To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - klatka / obspawanie budy

Vlodarsky - Czw 15 Maj, 2008

nie chciałem zakładać nowego tematu.
Ma ktoś zdjęcia takiej klatki gdzie w samochodzie nie ma deski rozdzielczej ? tylko rura z przodu między słupkami :)

GeKo - Nie 18 Maj, 2008

Vlodarsky napisał/a:
nie chciałem zakładać nowego tematu.
Ma ktoś zdjęcia takiej klatki gdzie w samochodzie nie ma deski rozdzielczej ? tylko rura z przodu między słupkami :)


Mógłbyś to troszkę sprecyzować? Bo mam w tej chwili dostęp do kilku aut w które sie wkładają klatki i jedno jest właśnie na etapie golas z rurkami, więc może uda mi się coś cyknąć zanim poskładają.

GeKo - Czw 22 Maj, 2008

Mam fotkę takiej klatki, mam nadzieję że o to chodziło :)


Anonymous - Czw 22 Maj, 2008

Witam! To mój pierwszy post czy odpowiedz na tym forum ;) Jeśli chodzi Ci o klatkę do Saxo to polecam Pana Siekierke z okolic Krakowa... Interesowałem sie tym bo tez mam zamiar wstawić do swojego Saxofona. Full rozbudowaną klatkę robi do Saxo za 2500zł + obspawanie 500zł i co ważne daje homologacje bo ma do tego uprawnienia! Napisz na PW do podam Ci do niego nr gg i telefon. Widze ze jesteś ze śląska to moze byłes ostatnio w Tychach na sprincie i kojarzysz białe Saxo od kolegi Masteli to on tam ma klatke od tego Pana o którym pisze :) Pozdrawiam!
qbus - Czw 22 Maj, 2008

Cytat:
kojarzysz białe Saxo od kolegi Masteli


lol... kolega mastela pracuje razem ze mna :) a Pan Siekierka to moj bardzo dobry ziomek. pozdrawiam :)

a zapraszam do odpowiedniego tematu... piekne saxo spuszczalem sie na jego widok w tychach jak jechalem z Kamilem. :)

GeKo - Czw 22 Maj, 2008

kusiu_vts napisał/a:
co ważne daje homologacje bo ma do tego uprawnienia!


Homologacje to daje Sparco, OMP, Heigo, Matter. Wszyscy inni mogą zrobić klatkę zgodną z załącznikiem J i nic ponadto :) Oczywiście dostaniesz papier na rury spawy itp. i auto bez problemu zostanie dopuszczone wtedy do zawodów.

CHRZANEK - Nie 25 Maj, 2008

GeKo napisał/a:
Homologacje to daje Sparco, OMP, Heigo, Matter. Wszyscy inni mogą zrobić klatkę zgodną z załącznikiem J i nic ponadto

Dokładnie tak.
Ale zazwyczaj tak jest że zawodnicy sa na bakier z regulaminami, przepisami itp.

Grzech: Co z klatką ?? Wstawiasz ??

Gdyby co to mam namiar na specjalistę lepszego i tańszego od Treli ...

KonradMK - Nie 25 Maj, 2008

następne auto które kupię chcę wyposażyć w lekką, turystyczną klatkę bezpieczeństwa. czy taka jak ostatnia na dole po prawej (bez wzmocnień bocznych) się nadaje?



ostatecznie można by dospawać boczne pod kątem tak żebym mógł wsiadać do auta (kto widział mnie w 106 Marcela to wie ile się namęczyłem żeby dostać się do środka) :D


PS TRAX robi coś takiego do alpine:
http://www.traxracing.pl/...d=24&firma=134#

Loko - Nie 25 Maj, 2008

Taka klatka jak ta ostatnia to chroni tylko przed dachem .
Anonymous - Nie 25 Maj, 2008

KonradMK napisał/a:
kto widział mnie w 106 Marcela
kiedys wsiadalem do marcela. masakra. nihuja. ledwo wsiadlem a wysiasc juz w ogole nie moglem.
106 - Nie 25 Maj, 2008

jedna boczna poprzeczka musi byc.. moze byc ona nizej ale musi byc
Anonymous - Nie 25 Maj, 2008

KonradMK napisał/a:

widział mnie w 106 Marcela to wie ile się namęczyłem żeby dostać się do środka

PS TRAX robi coś takiego do alpine:
http://www.traxracing.pl/...d=24&firma=134#


po pierwsze u mnie jest nisko fotel to tez dlatego i jest podemnie ustawiony a ty jestes wiekszy odemnie ;) - a swoja droga wrzuce ten filmik :lol2: szkoda,ze nie było nagrane jak wsiadasz 1 raz :]

po drugie jak TRAX to pewnie Trela im spawa ;)

CHRZANEK - Pon 26 Maj, 2008

KonradMK napisał/a:
następne auto które kupię chcę wyposażyć w lekką, turystyczną klatkę bezpieczeństwa.

Jezęli w samochodzie do upalania to w 100% popieram.
KonradMK napisał/a:
czy taka jak ostatnia na dole po prawej (bez wzmocnień bocznych) się nadaje?

Obecnie klatka bez wzmocnień bocznych niestety nie spełnia nawet wymaganego minimum.
Wzmocnienie boczne w najprostszej postaci musi być.
106 napisał/a:
jedna boczna poprzeczka musi byc.. moze byc ona nizej ale musi byc

Dokładnie tak jak pisze 106.
Z przodu poprzeczkę spawa się przy samej podłodze. Z tyłu "zaleca się" żeby była max w połowie wysokości drzwi, ale nic nie stoi na przeszkodzie żeby to była 1/3 czy nawet 1/4 wysokości... Ważne żeby była.

grzech - Pon 26 Maj, 2008

CHRZANEK napisał/a:


Grzech: Co z klatką ?? Wstawiasz ??

Gdyby co to mam namiar na specjalistę lepszego i tańszego od Treli ...


tak, buda juz jest zrobiona, skrzynia chyba bedzie na dniach i jak auto zacznie jezdzic to jade ze 2 kajtki zeby zobaczyc czy buda w miare prosta i troche nacieszyc sie jazda i wtedy odstawiam auto na klatke.

ps. poprosze o namiary :)

Michał - Pon 26 Maj, 2008

juz ci tłumaczyłem kondziu. Jak chcesz samochód na street wyposażyć w klatke to musisz wziąć to pod uwage że musisz jedzić w kasku ... Jak znowu przydzwonisz, bez kasku, i czajnikiem w taką rure przypitolisz to wtedy będzie już masakra z twoim mądrym panelem ...
wiec albo klatka + kask albo brak klatki ...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group