To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Dyskusja od t-bo dieslach ;)

dzik - Śro 22 Mar, 2006

Jaryś napisał/a:
jak długo żyją dizle nadłubane? :D wczoraj jezdzielm z ibizą Tdi zawirusowaną na 210 koni :D


Samym wirusem tego nie osiagnela na pewno :)

Anonymous - Śro 22 Mar, 2006

samym było by cieżko ;) zapewne wieksze turbo intercooler od iveco np. :D znam takiego zioma co tak zrobił ibizkę juz kręci ponizej 6sek do paki.
M - Śro 22 Mar, 2006

Jaryś napisał/a:
samym było by cieżko ;) zapewne wieksze turbo intercooler od iveco np. :D znam takiego zioma co tak zrobił ibizkę juz kręci ponizej 6sek do paki.

A powyzej 100?

Anonymous - Śro 22 Mar, 2006

ziomek z wrocka będzie gdzieś startowac w sezonie dopiero konczy mody liczy na niskie 14 na ćwiare.
Vlodarsky - Czw 23 Mar, 2006

ja uważam, że wszystkie HDi dCI JTD CDI nie pojeżdżą tyle co stare dobre głośne dieselki
dzik - Czw 23 Mar, 2006

Eee, ja swoim clio dwa razy zrobilem 14,3 przy mocy 180KM i calym wnetrzu.

A ze nowe diesle nie beda tak dlugodystansowe jak stare to wiadomo od dawna. Stare solidne diesle to mialy po 35-40KM z litra.

Dalej mnie diesle nie porazaja, 210 z pojemnosci 1900 to zadne wyzwanie.

Niemy - Nie 26 Mar, 2006

moim zdaniem dizle to zajebiste autka, oczywiscie nowej generacji czylu na comon rail.stare dizelki tez byly fajne, bezawaryjne, malo spalaly-uczylem sie jezdzic na Mitsubishi Lancer 1,8D 87rok-niesamowite,autko poprostu nigdy sie nie psulo mimo ponad 230tys przebiegu!wiadomo ze jak byl zimny to chodzil jak traktor, pozniej juz troche przykapcal na wyzszuch obrotach, ale bardzo dobrze je wspominam

z kilkadziesiat tys zrobilem tez Transitem 2,5D pozniej 2,5TD

potem Audi 80TD,Pug 106D Audi 100TD, Saxo 1,5D (ma juz 180tys km i dalej sie dobrze trzyma) i wiele,wiele innych

teraz smigam sporo C5 2,0HDI mojego ojca-bardzo fajne autko

panowie ktorzy jestescie sceptycznie nastawieni do dizli, moze nie macie za duzo doswiadczenia w prowadzeniu aut z zaplonem samoczynnym dlatego Wam sie nie podobaja


ale teraz jezdze super odlotowym Saxo z napedem rakietowym VTS i tez mi sie podoba :D

Michał - Nie 26 Mar, 2006

Niemy napisał/a:
moim zdaniem dizle to zajebiste autka, oczywiscie nowej generacji czylu na comon rail


dizle na pompo-wtryskiwaczach moze sa nawet lepsze. Zobacz silniki VW

pozdro

Niemy - Nie 26 Mar, 2006

Michał napisał/a:
Niemy napisał/a:
moim zdaniem dizle to zajebiste autka, oczywiscie nowej generacji czylu na comon rail


dizle na pompo-wtryskiwaczach moze sa nawet lepsze. Zobacz silniki VW

pozdro



niestety ale musze napisac ze nie masz racji.Pompowtryskiwacze sa gorszym rozwiazaniem o czym sam VW sie przekonal.Poczatkowo VW wypowiedzial wojne common rail,niestety nie mogli dojsc do takiej perfekcji jak CR, silniki nie mialy takiej kultury pracy i byly glosniejsze.Pare miesiecy temu VW oficjalnie przyznal ze odchodzi od techniki pompowtryskiwaczy i przechodzi na common rail, pierwszy taki silnik jest juz nawet montowany w nastepcy dostawczego LT :)

pzdr

Michał - Nie 26 Mar, 2006

nie mam pytan ;)

pozdrawiam

saxorulez - Nie 26 Mar, 2006

Michał napisał/a:
nie mam pytan ;)

pozdrawiam


baunsuj dziwko :D

nox - Nie 26 Mar, 2006

VW wcale nieprzeszło na CR z powodów technicznych tylko z ekokolicznych poprostu niemogli by na pompowtryskiwaczach uzyskać wymaganego poziomu czystości spalin prawda?? :562: :D
dzik - Nie 26 Mar, 2006

Co do pompowtryskow to chyba tez denerwujace bylo ze masz A6 za kupe $$$ ktore klekocze jak traktor a silnik trzesie buda....

Ja caly czas uwazam ze maja zalete w postaci niskiego spalania, osiagane moce nie sa rewolucyjne.
210KM w 1.9 tdi to juz wieksze mody, a w dodatku to glownie tdi osiagaja wiecej niz 100KM z litra z innymi ciezko.

nox - Nie 26 Mar, 2006

mam ostanio okazje często jeździć z znajomym mondeo 2.2 TDCI to CR klekocze jak ta lala bardzo fajnie śmiga ale tak samo klekocze jak np 2.0 TDI VW to moja subiektywna ocena :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group