k-mart - Wto 17 Cze, 2008 Wlasnie, na szczescie mi sie nie spieszy - musze uzbierac pieniadze, wiec najpredzej poczatek jesieni. W tym czasie bede sobie ogladal wszystkie modele i na ktorys sie zdecyduje.
Musi byc w 100% orginal, z wyjatkiem zawiasu i wydechu.strick - Wto 17 Cze, 2008 Ale wiecie co, Pudzian powinien kupic S3 a nie jakiegos japońca Bad-i - Wto 17 Cze, 2008 S3 na haldexiestrick - Wto 17 Cze, 2008 No nie inaczej, wkoncu to auto masakruje wszystko k-mart - Wto 17 Cze, 2008 Boje sie tej mocy w S3.
Boje sie ze wpadnie wtedy MarekS3, przejedzie sie. I co wtedy? Caly jego kolorowy swiat ktory zbudowal od fundamentu C20XE, przez TU-jakies tam po F4R konczac na EVO, nagle runie. Boje sie o psychike chlopaka, nie wybaczyl bym sobie do konca zycia.CHRZANEK - Wto 17 Cze, 2008
k-mart napisał/a:
Boje sie tej mocy w S3.
Boje sie ze wpadnie wtedy MarekS3, przejedzie sie. I co wtedy?
Nic.
Na miejsce Marka bedziesz miał innych kolegów Vlodarsky - Wto 17 Cze, 2008
Moje zdanie już znaszpcs - Wto 17 Cze, 2008 tylko itr.Bad-i - Wto 17 Cze, 2008 juz widze Polskiego Japońca na ulicach Szwajcarii Anonymous - Wto 17 Cze, 2008 Przy zakupie zwracaj uwagę na synchronizatory 2 i 3 biegu bo nie są niezniszczalne.
Przy zwyczajnej jeździe można nawet niczego nie zauważyć ale zmień
parę razy szybko bieg przy 8000 obr.
W ITR czasami wsadzano większe felgi np. od CTR-a i wtedy podcinano tylne błotniki.
Silnik w CTR jest nowszy, bardziej rozwojowy,
ale a z drugiej strony ITR i graty do niego są tańsze bo wiadomo- auto strasze.CHRZANEK - Wto 17 Cze, 2008
mAbZ napisał/a:
zmień
parę razy szybko bieg przy 8000 obr.
A po co tak wysoko kręcić ???
Przecież jedzie się momentem...anjas - Wto 17 Cze, 2008
CHRZANEK napisał/a:
A po co tak wysoko kręcić ???
Przecież jedzie się momentem...
prowokator.... GOKART - Wto 17 Cze, 2008 a mnie się ITR nie widzi bo właśniei za bardzo ostentacyjnie JDM'owy.
Za to CTR jest przezajebisty. HH pełną mordą.lenny - Wto 17 Cze, 2008 kup ITR.. CTR nie skreca przecież...Bad-i - Wto 17 Cze, 2008