To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Witam i o Saxo pytam...

fydi - Śro 17 Wrz, 2008

Loko napisał/a:
Niee na tył taki sam zestaw jak na przód, bo zepsujesz rozkład siły hamowania i auto na lepszych klockach będzie miało dłuższą drogę hamowania.


No nie wiem. Ja w życiu na tył do saxo bym nie założy nic lepszego od serii.

Niemy - Śro 17 Wrz, 2008

Michał napisał/a:
ja w bordowym :
dolot raceland - saxorulez
wydech magnex - saxorulez
wyciety cat
132 konie


u mnie 132 na samym dolocie

Michał - Śro 17 Wrz, 2008

14 koni sam dolot ? :)
Tomcat - Śro 17 Wrz, 2008

Ołł shit... To chyba faktycznie musze coś pogrzebać, bo będę miał najwolniejszego VTS'a w Krakowie i okolicach :P

Odwiedziłem dzisiaj firmę teddymotorsport (btw, ma ktoś z nią jakieś doświadczenia ?) i zrobiłem sobie prowizoryczną listę zakupów, tudzież pakiet małego rajdowca. Wygląda ona następująco:
1. Tarcze przód ATE - 280 zł komplet
2. Klocki przód DS Performance - 240 zł
3. Kubeł Jacky (na szczęście bez napisu :P ) - 370 zł
4. Pasy Sparco z serii tuningowej, 3 punktowe - 235 zł
5. Kierownica z osadzeniem (no name, za to prezentuje się i leży bardzo fajnie) - 249 zł
6. Naba - 99 zł
7. Rozpórka (no name, kopia sparco) - 259 zł
8. Motul 300V 5W30 - 250 zł za 4 litry

Przy takim zamówieniu oczywiście wjedzie jeszcze jakiś rabacik.

Co myślicie o takim pakiecie ? Jak na początek oczywiście...

Jeśli chodzi o tarcze to kumpel może mi załatwić seryjne Zimmermany za ok. 140 zł komplet i zastanawiam się czy taka opcja będzie wystarczająca...

qbus - Śro 17 Wrz, 2008

Cytat:
Niee na tył taki sam zestaw jak na przód, bo zepsujesz rozkład siły hamowania i auto na lepszych klockach będzie miało dłuższą drogę hamowania.


Eeeee? Chyba ze mowimy tutaj o slicku to owszem... ds3000 przod i perfomance tył... ale perfomance przod i tył na seryjnej oponie to jest "proszenie sie o samobójstwo" :D

fydi - Śro 17 Wrz, 2008

2. dobra cena
3. co to za kubeł? to ta kopia najprostszego bimarco? jak siedziałeś i Ci pasuje to ok. a patrzyłeś na fotele mirco ?np. model RC jest bardzo chwalony przez wiele osób na tym forum. lepiej wydać teraz te kilka zł więcej niż później kupować drugi fotel :)
7. ciekawe masz jakieś zdjęcie tej rozpórki? czy ona biegnie sobie przy górnej grodzi czy to taka co przez środek jest poprowadzona?

Ogólnie bardzo fajne rzeczy jak na początek. a co z zawiasem?

qbus napisał/a:
Eeeee? Chyba ze mowimy tutaj o slicku to owszem... ds3000 przod i perfomance tył... ale perfomance przod i tył to jest "proszenie sie o samobójstwo" :D


nie chce wiedzieć co by się u mnie działo z DS na tyle xD

106 - Śro 17 Wrz, 2008

Tomcat napisał/a:
Odwiedziłem dzisiaj firmę teddymotorsport (btw, ma ktoś z nią jakieś doświadczenia ?)

tak ma, polecam. w tym samym czasie zaczelismy sie scigac.. wiec znamy
sie juz kilka lat. dopytaj o rabaty za naklejke moze ci obniza cene ;)

Loko - Śro 17 Wrz, 2008

Pakiet spoko, klocki i tarcze sporo taniej dostaniesz tutaj www.sklepmoto.pl
Pasy- ja jeżdze w wąskich 4 punktach i jakbym dziś znów kupował pasy, to chyba jednak wszedł bym w 3 calowe pasy racinga, sa w podobnej cenie, a chłopaki na forum mówią ze są w porządku.

qbus - Śro 17 Wrz, 2008

Ale jak juz byles w teddy to z ciekawosci podbij do rako, nie masz daleko a tam tez mozna z nimi petraktowac cene... zwlaszcza jak sa prezesi :)
Loko - Śro 17 Wrz, 2008

No a z hamulcami to jak kto lubi ;) , już kiedyś to pisałem, auto hamuje oponami a nie hamulcami i dopóki nie wykorzystujesz jak najlepiej zarówno przednich opon jak i tylnich to nie hamujesz efektywnie. Zakładając ds performance przód i tył auto wykorzystuje przód i tył tak samo jak seria, wiec tutaj nic się nie zmieni.
U mnie prawdopodobnie klocki z tyłu skończą się wcześniej, wiec załozę ds performance najpierw na tył :D , zapraszam wtedy na przejażdzke, zobaczycie ze nie taki diabeł straszny jak go malują :D

Tomcat - Śro 17 Wrz, 2008

Niestety nie zapytałem czego kopią może być ten kubeł, ale mój kuzyn jeździ na identycznym w drifcie, ostatnio pytałem go nawet o opinie i twierdzi że jest ok. Większych przeciążeń bocznych niż drift 350 konną BM-ką na trzecim biegu raczej nie osiągnę, więc powinien wystarczyć.

Zdjęć rozpórki nie mam. O ile byłoby to to samo co widziałem, to jest wygięta w kierunki ściany grodziowej, cała w srebrnym macie.

Jeśli chodzi o zawias to do tej pory przejechałem tym autem 600 km, więc nawet serii jeszcze nie ogarnąłem tak jak bym chciał. Na zmiany przyjdzie czas pewnie w okolicach wiosny. Narazie chcę się oswoić z tym co jest.

A co sądzicie o tych Zimmermanach ? Wystarczą ? Cena w porównaniu do ATS-ów jest wręcz symboliczna....

fydi - Śro 17 Wrz, 2008

Cytat:
Jeśli chodzi o zawias to do tej pory przejechałem tym autem 600 km, więc nawet serii jeszcze nie ogarnąłem tak jak bym chciał. Na zmiany przyjdzie czas pewnie w okolicach wiosny. Narazie chcę się oswoić z tym co jest.


W sumie słusznie bo na śnieg to seria jest jak znalazł.

fydi - Śro 17 Wrz, 2008

Może to już wiesz, ale warto się upewnić jaki system hamulcowy masz. są dwa rodzaje klocków :)
CHRZANEK - Śro 17 Wrz, 2008

Kubeł - poszedł bym w MIRCO niekoniecznie RC ale myślę że lepsze mirco niż bi marco bez homo

Klocki na tył - Ja mam z tyłu serię i szczerze mówiąc nie narzekam żeby było za słabo, a z lewej można rzucić tak że suka się sunie niczym Polody na D1 drift :D :D :D

Tomcat - Śro 17 Wrz, 2008

fydi napisał/a:
Może to już wiesz, ale warto się upewnić jaki system hamulcowy masz. są dwa rodzaje klocków :)
Coś mi już nie pasowało szukając części na niektórych stronach... A więc jakie to rodzaje i jak mogę to najpewniej sprawdzić ? Wykluczając oczywiście rozbieranie połowy auta :)

Sorry, że męczę, ale czy na prawde nikt nic nie wie o tarczach zimmermana ? :P



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group