Techniczne - Test pipe/ High-Flow Catalytic Converter ?
M - Śro 13 Sie, 2008 a moje? k-mart - Śro 13 Sie, 2008 Wasze rowniez moi mentorzy
Ale Chrzanek bardzo lubi, jak mu sie to powtarza
Z tego co zaobserwowalem, wiem ze w nowszych samochodach (jak wlasnie napisal Saxo) wstawienie samego kawalka rury nie zawsze dziala. W CH stosuja wlasnie strasznie drogie sportowe caty, chociaz bardziej ze wzgledu na przepisy i ekologie (nie chce myslec ile xxxxFr. bym zaplacil, jesli policja skontroluje spaliny u mnie).
W starszych samochodach jak n.p. moje czy podobne cliowki, dobre efekty mozna uzyskac eliminujac kata, zastepujac "jakas" rura o seryjnej srednicy. Caly efekt mozna oczywiscie poprawic, wstawiajac caly element z inox'u. I w tym kierunku chyba sam pojde, kupujac caly zestaw od kolektora po sam tlumik jednego i tego samego producenta.M - Śro 13 Sie, 2008 Jest tak dlatego drogi pudzianie ze stare auta maja zuzyte, pozapychane katalizatory.
Budowa katalizatora nie zmieniła sie od ostatnich 20 lat.k-mart - Śro 13 Sie, 2008 One sa masakrycznie drogie z tego co widzialem.....
No ale skad wynika to, ze nowych samochodach nie jest dobrym rozwiazeniem wstawiania de-cata? Czy chodzi o miejsce wpiecia lambdy? A jesli wstawi sie ja w inne miejsce, przed kata?M - Śro 13 Sie, 2008 1. To co napisał Łukasz - check engine - to chyba zabezpieczenie jest
2. W nowych autach kat jest nowy i ma normalny przeplyw
A ty co tu jeszcze w ogole robisz, myslalem ze smarujesz dupe kremem nivea i zakladasz buty do biegania na golasa po gorach? nox - Śro 13 Sie, 2008 małe chińskie rączki robią też coś takiego dla racelanda http://siteground143.com/...9e556f8840e5d99
choć w usa taniej wychodzi CHRZANEK - Śro 13 Sie, 2008 Podepne się pod temat: Ile kosztuje sportowy (zapewne z metalowym wkładem) katalizator do Saxo/106 ?? ?? ??
Kto to produkuje, czy ktos to importuje itp ??
Czy sportowe układy wydechowe maja już w sobie sportowy katalizator czy nie ??
Bo jezeli sa sprzedawane w UE to chyba maja - czy niekoniecznie ??
k-mart napisał/a:
Ale Chrzanek bardzo lubi, jak mu sie to powtarza
Wjedź tylko do Polski...saxorulez - Śro 13 Sie, 2008
CHRZANEK napisał/a:
Czy sportowe układy wydechowe maja już w sobie sportowy katalizator czy nie ??
Bo jezeli sa sprzedawane w UE to chyba maja - czy niekoniecznie ??
z reguły nie mają bo są sprzedawane tal zwane cat-back czyli od katalizatora w tył.
Scorpion w modelu Pug Sport Gr N ma opcję ze sportowym katalizatorem.
Akurat do Saxo nie przypominam sobie zeby poza Citroen Sport ktoś sprzedawał wydechy ze sportowym katalizatorem.
W PL robi je LINDO GOBEX tylko trzeba dobrac dobrą wielkość..k-mart - Śro 13 Sie, 2008
eM napisał/a:
A ty co tu jeszcze w ogole robisz, myslalem ze smarujesz dupe kremem nivea i zakladasz buty do biegania na golasa po gorach?
Ja juz po sporcie dzisiaj, moze nie na golasa ale w koszulce jak Kondzio w pimpie Greg - Śro 13 Sie, 2008 Jakiś czas temu rozmawiałem z Łukaszem nt. kolektora Ashley do C2, on jest bez kat'a. czy jest opcja, żeby tam gdzieś do tego kolektora zapodać sportowy kat?
Jedyny kolektor z katem do C2 kosztuje jakieś 450Ł... saxorulez - Czw 14 Sie, 2008 Greg,
można go dodać w układzie ale szczerze polecam uzbierać na porządny kolektor z katem żeby był tak zwany święty spokój.
Jak zainstalujesz go dalej to trzeba przedłużać przewody od sondy lambda - ja wiem ze to nie jest problem ale ja bym uzbierał na lepszy kolektor.