jak długo żyją dizle nadłubane? wczoraj jezdzielm z ibizą Tdi zawirusowaną na 210 koni
Samym wirusem tego nie osiagnela na pewno Anonymous - Śro 22 Mar, 2006 samym było by cieżko zapewne wieksze turbo intercooler od iveco np. znam takiego zioma co tak zrobił ibizkę juz kręci ponizej 6sek do paki.M - Śro 22 Mar, 2006
Jaryś napisał/a:
samym było by cieżko zapewne wieksze turbo intercooler od iveco np. znam takiego zioma co tak zrobił ibizkę juz kręci ponizej 6sek do paki.
A powyzej 100?Anonymous - Śro 22 Mar, 2006 ziomek z wrocka będzie gdzieś startowac w sezonie dopiero konczy mody liczy na niskie 14 na ćwiare.Vlodarsky - Czw 23 Mar, 2006 ja uważam, że wszystkie HDi dCI JTD CDI nie pojeżdżą tyle co stare dobre głośne dieselkidzik - Czw 23 Mar, 2006 Eee, ja swoim clio dwa razy zrobilem 14,3 przy mocy 180KM i calym wnetrzu.
A ze nowe diesle nie beda tak dlugodystansowe jak stare to wiadomo od dawna. Stare solidne diesle to mialy po 35-40KM z litra.
Dalej mnie diesle nie porazaja, 210 z pojemnosci 1900 to zadne wyzwanie.Niemy - Nie 26 Mar, 2006 moim zdaniem dizle to zajebiste autka, oczywiscie nowej generacji czylu na comon rail.stare dizelki tez byly fajne, bezawaryjne, malo spalaly-uczylem sie jezdzic na Mitsubishi Lancer 1,8D 87rok-niesamowite,autko poprostu nigdy sie nie psulo mimo ponad 230tys przebiegu!wiadomo ze jak byl zimny to chodzil jak traktor, pozniej juz troche przykapcal na wyzszuch obrotach, ale bardzo dobrze je wspominam
z kilkadziesiat tys zrobilem tez Transitem 2,5D pozniej 2,5TD
potem Audi 80TD,Pug 106D Audi 100TD, Saxo 1,5D (ma juz 180tys km i dalej sie dobrze trzyma) i wiele,wiele innych
teraz smigam sporo C5 2,0HDI mojego ojca-bardzo fajne autko
panowie ktorzy jestescie sceptycznie nastawieni do dizli, moze nie macie za duzo doswiadczenia w prowadzeniu aut z zaplonem samoczynnym dlatego Wam sie nie podobaja
ale teraz jezdze super odlotowym Saxo z napedem rakietowym VTS i tez mi sie podoba Michał - Nie 26 Mar, 2006
Niemy napisał/a:
moim zdaniem dizle to zajebiste autka, oczywiscie nowej generacji czylu na comon rail
dizle na pompo-wtryskiwaczach moze sa nawet lepsze. Zobacz silniki VW
pozdroNiemy - Nie 26 Mar, 2006
Michał napisał/a:
Niemy napisał/a:
moim zdaniem dizle to zajebiste autka, oczywiscie nowej generacji czylu na comon rail
dizle na pompo-wtryskiwaczach moze sa nawet lepsze. Zobacz silniki VW
pozdro
niestety ale musze napisac ze nie masz racji.Pompowtryskiwacze sa gorszym rozwiazaniem o czym sam VW sie przekonal.Poczatkowo VW wypowiedzial wojne common rail,niestety nie mogli dojsc do takiej perfekcji jak CR, silniki nie mialy takiej kultury pracy i byly glosniejsze.Pare miesiecy temu VW oficjalnie przyznal ze odchodzi od techniki pompowtryskiwaczy i przechodzi na common rail, pierwszy taki silnik jest juz nawet montowany w nastepcy dostawczego LT
pzdrMichał - Nie 26 Mar, 2006 nie mam pytan
pozdrawiamsaxorulez - Nie 26 Mar, 2006
Michał napisał/a:
nie mam pytan
pozdrawiam
baunsuj dziwko nox - Nie 26 Mar, 2006 VW wcale nieprzeszło na CR z powodów technicznych tylko z ekokolicznych poprostu niemogli by na pompowtryskiwaczach uzyskać wymaganego poziomu czystości spalin prawda?? :562: dzik - Nie 26 Mar, 2006 Co do pompowtryskow to chyba tez denerwujace bylo ze masz A6 za kupe $$$ ktore klekocze jak traktor a silnik trzesie buda....
Ja caly czas uwazam ze maja zalete w postaci niskiego spalania, osiagane moce nie sa rewolucyjne.
210KM w 1.9 tdi to juz wieksze mody, a w dodatku to glownie tdi osiagaja wiecej niz 100KM z litra z innymi ciezko.nox - Nie 26 Mar, 2006 mam ostanio okazje często jeździć z znajomym mondeo 2.2 TDCI to CR klekocze jak ta lala bardzo fajnie śmiga ale tak samo klekocze jak np 2.0 TDI VW to moja subiektywna ocena