Michał - Pią 04 Lip, 2008 co ty gadasz. Saxo też miało bele i zapierniczało aż miło pP - Pią 04 Lip, 2008 Panowie, wcale nie twierdze ze belka jest do d**u, jednak zawieszenie wielowahaczowe jest lepsze, i nikt chyba nie zaprzeczy BaRtO_206GT - Pią 04 Lip, 2008
saxorulez napisał/a:
Przyrosty rzędu 40KM w NA są naprawde odczuwalne
eeee tam saxorulez - Pią 04 Lip, 2008
BaRtO_206GT napisał/a:
eeee tam
Misiek sam wiesz ze 40KM w NA kopie po jajacach.. OSKAR - Pią 04 Lip, 2008 Heheheh...Musze to napisac.
Barto nie wieco kopie,bo jego to tylko angela go po jajcach kopie
A w temacie to u mnie nawet 15 Nm i okolo 15 KM ralo ograomna róznice.pP - Pią 04 Lip, 2008
OSKAR napisał/a:
A w temacie to u mnie nawet 15 Nm i okolo 15 KM ralo ograomna róznice.
anjas - Pią 04 Lip, 2008 myślę, że głównie te niutki...
saxorulez - Pią 04 Lip, 2008 brabusss,
nie wiem ile kosztuje ten K&N Typhoon ale jest opcja z UK, Graham Good Racing ma własnej konstrukcji dolot - cena 1600 PLN ( w przeliczeniu na banknoty NBP)