To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Półoś prawa Clio sport II ph3

GeKo - Pią 05 Gru, 2008

Odświeżam temat.
Przegub wewnętrzny zregenerowany, (nie był mocno wybity, mogłem dalej śmiało jeszcze na nim śmigać) + nowy condom + nowe łożysko + przegląd prawego zewnętrznego=180zł


Nie wiem jak z trwałością tego będzie, ale jak gość zobaczył opakowanie półosi z ASO Renault to się pyta w którym serwisie to wyciągałem, bo.... i tu wskazał na tablice na której były prawie wszystkie ASO Renault ze śląska. Mojego ASO tam nie było :) (wszyscy wożą do niego)

Regeneracja półosi

Dziś włożono półoś wsiadamy, jazda próbna i Fuuuuuuuuuuuck !@$%^&^#$@ wibracja jak była tak jest.

Soł szukam dalej. Pewne podejrzenia są, koło środy będzie wiadomo czy mamy winnego.

GeKo - Wto 06 Sty, 2009

Generalnie wiadomo, że wibracja pochodzi od uderzeń kolektora w stabilizator, podczas ruszania oraz ostrego przyspieszania, podejrzenie było że kolektor się skrzywił jak auto dostało w dół, ale to jednak nie to. Kilka dni temy miałem okazję obejrzeć innego sporta na kanale i okazało się że mój motor po prostu wisi niżej (Dane są wszystkie nowe poduszki) Ma ktoś pomysł dlaczego, lub jak temu zaradzić?
Młody Papież - Śro 07 Sty, 2009

może któraś poducha (?)
GeKo - Śro 07 Sty, 2009

Dżon napisał/a:
może któraś poducha (?)


czyt. uważniej ;) wszystkie nówki sztuki dałem, jak tylko wystąpiła ta wibracja.

Młody Papież - Śro 07 Sty, 2009

ups :*
Vlodarsky - Śro 07 Sty, 2009

Błąd w montażu ? źle dobrana poducha ? Samochód był bity i ma podłużnice od poloneza ? sam nie wiem..
FreeMan - Śro 07 Sty, 2009

jak to wisi nizej ? ale jak... ?
GeKo - Śro 07 Sty, 2009

Auto z lewej strony miało malowany tylko błotnik tak jest prościutenkie.

Poduchy dałem wszystkie nowe po numerach fabrycznych.
Jak niżej nie mam pojęcia, ale z tego powodu prawdopodobnie przetarła mi się osłona przegubu wewnętrznego z prawej strony.

Generalnie jest to dość częsty przypadek (kolektor walący w stabilizator) zwłaszcza w 182 gdzie kolektor jest znacznie niżej niż w 172. Generalnie na forach w UK wszyscy zalecają montaż Ngrupowych poduch pod silnik. A dlaczego niżej to powinno być widać na przykładzie tej poduchy.

Tak wygląda poducha wykonana przez K-tec Racing

[img] [IMG]http://img512.images.../w480.png[/IMG][/img]

A tak wygląda orginał

[img] [/img]

Różnica w grubości dość znaczna.

Oglądałem wcześniej czy sztyce pod Aku mam prostą oraz jak wyglądają pozostałe łapy aluminiowe ale wszystko wygląda OK.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group