Techniczne - Wymiana płynu hamulcowego i urwany odpowietrznik
Anonymous - Śro 19 Lis, 2008 A gdzie można takie odpowietrzniki kupić..? Występują nie w komplecie z zaciskami...?Vlodarsky - Śro 19 Lis, 2008 Ten ślusarz co mówie takie ma...
751-17-35 - zrobi wszystko dosłownie... To jest obok mnie. Zadzwoń to Ci wszystko powie. Gość nazywa się Jan BuksAnonymous - Śro 19 Lis, 2008 Ja poszukam kogoś takiego na miejscu, bo na wycieczki niestety nie mam czasu... Anonymous - Śro 19 Lis, 2008 Dzięki Vlodarsky.
Dzwoniłem do gościa. Mówi żeby demontować, przyjeżdżać, nie ma problemu. Jakoś na dniach wybiorę się do niego.
Mr Lucky: Jeśli nie znajdziesz nikogo w okolicach Torunia, to mogę zadeklarować się do pomocy. Naprawisz zacisk wysyłkowo Anonymous - Śro 19 Lis, 2008 Okazało się, że pomoc nadeszła i mam jakieś 300m magika, który już takie rzeczy robił , ale dzięki za pomoc. Appereciated kubas - Śro 19 Lis, 2008 dobra dobra ale kolega lucky nie powiedzial o tym ze abs u niego nie dziala a jest ! chrzanek mial problem z tym absem z tego co pamietam prawda radku ? opowiedz nam co sie dzieje gdy abs jest ale go nie ma Anonymous - Śro 19 Lis, 2008 Ale kontrolka się pali, a w aso jak go podpieli do kompa to wyskoczyły wszystkie 4 czujniki abs, że uszkodzone..kubas - Śro 19 Lis, 2008 no tak ale jesli abs nie dziala, to powoduje ze fur nie hamuje tak jak powinien. trzeba by korektorem sprobowac skrecic troche zeby mniej tyl hamowal. Niech chrzanek sie wypowie co u niego doklladnie bylo nie tak.Anonymous - Śro 19 Lis, 2008 no tył bierze ostro w sumie, ale tył jest pusty to też swoje robi.fydi - Śro 19 Lis, 2008 dokładnie. jak nie masz abs to trzeba zmienić ustawienia korektora. bez odpowiedniego ustawienia problem przez odpowietrzenie nie zniknie. w każdym saxo tył jest pusty i nie o to tu chodzi.Anonymous - Śro 19 Lis, 2008 A w jaki sposób można to zmienić...? Teraz nie równo biorą i to jest największą bolączka Janusz - Śro 19 Lis, 2008
fydi napisał/a:
jak nie masz abs to trzeba zmienić ustawienia korektora.
dlaczemu?? ja na wyrazowie wypiąłem bezpiecznik, i jakoś tył mi nie brał
dobra, ale teraz powaznie..... w kazdym samochodzie jak odłączamy abs to trzeba zmienic rozkład siły hamowania?? czy tylko w saxo??Loko - Śro 19 Lis, 2008 Korektor jest reglowany na śrubkę, ze swojego doświadczenia wiem, ze wypatroszenie tylu znacznie pogarsza sytyacje z latajacym tylem, no ale mozna uznac, ze auto na prostych kolach hamuje prosto jeśli tak nie jest to coś jest nie halo, z ciekawostek to u mnie bardzo stawialo auto bokiem na hamowaniach jak przednie hamulce lapaly nierówno.Loko - Śro 19 Lis, 2008
Janusz napisał/a:
fydi napisał/a:
jak nie masz abs to trzeba zmienić ustawienia korektora.
dlaczemu?? ja na wyrazowie wypiąłem bezpiecznik, i jakoś tył mi nie brał
dobra, ale teraz powaznie..... w kazdym samochodzie jak odłączamy abs to trzeba zmienic rozkład siły hamowania?? czy tylko w saxo??
Nie, w autach w ktorych jest mechaniczny korektor sily hamowania takich jak saxo bedzie dobrze po odpieciu abs'u, są auta w których nie ma korektora, ale wchodziły tylko w wersji z absem i to on przejmuje role korektora, a jak jest jakies ebd to raczej lipa po odpieciu bezpiecznika rozklad sie polozy.CHRZANEK - Czw 20 Lis, 2008 Miałem Saxo które fabrycznie miało ABS ale zepsuł sie bo nie działał i siła hamowania subiektywna była 50% / 50%.
Ogólnie LIPA
Mam 106 które fabrycznie nie miało ABS i rozkład siły hamowania jest prawidłowy
Ogólnie MEGA
Oba ww samochody miały identyczne hamulce, no w ogóle były takie same
Korektor to taki "tepy ch**" który lubi się zapiec i ogólnie odmówić współpracy wtedy (jak auto do upalania) warto zastapić go jakimś korektorem do regulacji recznej z kabiny. Jest zabawa.