To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Obliczanie pojemności?

M - Wto 25 Lis, 2008

Moze stopien sprezania ma byc 20:1
:lol2:

dzik - Wto 25 Lis, 2008

Jesli mi sie nie pokrecilo to stroker ktory byl opisywany na 1789 daje 1cm wiecej skoku.

EDIT: 1cm skoku oznacza 5mm wyzej przy GMP

Bad-i - Śro 26 Lis, 2008

żeby nie otwierac tego tematu to zapytam w tym. Radziu jak to jest z homologacją i pojemnościa?? Jak wiemy kute tloki Woessnera podniosa pojemnosc w pugu do ponad 1600 cm3. Jak to bedzie wygladalo do homologacji (dodam ze woessner opisuje te tloki jako zgodne z grupa A)
martin.h - Śro 26 Lis, 2008

Mi się wydaje, że jeśli tłoki podnoszą pojemność powyżej 1.6, to auto powinno być homologowane w A7, a jak wiemy 106'tka nie jest. Na BK2 sprawdzą pojemność i odpadasz.
saxorulez - Śro 26 Lis, 2008

dzik napisał/a:
Jesli mi sie nie pokrecilo to stroker ktory byl opisywany na 1789 daje 1cm wiecej skoku.

EDIT: 1cm skoku oznacza 5mm wyzej przy GMP


a znasz wykorbienia na wale? bo ja nigdzie info o tym nie widziałem..
i podziel się tym jak to policyzłeś

106 - Śro 26 Lis, 2008

Bad-i napisał/a:
żeby nie otwierac tego tematu to zapytam w tym. Radziu jak to jest z homologacją i pojemnościa?? Jak wiemy kute tloki Woessnera podniosa pojemnosc w pugu do ponad 1600 cm3. Jak to bedzie wygladalo do homologacji (dodam ze woessner opisuje te tloki jako zgodne z grupa A)

z upowaznienia odp za profesora... w homo podana jest max nieprzekraczalna
pojemnosc silnika. np. dla 106 8v to 1599.6 ccm (seria to 1587.2ccm)

saxorulez - Śro 26 Lis, 2008

dzik,

dziku ale dwa strokery które widziałem - TU5J4 i C20XE miały dłuższe korby..

Leo why?

Myślisz że ktoś robił by kit który włazi 5 mm w glowice, zakładajac że do tego pakujemy wałki w wzniosem w GMP 4mm co daje nam +9 mm dzirę na zawór (a nawet 10,5 żeby bezpiecznie było)

dzik - Śro 26 Lis, 2008

Napisales ze tloki sa takie same, jesli korby sa dluzsze to tloki chyba powinny byc nizsze.

Jak policzylem ile?

Seria saxo:
7.850x7.850×8.200xPI = 1586ccm

Stroker ma 1789 wiec

7.850 x 7.850 x Y x PI = 1789

Y = 1789/(7.85x7.85xPI)

Y = 9.24

Wiec jesli srednica cylindra sie nie zmienia to skok zamiast 82 jest 92.4mm co daje 5mm wykorbienia na wale. Bez dluzszych korb masz juz tlok 5mm blizej glowicy.

saxorulez - Śro 26 Lis, 2008

czyli ten stroker nie działa :D
dzik - Śro 26 Lis, 2008

ziom, ja nic nie twierdze, uwazam tylko ze jesli nie chcemy klepac glowicy to zestaw korba/tlok musi byc nizszy by zniwelowac wieksze wykorbienie, moze sie myle, nie wiem
saxorulez - Śro 26 Lis, 2008

dzik,

nikt nie chce klepać glowicy bo jaki to ma sens
tłoki sa zwykłe woessnerowe i nie sa niższe ani wyższe w żaden sposób.
nie wiem czy się mylisz poprostu konfrontuję to co mowisz z tym co ktoś sprzedaje w UK i Grecji no i jestem confused

M - Śro 26 Lis, 2008

Na logike - wieksze wykorbienie + dluzszy korbowod - wszystko jest duzo dalej od osi wału.
Gdzies tu Łukasz musi być sens, skoro to sie sprzedaje i daje rade .

saxorulez - Śro 26 Lis, 2008

eM,

nie podważam sensu.. poprostu szukam rozwiazania

KonradMK - Śro 26 Lis, 2008

kup GTRa :D


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group