Sprzedam/Kupie/ZakupyGrupowe - Honda Civic Type-S - na co zwrocic uwage??
Anonymous - Śro 06 Sie, 2008
michool_vt napisał/a:
Marcel 08 napisał/a:
sprawdz czy na wysokich obrotach biegi wchodza bez zgrzytów - głównie na 3 i 5 biegu
jeah dobra rada nie ma to jak dokecony czwarty bieg z wlascicielem na prawym fotelu
niby tak michał, ale to poważńie jest problem qbus - Śro 06 Sie, 2008 ale synchronizator 5 zeby byl zuzyty? to ktos musial grubo latac tym autem.
u nas jak kupowalismy silnik i skrzynie do rajdowki to zgrzytala 2 i 3... mi sie wydaje ze to sa biegi wrzucane przy wysokich obrotach w Hondzie...M - Śro 06 Sie, 2008 To typowy problem w skrzyniach b-serii Michał - Śro 06 Sie, 2008 fajny ten civic ...Anonymous - Śro 06 Sie, 2008
eM napisał/a:
To typowy problem w skrzyniach b-serii
dokładnie ps - Śro 06 Sie, 2008
eM napisał/a:
To typowy problem w skrzyniach b-serii
ej kurde, myslalem ze w hondach nie ma typowych problemow ze skrzyniami
Rdza OK, ale skrzynie to domena saxo... Naprawde jest to powszechna przypadlosc?? Duzy koszt regeneracji?M - Śro 06 Sie, 2008 Spokojnie... naprawde to nie jest rzecz ktora pojawi sie w cifie z przebiegiem 100tysiecy.Anonymous - Śro 06 Sie, 2008 musisz liczyc w granicach 1000-1500PLNówM - Śro 06 Sie, 2008 To juz krzynie mozna kupic w tej cenie ps - Śro 06 Sie, 2008 Bylem, zobaczylem, obmacalem, zapialem... v-teca na czworce
Mocno mieszane uczucia.
II-gi wlasciciel. Ma to auto od 5 lat.
Lakier w wielu miejscach porysowany, ale to w tym miescie norma.
Serwisowany od poczatku w tym samym warsztacie. Nie ma wbitego ostatniego przegladu, ale jest na niego faktura, wiec pewnie zapomnieli wbic.
Srodek zadbany. Widac juz te 8 lat, ale nie ma sie do czego przyczepic. Pod maska czysto ale nie za czysto, wiec good. Cos tam przy wydechu brzeczy, pewnie mocowanie.
Biegi wchodza gladziutko przy kazdych obrotach.
Ogolnie bardzo pozytywnie zaskoczylo mnie jak to sie prowadzi.
Auto jest fabrycznie obnizone, co w polaczeniu z calkiem bezposrednim ukl kierowniczym, daje duzo pewnosci w zakretach.
I teraz meritum. Powiem szczerze - oczekiwalem mocnego kopniaka w jajca, przy zapieciu vtec'a i troche sie rozczarowalem... Moze to dlatego ze pamietam jak zachowywal sie czesto wspominany Civ Przema. On mial zdaje sie zrobiony tylko wydech i dolot, ale kopal niemilosiernie... Jak to jest z takimi modyfikacjami. Powiedzmy, ze zaloze dolot, odetkam wydech. Co to da? Trzeba stroic? Zakladam ze takie podstawowe dlubanie hond odbywa sie na zasadzie plug&play... www.mugenspoon.itd i juz?pcs - Śro 06 Sie, 2008 4 lata temu civ ci kopal jajca bo wtedy jezdziles 100 konnym focusem a nie 225 konnym wrxem ....
Jaska Civ seryjny wyplul 155km po zrobieniu dolotu, kolektora i przelotowego wydechu 2.25'' wyplul ... 157km. Wiekszy przyrost uzyskalem zmieniajac w clio kable zaplonowe ... Wiec w tym silniku to nie jest tak oczywiste jak przy K20.ps - Śro 06 Sie, 2008 No ale ten ktorym dzisiaj jechalem byl duzo wolniejszy, od tego Przemkowego.
Wiedzialem, ze przytoczysz przyklad Jaska (i przy okazji wyniesiesz pod niebiosa Renault ), ale co on mial za wydech - jakis dedykowany?pcs - Śro 06 Sie, 2008
ps napisał/a:
No ale ten ktorym dzisiaj jechalem byl duzo wolniejszy, od tego Przemkowego.
Wiedzialem, ze przytoczysz przyklad Jaska (i przy okazji wyniesiesz pod niebiosa Renault ), ale co on mial za wydech - jakis dedykowany?
wydech robiony o tomsona mial. Znowu na przykladzie mojego powiem ze do clio jeszcze zaden "dedykowany", "markowy" nie dal takich przyrostow jak nasze wytwory wyobrazni Elteca czy Grabowskiego.
Aha i zareczam ze nie pamietasz jak cos kopalo jajca 4-6 lat temu, bo byly inne punkty odniesienia. Nie mowiac juz o tym ze kopanie jest subiektywne ogolnie i zalezy np. od glosnosci. Znow odniose sie do mojego clio, ktore bylo ciche i mialo 162 km przed wydechem i nie kopalo jaj tak jak civ vtec na przelocie a byl szybszy.
Oczywiscie przemka civ byl na pewno szybszy od tego ze szwajcarii, on mial bankowo pare innych dodatkow poza wydechem.
Co do subiektywizmu to osobiscie najbardziej kopiace fury jakie pamietam to w liceum bmw 524td (wtedy jezdzilem maluchem) i na studiach alfa romeo 145 2.0 (wtedy jezdzilem punto 1.1)Mick - Czw 07 Sie, 2008 pes.. ale Civ VTI naprawde kopie jajca. Jeżeli możesz stargować tyle co mówiłeś to naprawde będzie dobry wybór.
tak jak pisali wcześniej w tej chwili masz WRXa i ciężko znaleść coś małego, seryjnego, taniego co podobnie lub lepiej będzie kopało jajca niż 225 konny WRX.