nox - Pon 04 Sie, 2008 i tu się mylicie świat gaźników ma się dobrze i wciąż się rozwija. W UK montują to nowoczesnych silników gaźniki oczywiście nie mówimy tutaj o klasycznych gaźnikach tylko o poziomych dwóch dwu gardzielowych gaźnikach które jak można się domyśleć dają 4 przepustnice każda z osobna dla każdego cylindra w fieście taki zabieg wg. xrtwo.com do seryjnego silnika 1.6 o mocy 82 koni daje około 15-20 KM .
Nie będę się kłócił że to lepsze rozwiązanie niż nowoczesne ITB sterowane komputerem , ale przede wszystkim jest to tańsze rozwiązanie dające nie wiele gorsze wyniki .
Nie będę się kłócił że to lepsze rozwiązanie niż nowoczesne ITB sterowane komputerem , ale przede wszystkim jest to tańsze rozwiązanie dające nie wiele gorsze wyniki .
Co do faktów jesteśmy jak najbardziej zgodni M - Wto 05 Sie, 2008 Hmm moze ja dodam swoje nieznaczące 3 grosze.
Gaznik, wtrysk...
Pierwsze duzo trudniej wysterować, drugie latwiej.
Ale da sie ustawić przeciez.
Ale tu chodzi o cos wiecej cyba?
Auto na trabkach i na gaznikach - mniam, to ma smaczek.ade - Wto 05 Sie, 2008 co do kosztow to wsumie powoli tez zaczyna byc dyskusyjna kwestia...
jak ktos sobie buduje auto z epoki w ktorej rzadzily gazniki to jak najbardziej mozna sie bawic.. aby zachowac klimat...
jesli chodzi tylko o osiagi to w obecnej chwili nic nie przemawia za gaznikami... kwestia ceny jak juz pisalem zaczyna byc dyskusyjna.. elektronika i koszty obslugi bardzo szybko leca w dol, natomiast specjalistow od gaznikow i czesci jest coraz mniej, a co za tym idzie coraz drozej