M - Wto 25 Lis, 2008 Moze stopien sprezania ma byc 20:1
dzik - Wto 25 Lis, 2008 Jesli mi sie nie pokrecilo to stroker ktory byl opisywany na 1789 daje 1cm wiecej skoku.
EDIT: 1cm skoku oznacza 5mm wyzej przy GMPBad-i - Śro 26 Lis, 2008 żeby nie otwierac tego tematu to zapytam w tym. Radziu jak to jest z homologacją i pojemnościa?? Jak wiemy kute tloki Woessnera podniosa pojemnosc w pugu do ponad 1600 cm3. Jak to bedzie wygladalo do homologacji (dodam ze woessner opisuje te tloki jako zgodne z grupa A)martin.h - Śro 26 Lis, 2008 Mi się wydaje, że jeśli tłoki podnoszą pojemność powyżej 1.6, to auto powinno być homologowane w A7, a jak wiemy 106'tka nie jest. Na BK2 sprawdzą pojemność i odpadasz.saxorulez - Śro 26 Lis, 2008
dzik napisał/a:
Jesli mi sie nie pokrecilo to stroker ktory byl opisywany na 1789 daje 1cm wiecej skoku.
EDIT: 1cm skoku oznacza 5mm wyzej przy GMP
a znasz wykorbienia na wale? bo ja nigdzie info o tym nie widziałem..
i podziel się tym jak to policyzłeś106 - Śro 26 Lis, 2008
Bad-i napisał/a:
żeby nie otwierac tego tematu to zapytam w tym. Radziu jak to jest z homologacją i pojemnościa?? Jak wiemy kute tloki Woessnera podniosa pojemnosc w pugu do ponad 1600 cm3. Jak to bedzie wygladalo do homologacji (dodam ze woessner opisuje te tloki jako zgodne z grupa A)
z upowaznienia odp za profesora... w homo podana jest max nieprzekraczalna
pojemnosc silnika. np. dla 106 8v to 1599.6 ccm (seria to 1587.2ccm)saxorulez - Śro 26 Lis, 2008 dzik,
dziku ale dwa strokery które widziałem - TU5J4 i C20XE miały dłuższe korby..
Leo why?
Myślisz że ktoś robił by kit który włazi 5 mm w glowice, zakładajac że do tego pakujemy wałki w wzniosem w GMP 4mm co daje nam +9 mm dzirę na zawór (a nawet 10,5 żeby bezpiecznie było)dzik - Śro 26 Lis, 2008 Napisales ze tloki sa takie same, jesli korby sa dluzsze to tloki chyba powinny byc nizsze.
Jak policzylem ile?
Seria saxo:
7.850x7.850×8.200xPI = 1586ccm
Stroker ma 1789 wiec
7.850 x 7.850 x Y x PI = 1789
Y = 1789/(7.85x7.85xPI)
Y = 9.24
Wiec jesli srednica cylindra sie nie zmienia to skok zamiast 82 jest 92.4mm co daje 5mm wykorbienia na wale. Bez dluzszych korb masz juz tlok 5mm blizej glowicy.saxorulez - Śro 26 Lis, 2008 czyli ten stroker nie działa dzik - Śro 26 Lis, 2008 ziom, ja nic nie twierdze, uwazam tylko ze jesli nie chcemy klepac glowicy to zestaw korba/tlok musi byc nizszy by zniwelowac wieksze wykorbienie, moze sie myle, nie wiemsaxorulez - Śro 26 Lis, 2008 dzik,
nikt nie chce klepać glowicy bo jaki to ma sens
tłoki sa zwykłe woessnerowe i nie sa niższe ani wyższe w żaden sposób.
nie wiem czy się mylisz poprostu konfrontuję to co mowisz z tym co ktoś sprzedaje w UK i Grecji no i jestem confusedM - Śro 26 Lis, 2008 Na logike - wieksze wykorbienie + dluzszy korbowod - wszystko jest duzo dalej od osi wału.
Gdzies tu Łukasz musi być sens, skoro to sie sprzedaje i daje rade .saxorulez - Śro 26 Lis, 2008 eM,
nie podważam sensu.. poprostu szukam rozwiazaniaKonradMK - Śro 26 Lis, 2008 kup GTRa