelotki to lipa.
To fakt - nie pomyślałem....
GeKo napisał/a:
Ci ktorzy mieli grubą bombe w 6pkt. Polecają 4pkt.
Dla jasności to pewnie masz na myśli pasy 5pkt (4pkt + pojedyńczy pas kroczowy) w tej konfiguracji faktycznie "narządy" były w sporym niebezpieczeństwie, ale wariant 6pkt z poprawnie zamontowanymi pasami kroczowymi znacznie minimalizuje uszkodzenie "fistacha", a dodatkowo powoduje że klamra jest na wysokości pasa, a nie na brzuchu...
Reasumując każdy z w/w modeli pasów moge załatwić Greg - Czw 15 Maj, 2008
Cytat:
SCHROTH
Uwielbiam tą nazwę - SZROT.
Któregoś dnia zacząłem się poważnie zastanawiać nad szelkami, tylko za cholerę nie wiem, czy będzie to jak po ludzku zamontować w C2 nie rezygnując z normalnych pasów... Może jakieś doświadczenia?
Muszę obadać u siebie w firmie - chyba Sparco i Sabelt są, ciekawe tylko czy coś będzie OK. fydi - Czw 11 Wrz, 2008 Odkopuje temat.
Ktoś jeździł? są ok?106 - Czw 11 Wrz, 2008 mielismy takie 1 w micrze... wszystko fajnie tylko te klamry sciagajace na klatce
piersiowej jakies takie za lekkie i tandetne... wprawdzie mialy homologacje wiec
musialy byc bezpieczne i byl to bardziej moj wymysl.... ale ja w nich nie jezdzilem
jak masz mozliwosc to zanim kupisz to ogladnij je sobie na zywofydi - Czw 11 Wrz, 2008
Cytat:
jak masz mozliwosc to zanim kupisz to ogladnij je sobie na zywo