To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Zawieszenie Cvc na tor i ...

M - Śro 29 Paź, 2008

Odrzuć wszystkie tuningowe zabawki typu teiny, nawet jak są z JP.

Ja robie taki setup na tor (tak aby auta dało sie uzywać normalnie)

- koni 1130-1805
- staby z vti
- komplet rozporek (buda jest mietka)
- fajna kierownica momo

Stacho - Śro 29 Paź, 2008

CHRZANEK napisał/a:

Ja polecam zawsze BILSTEINA B6/B8 (do wyboru - można wybrać bo są dwa do wyboru)
I jakieś sprężyny np H&R


To samo miałem pisać ;)
Ja polecam taki zestaw, osobiscie po zimie sam będe takowy zakładał !

M - Śro 29 Paź, 2008

Dodam ze w 1130 jest 3 stopniowa regulacja wysokosci oraz plyna regulacja twardosci amorow. Gdyby tego nie bylo pewnie bralbym bilsteina.
CHRZANEK - Śro 29 Paź, 2008

eM napisał/a:
Dodam ze w 1130 jest 3 stopniowa regulacja wysokosci


1)light terrain
2)heavy terrain
3)Paris-Dakar

:D :D :D

M - Śro 29 Paź, 2008

:/
Anonymous - Śro 29 Paź, 2008

A czy 1130 skrecone na max hard bedzie robilo taka robote jak b8 ? Jak to ma sie do siebie ? Bo widze ze b8 jest najmocniej sugerowanym zawiasem :>
M - Śro 29 Paź, 2008

To juz trzeba sprawdzić, pytanie czy max twardy to taki jaki chcesz mieć.
Najbardziej trafne wypowiedzi bedą takich osob ktore maja honde, jezdzily po torze z koni i b8 i maja w tym doswiadczenie. Ja dopiero swoj setup skladam wiec nie mam takich empirycznych informacji. Napewno kwestia mozliwosci regulacji jest dla mnie bardzo wazna.

Anonymous - Śro 29 Paź, 2008

eM napisał/a:
Najbardziej trafne wypowiedzi bedą takich osob ktore maja honde, jezdzily po torze z koni i b8 i maja w tym doswiadczenie.


A są takie osoby na forum ? :>

Loko - Śro 29 Paź, 2008

Nie mam i tym dlatego mozemy juz zamknąc ten temat
zamykam :rotfl:

Loko - Śro 29 Paź, 2008

eM napisał/a:
Napewno kwestia mozliwosci regulacji jest dla mnie bardzo wazna.


A da się to ustawiać nie wyjmując z samochodu amorów, bo jeśli nie to regulacja jest totalnie zbędna, wysokość nawet jeśli się da zmienić to wiąże się to z wizytą na geometri po każdej zmianie. Więc warto by sobie odpowiedzieć na pytanie ile tak na prawde razy zmienimy te ustawienia?

Michał - Śro 29 Paź, 2008

ludzie tutaj jedzili na koni , tyle ze francuzami i nie byli zadowoleni. Po przesiadce na bilstein ( nie TEIN ANDRZEJU :D ) podobno niebo a ziemia, o wiele lepiej. Ale podkreślam, zawias był w fracuzach
M - Śro 29 Paź, 2008

Loko napisał/a:
eM napisał/a:
Napewno kwestia mozliwosci regulacji jest dla mnie bardzo wazna.


A da się to ustawiać nie wyjmując z samochodu amorów, bo jeśli nie to regulacja jest totalnie zbędna, wysokość nawet jeśli się da zmienić to wiąże się to z wizytą na geometri po każdej zmianie. Więc warto by sobie odpowiedzieć na pytanie ile tak na prawde razy zmienimy te ustawienia?

Tak regulacja twardosci oczywiscie, wysokosci nie. Wysokosc ustalamy na najmniejsza na tor oczywiscie.
A twardosc na torze ? Dostosowanie jej do pracy zawieszenia? Nie powiesz przeciez ze jest bez znaczenia?

M - Śro 29 Paź, 2008

Michał napisał/a:
ludzie tutaj jedzili na koni , tyle ze francuzami i nie byli zadowoleni. Po przesiadce na bilstein ( nie TEIN ANDRZEJU :D ) podobno niebo a ziemia, o wiele lepiej. Ale podkreślam, zawias był w fracuzach

No wlasnie inne zawiasy.

Loko - Śro 29 Paź, 2008

eM napisał/a:

A twardosc na torze ? Dostosowanie jej do pracy zawieszenia? Nie powiesz przeciez ze jest bez znaczenia?

Nie powiem że jest bez znaczenia, ale też nie ma to ogromnego znaczenia, bo w takim zawiasie ustawia się tylko bound lub rebound. Właśnie, który parametr da się zmieniać?
Większość ludzi których znam tylko raz ustawiła i koniec potem żadnych zmian, a w takim wypadku na pewno lepiej wziąć billa ustawić go raz a porządnie w zerkopolu.

M - Śro 29 Paź, 2008

Loko ale skad zerkopol wie jak pracuje twoje zawieszenie?
Wiesz o co mi chodzi, jedziesz na tor i wybierasz taką pracę jaka dla Ciebie jest fajna i daje Ci najlepsze prowadzenie. NIe chce tu reklamowac koni, tak jak strojenie ecu robie na ulicy tak i strojenie zawiasu powinno byc na ulicy/torze a nie w zerkopolu - z calym szacunkiem dla tej firmy.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group