To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Wymiana płynu hamulcowego i urwany odpowietrznik

Anonymous - Śro 19 Lis, 2008

A gdzie można takie odpowietrzniki kupić..? Występują nie w komplecie z zaciskami...?
Vlodarsky - Śro 19 Lis, 2008

Ten ślusarz co mówie takie ma...

751-17-35 - zrobi wszystko dosłownie... To jest obok mnie. Zadzwoń to Ci wszystko powie. Gość nazywa się Jan Buks

Anonymous - Śro 19 Lis, 2008

Ja poszukam kogoś takiego na miejscu, bo na wycieczki niestety nie mam czasu... :/
Anonymous - Śro 19 Lis, 2008

Dzięki Vlodarsky.
Dzwoniłem do gościa. Mówi żeby demontować, przyjeżdżać, nie ma problemu. Jakoś na dniach wybiorę się do niego.

Mr Lucky: Jeśli nie znajdziesz nikogo w okolicach Torunia, to mogę zadeklarować się do pomocy. Naprawisz zacisk wysyłkowo ;)

Anonymous - Śro 19 Lis, 2008

Okazało się, że pomoc nadeszła i mam jakieś 300m magika, który już takie rzeczy robił :D , ale dzięki za pomoc. Appereciated ;)
kubas - Śro 19 Lis, 2008

dobra dobra ale kolega lucky nie powiedzial o tym ze abs u niego nie dziala a jest ! :) chrzanek mial problem z tym absem z tego co pamietam prawda radku ? opowiedz nam co sie dzieje gdy abs jest ale go nie ma :D
Anonymous - Śro 19 Lis, 2008

Ale kontrolka się pali, a w aso jak go podpieli do kompa to wyskoczyły wszystkie 4 czujniki abs, że uszkodzone..
kubas - Śro 19 Lis, 2008

no tak ale jesli abs nie dziala, to powoduje ze fur nie hamuje tak jak powinien. trzeba by korektorem sprobowac skrecic troche zeby mniej tyl hamowal. Niech chrzanek sie wypowie co u niego doklladnie bylo nie tak.
Anonymous - Śro 19 Lis, 2008

no tył bierze ostro w sumie, ale tył jest pusty to też swoje robi.
fydi - Śro 19 Lis, 2008

dokładnie. jak nie masz abs to trzeba zmienić ustawienia korektora. bez odpowiedniego ustawienia problem przez odpowietrzenie nie zniknie. w każdym saxo tył jest pusty i nie o to tu chodzi.
Anonymous - Śro 19 Lis, 2008

A w jaki sposób można to zmienić...? Teraz nie równo biorą i to jest największą bolączka :/
Janusz - Śro 19 Lis, 2008

fydi napisał/a:
jak nie masz abs to trzeba zmienić ustawienia korektora.


dlaczemu?? ja na wyrazowie wypiąłem bezpiecznik, i jakoś tył mi nie brał ;p
dobra, ale teraz powaznie..... w kazdym samochodzie jak odłączamy abs to trzeba zmienic rozkład siły hamowania?? czy tylko w saxo??

Loko - Śro 19 Lis, 2008

Korektor jest reglowany na śrubkę, ze swojego doświadczenia wiem, ze wypatroszenie tylu znacznie pogarsza sytyacje z latajacym tylem, no ale mozna uznac, ze auto na prostych kolach hamuje prosto :rotfl: jeśli tak nie jest to coś jest nie halo, z ciekawostek to u mnie bardzo stawialo auto bokiem na hamowaniach jak przednie hamulce lapaly nierówno.
Loko - Śro 19 Lis, 2008

Janusz napisał/a:
fydi napisał/a:
jak nie masz abs to trzeba zmienić ustawienia korektora.


dlaczemu?? ja na wyrazowie wypiąłem bezpiecznik, i jakoś tył mi nie brał ;p
dobra, ale teraz powaznie..... w kazdym samochodzie jak odłączamy abs to trzeba zmienic rozkład siły hamowania?? czy tylko w saxo??


Nie, w autach w ktorych jest mechaniczny korektor sily hamowania takich jak saxo ;) bedzie dobrze po odpieciu abs'u, są auta w których nie ma korektora, ale wchodziły tylko w wersji z absem i to on przejmuje role korektora, a jak jest jakies ebd to raczej lipa po odpieciu bezpiecznika rozklad sie polozy.

CHRZANEK - Czw 20 Lis, 2008

Miałem Saxo które fabrycznie miało ABS ale zepsuł sie bo nie działał i siła hamowania subiektywna była 50% / 50%.

Ogólnie LIPA

Mam 106 które fabrycznie nie miało ABS i rozkład siły hamowania jest prawidłowy

Ogólnie MEGA

Oba ww samochody miały identyczne hamulce, no w ogóle były takie same :D

Korektor to taki "tepy ch**" który lubi się zapiec i ogólnie odmówić współpracy wtedy (jak auto do upalania) warto zastapić go jakimś korektorem do regulacji recznej z kabiny. Jest zabawa.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group