To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Dlubac xsi czy moze s16??

qbus - Nie 05 Paź, 2008

Cytat:
To po kiego chcesz sprzedać XSi i wsiąść w S16?


na wprost spoko mozna dlubac... w sprintach i kjsach nie ma szans... pojemnosc pojemosc i jeszzcze raz pojemnosc... a grupowa honda w ktorej startuje w ppzm ma shamowane wiecej koni niz clio sporty... przewiozl mnie Marek i to mi wystarczy.

fydi - Nie 05 Paź, 2008

Jak masz zdrową budę to ja na twoim miejscu bym się nie zastanawiał i robił swap. Wtedy będzie prawdziwy masakrator ;D Swap nie powinien być trudny, chociaż nie wiem jak jest z 1.4 => 1.6 16v, ale 1.6 8v => 1.6 16v jest prosty :)

A jak buda już jest nie teges to sprzedawaj.

Dziękuję za uwagę :D

kubas - Nie 05 Paź, 2008

hehe nie jest to takie proste :) jakby co to mam namiar na silnik z vtsa z a 2,2 k ze skrzynia wiazka i wymienionymi wszystkimi uszczelaniaczami :)
Przebieg 120 tys km , rocznik auta 1999

Barejka - Nie 05 Paź, 2008

buda jest ok latalismy z testerem nawet na ktoryms spocie i na 15 aut tylko moje byl w miare oryginalny lakier dla porownanie w bmw 328 na kilichach norma byla przekroczona kilka razy. jedynie maska jest nie teges bo rdzewieje i prawy prog byl wyciagany ale nie mcon byl pognieciony. Mnie by interesowal sam silnik z osprzetem a skrzynia pozostaje ta co jest jedynie przy okazji pomysli sie o sprzegle, a i przydalby sie jakis czarodziej co by nad tym popracowal bo jak juz wczesniej powedzialem wczesniej znam sie troche nad tym ale sie tego raczej nie podejme :crazy:
Anonymous - Nie 05 Paź, 2008

http://www.forum.peugeot4...244ab5c4b#82206
kubas - Nie 05 Paź, 2008

krzycho daje rade wlasnie on ma jeszcze jeden silnik 1,6 16v
CHRZANEK - Nie 05 Paź, 2008

kubas napisał/a:
eee 8v da sie taniej mocno zdlubac :) przy 16v wszystko koszty x2 :) do 150km 16v ogarniasz bez SA potem to juz tylko SA a to koszt przekraczajacy wartosc silnika na poczatku :)


Mój zacny przyjaciel nie wspomniał że 150KM w 16V przy topowym osprzęcie można uzyskać bez zmiany wałków, więc różnica w kosztach nie będzie już taka widoczna.

Poza tym co słusznie zauważył Qbus pojemność jest wartością której nie da się zastapić.

120KM z 1,4 i 120KM z 1,6 bedzie jechało jednak inaczej.

Dlaczego?

A no dlatego że o ile moc max (dajmy na to przy 7000rpm) będzie taka sama.
To np przy 5000rpm w 1,6 będziesz miał 110KM w 1,4 już np 100KM
A w średnich obrotach różnica pewnie bedzie jeszcze większa.
Strzelam że przy 3000 obrotów 1,6 będzie miało ponad połowe mocy nominalnej, a dłubane 1,4 nie...

Inna sprawa że XSI jest już troche zdłubane fabrycznie bo ma więcej kuniuff niż podstawowe 1,6 8V

Barejka - Nie 05 Paź, 2008

narazie panowie wszystko trzeba przemyslec powoli auto jak na moje standardy jest juz dosc szybkie w 120 konnym s16 czy vts mogblym scigac sie z wlasnym cieniem. Chyba jednak dla moich zdolnosci moc okolo 110 koni z 1.4 bedzie rozsadna, mysle ze temat bedzie sie rozwijal :>
Vlodarsky - Pon 06 Paź, 2008

Chrzaniu ma rację :) ale przypomnij sobie Radek porównanie AX GT vs twoja czarna sucz z rolki :) hyhyhyhyhyhy
CHRZANEK - Pon 06 Paź, 2008

Vlodarsky napisał/a:
Chrzaniu ma rację :) ale przypomnij sobie Radek porównanie AX GT vs twoja czarna sucz z rolki


Pamiętam pamietam - z rolki byłes lepszy - ale to zasługa mniejszej masy. Gdybyś miał ten silnik w drugiej 106 takiej jak moja to chyba raczej nie było by tak pieknie :D :D :D

Barejka - Pon 06 Paź, 2008

dzisiaj myslalem nad silnikiem 1.6 jest to lepsza inicjatywa tylko mamy problem maly bo u mnie jest podtlenek lpg ale to chyba nie bedzie przeszkadzalo ze jest a czy sie go podlaczy pod silnik 1.6 to sie zobaczy. Jako cel ustalilem sobie ze chce wyj.bac bmw 328 193 konie kolegi z klubu bo sie tak tym dziadem szczyci :crazy:
Niemy - Pon 06 Paź, 2008

Barejka napisał/a:
lpg ale to chyba nie bedzie przeszkadzalo ze jest a czy sie go podlaczy pod silnik 1.6 to sie zobaczy


bedzie przeszkadzalo i u nas napewno sie nie zobaczy :D

Barejka - Pon 06 Paź, 2008

wiem ze wszyscy sa przeciwni podtlenkowi ale szczeze to nawet na podtlenku lepiej jakos samochod przyspiesza :rotfl: lecz po zmianie nie koniecznie gaz zostalby spowroterm podlaczony moglby pojsc w odstawke
Niemy - Pon 06 Paź, 2008

Barejka napisał/a:
szczeze to nawet na podtlenku lepiej jakos samochod przyspiesza


bluźnisz kolego :ost:

Barejka napisał/a:
lecz po zmianie nie koniecznie gaz zostalby spowroterm


troche to sie mija z celem, chcesz robic swapa, aby auto bylo szybsze i chcesz miec tfu tfu gaz, zeby bylo oszczedne, co jest do wszystkiego, jest do niczego...

Barejka - Pon 06 Paź, 2008

Niemy napisał/a:
Barejka napisał/a:
szczeze to nawet na podtlenku lepiej jakos samochod przyspiesza


bluźnisz kolego :ost:

Barejka napisał/a:
lecz po zmianie nie koniecznie gaz zostalby spowroterm


troche to sie mija z celem, chcesz robic swapa, aby auto bylo szybsze i chcesz miec tfu tfu gaz, zeby bylo oszczedne, co jest do wszystkiego, jest do niczego...

kolego o gustach sie nie dyskutuje kokosow tez nie zarabiam a pochasac tez lubie po okolicy a wiadomo jak sie jezdzi to na lpg trzeba szybciej wtedy benzyna ale staram sie pol na pol jezdzic. Planem jest tylko wsadzenie motoru 1.6 i wlasnie za takim zaczynam sie powoli rozgladac bo co do swapa to moze ktos w Siedlcach mi nad tym zapanuje. I teraz pare pytan co potrzebne komputer wiazka wiadomo silnik wtryski alternator, rozrusznik i co jeszcze?? Silnik rozumiem ze wchodzi bez wiekszych zgrzytow do xsi wszystko bedzie prawie pasowalo??



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group