To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Test pipe/ High-Flow Catalytic Converter ?

M - Śro 13 Sie, 2008

a moje? :D
k-mart - Śro 13 Sie, 2008

Wasze rowniez moi mentorzy :D
Ale Chrzanek bardzo lubi, jak mu sie to powtarza ;)

Z tego co zaobserwowalem, wiem ze w nowszych samochodach (jak wlasnie napisal Saxo) wstawienie samego kawalka rury nie zawsze dziala. W CH stosuja wlasnie strasznie drogie sportowe caty, chociaz bardziej ze wzgledu na przepisy i ekologie (nie chce myslec ile xxxxFr. bym zaplacil, jesli policja skontroluje spaliny u mnie).
W starszych samochodach jak n.p. moje czy podobne cliowki, dobre efekty mozna uzyskac eliminujac kata, zastepujac "jakas" rura o seryjnej srednicy. Caly efekt mozna oczywiscie poprawic, wstawiajac caly element z inox'u. I w tym kierunku chyba sam pojde, kupujac caly zestaw od kolektora po sam tlumik jednego i tego samego producenta.

M - Śro 13 Sie, 2008

Jest tak dlatego drogi pudzianie ze stare auta maja zuzyte, pozapychane katalizatory.
Budowa katalizatora nie zmieniła sie od ostatnich 20 lat.

k-mart - Śro 13 Sie, 2008

One sa masakrycznie drogie z tego co widzialem.....

No ale skad wynika to, ze nowych samochodach nie jest dobrym rozwiazeniem wstawiania de-cata? Czy chodzi o miejsce wpiecia lambdy? A jesli wstawi sie ja w inne miejsce, przed kata?

M - Śro 13 Sie, 2008

1. To co napisał Łukasz - check engine - to chyba zabezpieczenie jest
2. W nowych autach kat jest nowy i ma normalny przeplyw

A ty co tu jeszcze w ogole robisz, myslalem ze smarujesz dupe kremem nivea i zakladasz buty do biegania na golasa po gorach? :D :D :D :D

nox - Śro 13 Sie, 2008

małe chińskie rączki robią też coś takiego dla racelanda http://siteground143.com/...9e556f8840e5d99

choć w usa taniej wychodzi :)

CHRZANEK - Śro 13 Sie, 2008

Podepne się pod temat: Ile kosztuje sportowy (zapewne z metalowym wkładem) katalizator do Saxo/106 ?? ?? ??
Kto to produkuje, czy ktos to importuje itp ??

Czy sportowe układy wydechowe maja już w sobie sportowy katalizator czy nie ??
Bo jezeli sa sprzedawane w UE to chyba maja - czy niekoniecznie ??

k-mart napisał/a:
Ale Chrzanek bardzo lubi, jak mu sie to powtarza ;)

Wjedź tylko do Polski...

saxorulez - Śro 13 Sie, 2008

CHRZANEK napisał/a:
Czy sportowe układy wydechowe maja już w sobie sportowy katalizator czy nie ??
Bo jezeli sa sprzedawane w UE to chyba maja - czy niekoniecznie ??


z reguły nie mają bo są sprzedawane tal zwane cat-back czyli od katalizatora w tył.

Scorpion w modelu Pug Sport Gr N ma opcję ze sportowym katalizatorem.
Akurat do Saxo nie przypominam sobie zeby poza Citroen Sport ktoś sprzedawał wydechy ze sportowym katalizatorem.

W PL robi je LINDO GOBEX tylko trzeba dobrac dobrą wielkość..

k-mart - Śro 13 Sie, 2008

eM napisał/a:
A ty co tu jeszcze w ogole robisz, myslalem ze smarujesz dupe kremem nivea i zakladasz buty do biegania na golasa po gorach? :D :D :D :D


Ja juz po sporcie dzisiaj, moze nie na golasa ale w koszulce jak Kondzio w pimpie :D

Greg - Śro 13 Sie, 2008

Jakiś czas temu rozmawiałem z Łukaszem nt. kolektora Ashley do C2, on jest bez kat'a. czy jest opcja, żeby tam gdzieś do tego kolektora zapodać sportowy kat?

Jedyny kolektor z katem do C2 kosztuje jakieś 450Ł... :|

saxorulez - Czw 14 Sie, 2008

Greg,

można go dodać w układzie ale szczerze polecam uzbierać na porządny kolektor z katem żeby był tak zwany święty spokój.

Jak zainstalujesz go dalej to trzeba przedłużać przewody od sondy lambda - ja wiem ze to nie jest problem ale ja bym uzbierał na lepszy kolektor.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group